Jump to content
Joriz

EXCLUSIEF: GTAGames.nl onthult GTA4 HUD!


Nadat ik eerder in een GTA San Andreas screenshot de HUD had gevonden omdat Rockstar Games de HUD toen niet goed had weggewerkt heb ik nu de eer om in een exclusief screenshot de HUD van GTA4 te onthullen. :dans:

Zoals jullie kunnen zien is de HUD interface en map iets veranderd. In de map is de cirkel er om heen tevens je health indicator. Wat de getallen weergeven is nog niet helemaal duidelijk. Dit zijn waarschijnlijk het aantal kogels en magazijnen.

Dit exclusieve screenshot is tevens op HD kwaliteit, voor leden van GTAGames.nl, in de galerij te bekijken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Joriz, can you edit your first post with a english translation? Because this is very inportant news, al the gta fans of the world come to this site. So it will be nice if you can say the news personely to them.

(ik vroeg om een engelse vertaling)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Joriz, can you edit your first post with a english translation? Because this is very inportant news, al the gta fans of the world come to this site. So it will be nice if you can say the news personely to them.

(ik vroeg om een engelse vertaling)

Andere sites hebben ook screenshots gekregen, sommige ook met HUD's, dus zo belangrijk is een vertaling niet ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nadat ik eerder in een GTA San Andreas screenshot de HUD had gevonden omdat Rockstar Games de HUD toen niet goed had weggewerkt heb ik nu de eer om in een exclusief screenshot de HUD van GTA4 te onthullen :dans:

post-1-1208284428.jpg

Zoals jullie kunnen zien is de HUD interface en map iets veranderd. In de map is de cirkel er om heen tevens je health indicator. Wat de getallen weergeven is nog niet helemaal duidelijk. Dit zijn waarschijnlijk het aantal kogels en magazijnen.

Dit exclusieve screenshot is tevens op HD kwaliteit, voor leden van GTAGames.nl, in de galerij te bekijken.

Sorry hoor, maar echt een eer zal ik het niet noemen, want ik zocht even via Google en kwam meer tegen, en zonder het gtagames copyright plaatje en een totaal andere foto..

Tadaaaa!!

Op die screenshot, helemaal linksonderaan, zie je een envelop, zou betekenen dat je een bericht kreeg, en kunnen ze eens een keer uit gewone standpunt trekken, just achter de man ofzo, lijkt mij meer realistischer in ieder geval :puh:

Voor de rest, fucking graaaaaf, nog 10 daagjes!!

EDIT: Srr, Shokwave was mij voor :puh:

Maar de HUD is prachtig, het spel zal er niet onder lijden :D

Bewerkt: door M.Goodkat

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...