Jump to content
Joriz

EXCLUSIEF: GTAGames.nl onthult GTA4 HUD!


Nadat ik eerder in een GTA San Andreas screenshot de HUD had gevonden omdat Rockstar Games de HUD toen niet goed had weggewerkt heb ik nu de eer om in een exclusief screenshot de HUD van GTA4 te onthullen. :dans:

Zoals jullie kunnen zien is de HUD interface en map iets veranderd. In de map is de cirkel er om heen tevens je health indicator. Wat de getallen weergeven is nog niet helemaal duidelijk. Dit zijn waarschijnlijk het aantal kogels en magazijnen.

Dit exclusieve screenshot is tevens op HD kwaliteit, voor leden van GTAGames.nl, in de galerij te bekijken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

De radar vind ik wel een beetje klein... Of ligt dat aan mij?

Klein is het zeker niet. Als je het screenshot op je HD TV toont is het gewoon acceptabele grote. Het kan misschien wel zijn dat de HUD wel groter is op oude kleine TV's. Maar met je grote plasma of LCD TV is dit echt voldoende groot. Zie hier:

post-1-1208287499.jpg

Over de discussie of het echt of nep is. De screenshot heb ik gewoon van Rockstar Games ontvangen. Kan dus zijn dat het uit een BETA versie is. Maar ik neem aan dat het er zo ook uiteindelijk uit ziet.

Mag je ook laten weten wat in de e-mail (of wat dan ook) stond?

Wil ik wel eens lezen hoe ze dat versturen :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De radar vind ik wel een beetje klein... Of ligt dat aan mij?

Klein is het zeker niet. Als je het screenshot op je HD TV toont is het gewoon acceptabele grote. Het kan misschien wel zijn dat de HUD wel groter is op oude kleine TV's. Maar met je grote plasma of LCD TV is dit echt voldoende groot. Zie hier:

post-1-1208287499.jpg

Over de discussie of het echt of nep is. De screenshot heb ik gewoon van Rockstar Games ontvangen. Kan dus zijn dat het uit een BETA versie is. Maar ik neem aan dat het er zo ook uiteindelijk uit ziet.

Idd, als je het zo bekijkt is het een mooie grootte! ;)

Maar alsnog is die hud lelijk :7

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mag je ook laten weten wat in de e-mail (of wat dan ook) stond?

Wil ik wel eens lezen hoe ze dat versturen :)

Aangezien het een van de langste mailtje is die ik ooit heb ontvangen mag je hem wel zonder aanhef en afsluiting lezen:

Here is a new exclusive screenshot for GTAgames.nl
:7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De radar vind ik wel een beetje klein... Of ligt dat aan mij?

Klein is het zeker niet. Als je het screenshot op je HD TV toont is het gewoon acceptabele grote. Het kan misschien wel zijn dat de HUD wel groter is op oude kleine TV's. Maar met je grote plasma of LCD TV is dit echt voldoende groot. Zie hier:

post-1-1208287499.jpg

Over de discussie of het echt of nep is. De screenshot heb ik gewoon van Rockstar Games ontvangen. Kan dus zijn dat het uit een BETA versie is. Maar ik neem aan dat het er zo ook uiteindelijk uit ziet.

Idd, als je het zo bekijkt is het een mooie grootte! ;)

Maar alsnog is die hud lelijk :7

Er is idd niet zoveel aan. Ook kloppen die kleuren niet eens. De ene keer is ie grijs en dan weer roze :S Wat daar de rede van is mag joost weten..

En ik dacht idd dat het wapen alleen zichtbaar is als je hem switcht..

Noujha ik zi ewel wat het wordt, hoe raar die HUD ook wordt.. Die game wordt gewoon de game van het jaar!! :D en ik kan niet meer wachten tot ie er is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Prima no-nonsense HUD in mijn mening. :tu:

Ligt het aan mij of zijn er boten zichtbaar op de radar? De dubbele rechthoeken lijken op duwboten welke ook op screenshots te zien waren. In de trailer waren enkele grotere bewegende boten te zien. Zouden varende boten op de radar aangegeven worden?

Het feit dat het geld niet in de HUD wordt aangegeven heeft vermoedelijk te maken met je telefoon en geldautomaten die je kunt gebruiken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ziet er wel beetje skirr uit maja.. like i give a fuck about the hud.. :puh: boeit me echt niet.. het gaat om de auto's die je kan pikken, de boten, de motoren, de helikopter, de mensen die je kan slaan en de gebouwen waar je in kan :D.. oftewel.. DE SPEELTUIN.. dat is GTA en daar gaat het om!! :slotje:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nadat ik eerder in een GTA San Andreas screenshot de HUD had gevonden omdat Rockstar Games de HUD toen niet goed had weggewerkt heb ik nu de eer om in een exclusief screenshot de HUD van GTA4 te onthullen. :dans:

post-1-1208284428.jpg

Zoals jullie kunnen zien is de HUD interface en map iets veranderd. In de map is de cirkel er om heen tevens je health indicator. Wat de getallen weergeven is nog niet helemaal duidelijk. Dit zijn waarschijnlijk het aantal kogels en magazijnen.

Dit exclusieve screenshot is tevens op HD kwaliteit, voor leden van GTAGames.nl, in de galerij te bekijken.

Welke screen was dat? :puh:

EN WOOHOOO! De eerste HUD screen, ik vind het op Bully lijken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...