Jump to content

Het grote Easter Eggs-topic

Recommended Posts

Geplaatst:
Als je samen met Michelle in een auto zit, en je botst ergens tegenaan, zeg Michelle "Jeez Louise". Misschien een (kleine) verwijzing naar Louise uit VCS? (ik weet het, het is vergezocht, maar goed :puh:)

Ik hoor meer 'Geezleweez!'

machinma ik wil je feliciteren met je mooie youtube filmpjes uitstekendt ! (stopbord):D

Hij is machinima helemaal niet op youtube. :7

Hij heeft gewoon die naam "gejaté voor PSN. :7

Ik was in het savehouse van Alderney en op het deken van het bed stonden allemaal logo's die hard leken op het logo van the 3th street saints de hoofdgang van Saints Row 2.

Screen volgt later. :Y

Dat is een paar pagina's geleden toch ook gezegt :7 .

Geplaatst:
Als je samen met Michelle in een auto zit, en je botst ergens tegenaan, zeg Michelle "Jeez Louise". Misschien een (kleine) verwijzing naar Louise uit VCS? (ik weet het, het is vergezocht, maar goed :puh:)

machinma ik wil je feliciteren met je mooie youtube filmpjes uitstekendt ! (stopbord):D

Ik was in het savehouse van Alderney en op het deken van het bed stonden allemaal logo's die hard leken op het logo van the 3th street saints de hoofdgang van Saints Row 2.

Dat is een paar pagina's geleden toch ook gezegt :7 .

Mijn fout... :$ :7

Geplaatst:

Oke gaaf die logo van ''The Saints''

op die ene trailer van SR2 zit ook verwijzing naar IV als je goed oplet weet niet hoe ie heet maar leuke EE

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik heb geen betrouwbare bron,maar er schijnt een verwijzing naar gta 2 te zijn op de "Carnaval" in dukes :Y

greets :cya:

Geplaatst:

Ik heb zelf wel een leuk grapje gevonden van Rockstar. Ik denk niet dat het ingame goed te zien is, waarschijnlijk omdat het te klein is en bovendien is het een nogal vreemde plaats om naar geintjes te zoeken. Het gaat hier om het magazijn van de Carbine Rifle, de ingame M4 Carbine. Onderop het magazijn staat namelijk iets geschreven. Zoals ik al zei, is het een vreemde plek voor zoiets. Gezien dit waarschijnlijk ingame niet te zien is, en daardoor via 'modding' moet. Zo kwam ik het zelf ook tegen, toen ik de m4.wdr viewde in SparkIV.

post-40486-1252590946_thumb.jpg

Voor de mensen die het nog niet kunnen zien, er staat "Stop Chillin, Start Killin".

>>> Door Jacky-2007: Die is echt enorm sterk, goed gevonden ASPHALT!! :tu: <<<

Geplaatst:
Ik heb zelf wel een leuk grapje gevonden van Rockstar. Ik denk niet dat het ingame goed te zien is, waarschijnlijk omdat het te klein is en bovendien is het een nogal vreemde plaats om naar geintjes te zoeken. Het gaat hier om het magazijn van de Carbine Rifle, de ingame M4 Carbine. Onderop het magazijn staat namelijk iets geschreven. Zoals ik al zei, is het een vreemde plek voor zoiets. Gezien dit waarschijnlijk ingame niet te zien is, en daardoor via 'modding' moet. Zo kwam ik het zelf ook tegen, toen ik de m4.wdr viewde in SparkIV.

Voor de mensen die het nog niet kunnen zien, er staat "Stop Chillin, Start Killin".

>>> Door Jacky-2007: Die is echt enorm sterk, goed gevonden ASPHALT!! :tu: <<<

En daar ben ik het mee eens.

Ik vind hem heel goed gevonden.

Weer een EE tevoorschijn gekomen.

>>> Door Hanneswasco: Gelieve geen afbeeldingen te quoten.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Klein EE'je..

Op de PMP-600 zitten aan de zijkant op de spatborden wat logootjes van het zogenaamde merk 'Semi'. Dit verwijst naar het motor-'merk' Hemi, de motorsoort/het merk/hoe je het noemen wil die in veel Dodge's, Chrysler's en Chevrolet's zit. Semi is daar natuurlijk op twee manieren een verwijzing naar. Sowieso klinkt het bijna hetzelfde, maar Semi betekend half, en Hemi betekend ook half, Hemi staat namelijk voor de halfronde verbrandingskamers bij die motoren, (Hemisphere=halfrond)... De Hemi zit ook in de Chrysler 300C waar de PMP-600 op gebaseerd is. Als je aan de zijkant van de auto kijkt zie je het zwarte Semi logootje aan beide kanten op het spatbord op de stootrand. Waar het tekentje naast Semi op slaat weet ik trouwens niet, misschien op het Mopar logo zonder de middelste streep?

Hier twee plaatjes met daarbij de texture van de logo's en het echte logo.

post-47175-1252683640.png

hemi_main_logo.jpg

EDIT@hieronder: Dat logo was heel anders, ik weet 100% zeker dat dit op Hemi slaat, sommige echte 300C's hebben daar ook zo'n logo zitten, en anders het 300C logo met Hemi er op.

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Semi zat ook al in SA, maar daar was het een kledingwerk :? , maar had het ook wel een logo

dat hier op leek, maar waarschijnlijk klopt het wel ;) .

Geplaatst:
En ik heb online de dildo uit San andreas gevonden

Die dildo vind je ook terug in het vervallen pretpark aan het strand maar je kan hem natuurlijk niet gebruiken, ligt ergens een hoopje vuil met 2 paarse dildo's die eruit steken.

Je hebt ook een sexshop, waar je een missie doet met dimitiri op het eerste eiland in het zuiden. Daar moet je iemand in zn benen schieten. Als je binnen komt en naar beneden loopt staan er allemaal dildo's in een kast, die kna je ook oppakken met LB of L1

>>> Door Hanneswasco: Gelieve geen afbeeldingen te quoten.<<<

Geplaatst:
War of the Deadline

Verwijzing van het uitstellen van de deadline.

Daarom hebben ze er maar een heel monument van gemaakt met kransen en alles erbij opzich wel mooi :)

http://i179.photobucket.com/albums/w282/mo...hi/P5091090.jpg

http://i179.photobucket.com/albums/w282/mo...hi/P5091091.jpg

waar te vinden

Klik hier om de SnapMap te bekijken

(2e foto) Nico heeft het er moeilijk mee! :7

>>> Door Hanneswasco: Gelieve geen afbeeldingen te quoten, bij deze veranderd in links.<<<

Geplaatst:

Geen idee of deze al bekend was, maar als je als passagier in een Maverick zit, zie je rechts van je de volgende tekst:

"This helicopter might crash, but we really don't care. If it does refer to flight manual for help"

Vrije vertaling: "Deze helikopter zou kunnen neerstorten, maar dat maakt ons echt niets uit. Mocht hij neerstorten, kijk dan even in de handleiding voor hulp."

Kon hem wel waarderen.. :D

Geplaatst:
Geen idee of deze al bekend was, maar als je als passagier in een Maverick zit, zie je rechts van je de volgende tekst:

"This helicopter might crash, but we really don't care. If it does refer to flight manual for help"

Vrije vertaling: "Deze helikopter zou kunnen neerstorten, maar dat maakt ons echt niets uit. Mocht hij neerstorten, kijk dan even in de handleiding voor hulp."

Kon hem wel waarderen.. :D

Haha, nu ga ik eens even Moderator spelen :engel: . Jacky-2007, Gelieve eerst de zoekfunctie gebruiken. Hier de link naar het topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...;hl=heli+easter

Haha, grapje. Maar hij was wel al bekent, maarja, dat topic is al oud, en al heel lang niet opgereageerd.

>>> Door Jacky-2007: Brutale apekop! :puh: Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar kwam deze niet tegen. ^_^ En daarbij, het hoort eigenlijk ook gewoon thuis in dit topic hè.. Maar je had gelijk, er was al een topic over.<<<

• 4 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

De Achievement/Trophy 'Gobble Gobble' verwijst naar het geluid dat kalkoenen maken(in het Engels/Amerikaans is dat dus gobble, in Nederlands iets van 'klok klok' ofzo. Voor de achievement moet je een 'Turkey' gooien met bowlen, en een Turkey is zoals de meeste hier weten een kalkoen...

Zal wel algemeen bekend zijn, maar ik realiseer het me net pas xD

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Ik weet niet wat ik ermee moet, maar op alle wegen met 4 vakken in Alonquin staat op de middelste 2 banen:

Bus Only en op de andere Lane Fire, altijd op de 2 middenste, dus wat denken jullie dat hiermee wordt bedoelt,

want echt logisch vind ik het niet klinken :7 .

Geplaatst:

Al helemaal omdat er geen bussen rondrijden in IV :7. behalve in wat missies, maar daar rijden ze alsnog gewoon op de autowegen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...