Destilios Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 kun je foto's maken met je mobiel in gtaiv en dan op je computer zetten? Zucht.... Lees even vanaf hier Inderdaad... Die vraag staat ook al bovenaan de pagina notabene! dat deed hij denk ik expres als sarcasme Reageren
LangeDraak Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 kun je foto's maken met je mobiel in gtaiv en dan op je computer zetten? Zucht.... Lees even vanaf hier Inderdaad... Die vraag staat ook al bovenaan de pagina notabene! dat deed hij denk ik expres als sarcasme Mijn antwoord met deze " " smiley zegt ook dat ik heeeeel serieus antwoorden... Reageren
Puma Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Dit heb ik zojuist opgenomen toen ik online speelde. Ik liep rond en opeens zag ik een opa op een scooter zitten, vol gas gevend, terwijl hij op de kop stond tegen een hek. Ik kon het niet laten om het even vast te leggen, vandaar de video. Sorry voor de slechte kwaliteit, het is met m'n mobiel opgenomen, maarja, het is beter dan niets, toch? Als je het geluid hard zet kun je de scooter zelfs nog horen snorren. Reageren
trivos Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Het topic zegt "Home Made Screens", maar ik heb tot hier toe alles behalve screens gezien Bij deze post ik er enkele ze zijn wel van de tv gemaakt, omdat ik geen programma ken die screens kan maken van een PS3 (iemand een idee?) Mvg, wtc Wooow!! Ziet er zeer indrukwekkend uit ^^ Mooie screens ook ^^ Nu moet ik alleen nog wachten op een HD-tv. Ik wil nl. alleen een PS3 of een XboX 360 kopen als ik een HD-tv heb, anders kan ik er niet alles uithalen vind ik (qua graphics). Nu kan ik alleen nog maar naar al die screens kijken en me vergapen aan de filmpjes op internet.... haha heb heir een xbox staan, raad eens waar ik het op speel? een pc monitor.... ik heb het vergeleken emt een maat van mij, op een monitor zit het er nog beter uit dan een "normale TV' en bijna net als een HD Reageren
IV trailer Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) Het topic zegt "Home Made Screens", maar ik heb tot hier toe alles behalve screens gezien Bij deze post ik er enkele ze zijn wel van de tv gemaakt, omdat ik geen programma ken die screens kan maken van een PS3 (iemand een idee?) *screens* Mvg, wtc Wooow!! Ziet er zeer indrukwekkend uit ^^ Mooie screens ook ^^ Nu moet ik alleen nog wachten op een HD-tv. Ik wil nl. alleen een PS3 of een XboX 360 kopen als ik een HD-tv heb, anders kan ik er niet alles uithalen vind ik (qua graphics). Nu kan ik alleen nog maar naar al die screens kijken en me vergapen aan de filmpjes op internet.... haha heb heir een xbox staan, raad eens waar ik het op speel? een pc monitor.... ik heb het vergeleken emt een maat van mij, op een monitor zit het er nog beter uit dan een "normale TV' en bijna net als een HD Wat zie jij als een normale tv? Een tv met een grote kont of een HD-tv? Het is namelijk zo dat alle monintors van deze tijd beter zijn dan de oude tv. Echter is een goede HD-TV (zoals ik heb op mijn kamer (107cm HD-ready dus tot 720P of 1080I ) wel veel beter dan een pc monitor. Bewerkt: 9 juli 2008 door IV trailer Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Deze vond ik wel mooi: Na een winkeloverval: IV-MP, met ASPHALT (slechtere kwaliteit, minder zorgvuldig genomen): Reageren
Wienish Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 @ Dutchy en wtc: Goede kwaliteit :o Ik heb gister een soort rally gehouden met mezelf: Met een Forklift van Westdyke (in noordwest Alderney) (via de onderwaterse tunnel) naar Beachgate (in zuid- oost Broker). Als ik foto's zou hebben, zou ik die zeker posten. Mijn Forklift is er goed vanaf gekomen: 2 wielen bleven vasthangen, maar dat monstertje bleef rijden. Applausje waard toch? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Volgens mij gaat Niko een beetje dood: klik. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 (bewerkt) Ik deed gister de missie dat Elizabeta Manny en die cam-man vermoord en vloog me ineens de kofferbak open alleen de lijken vielen er niet uit:P ik zal dalijk filmpje posten .:EDIT:. Is filmpje van 1 mb en niet zon goede kwaliteit *KLIK* Bewerkt: 12 juli 2008 door Dj-GTA Reageren
NikaBelic15 Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Mijn A-Team Car En de onderste is de echte Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Mijn A-Team Car En de onderste is de echte is wel een sjieke ja:P Reageren
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Mijn A-Team Car En de onderste is de echte Die had ik gepost in het GT-topic van GTAMitch :$ Toen ik die verschillen opsomde kwam ik er ineens achter dat ik niet goed gekeken had, was toch geen GT :$ Reageren
NikaBelic15 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Je moet een huntley sport gewoon naar pay & spray brengen en iets van 10x late spraye tot die die kleur krijgt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.