Jump to content

GTA IV = Waardeloos...


Swiggers

Recommended Posts

  • Reacties 146
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • denven

    14

  • Swiggers

    9

  • Dwayne Forge

    5

  • GTA Haas

    5

Toen ik gta net voor het eerst in me xbox douwde gaf ie aan dat ik eerst een patch moest downloaden om het spel te spelen. Ik weet niet of dit normaal is en iedereen dit gehad heeft die of dat dit de patch is waar iedereen op zit te wachten?

wat stond er precies?

is de patch al uit dn:D?

Link to comment
Delen op andere websites

hebben wij in Europa nog niet, zijn de controllers met vibratie in.

Worden bij ons verwacht rond Juni... :duh:

Ik heb hem geimporteerd. Zou je ook moeten doen. Die vibes zijn echt zo realistisch.

vibespoiler :puh: : Lasnaden in metrorails, mobieltje, drempel, explosie etc. Het is zelfs niet meer van die ouderwetste tril van de ps2 maar het voelt nu allemaal heel echt aan.[/font]

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

als ik het allemaal goed gelezen heb heeft iedereen alleen maar problemen met GTA-4 op de PS-3. licht dat aan mij of is de Xbox 360 gewoon beter ^_^

Beiden versies hebben fouten, misschien de PS3 iets meer maar de Xbox360 toch ook zeker wel. Waarschijnlijk wil je gewoon lezen dat de PS3 versie slechter is dan de Xbox versie :7

En trouwens, over het algemeen (dus zonder de fouten) zijn beiden versies identiek aan elkaar, op een paar kleine dingen na. Een mooi stukje uit de uitgebreide IGN Review erover:

For those wanting to know which version looks better, the edge goes to the PS3. The textures and framerate are comparable, but the PS3 has far less pop-in. The 360 has richer colors, but the PS3 has better anti-aliasing making it look a little cleaner. Because GTA IV can preload onto the PS3 hard drive, the in-game loads are faster. Don't worry Xbox owners, the load times are rarely more than 30 seconds and don't occur very often. The slight visual edge goes to PS3, but the 360 is no slouch. Either version will do you proud.
Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik gta net voor het eerst in me xbox douwde gaf ie aan dat ik eerst een patch moest downloaden om het spel te spelen. Ik weet niet of dit normaal is en iedereen dit gehad heeft die of dat dit de patch is waar iedereen op zit te wachten?

nee dat is niet waar hij vroeg om te updaten had ik ook! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

HAHAHAHAH LEKKER VOOR JULLIE!!!!

ik heb de 60gig versie en heb he-le-maal nergens problemen mee. Stelletje zwerversssssss

Vind jij dat een beetje leuk ofzoo dat anderen niet normaal kunnen spelen ? :ch:

en jij vind je zelf wel zo stoer dat je 60 gig hebt maar die hele 60gig stelt niks voor dombo :duh:

Oftopppic :

Ik heb eigenlijk ook nog nergns last van , maar vind het heel vervelend voor jullie :N

Link to comment
Delen op andere websites

HAHAHAHAH LEKKER VOOR JULLIE!!!!

ik heb de 60gig versie en heb he-le-maal nergens problemen mee. Stelletje zwerversssssss

Vind jij dat een beetje leuk ofzoo dat anderen niet normaal kunnen spelen ? :ch:

en jij vind je zelf wel zo stoer dat je 60 gig hebt maar die hele 60gig stelt niks voor dombo :duh:

Oftopppic :

Ik heb eigenlijk ook nog nergns last van , maar vind het heel vervelend voor jullie :N

wat ai dat voor zever? ik heb ook de 60gb versie,20gb extra is altijd handig!

dus niet komen zeggen:stelt niets voor ;)

grts

Link to comment
Delen op andere websites

HAHAHAHAH LEKKER VOOR JULLIE!!!!

ik heb de 60gig versie en heb he-le-maal nergens problemen mee. Stelletje zwerversssssss

Vind jij dat een beetje leuk ofzoo dat anderen niet normaal kunnen spelen ? :ch:

en jij vind je zelf wel zo stoer dat je 60 gig hebt maar die hele 60gig stelt niks voor dombo :duh:

Oftopppic :

Ik heb eigenlijk ook nog nergns last van , maar vind het heel vervelend voor jullie :N

wat ai dat voor zever? ik heb ook de 60gb versie,20gb extra is altijd handig!

dus niet komen zeggen:stelt niets voor ;)

grts

/je hebt gelijk dat het handig is , maar ik vind het gewoon lomp dat hij zegt : HAHA lekker voor jullie en stelletjes zwervers :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

HAHAHAHAH LEKKER VOOR JULLIE!!!!

ik heb de 60gig versie en heb he-le-maal nergens problemen mee. Stelletje zwerversssssss

Vind jij dat een beetje leuk ofzoo dat anderen niet normaal kunnen spelen ? :ch:

en jij vind je zelf wel zo stoer dat je 60 gig hebt maar die hele 60gig stelt niks voor dombo :duh:

Oftopppic :

Ik heb eigenlijk ook nog nergns last van , maar vind het heel vervelend voor jullie :N

wat ai dat voor zever? ik heb ook de 60gb versie,20gb extra is altijd handig!

dus niet komen zeggen:stelt niets voor ;)

grts

/je hebt gelijk dat het handig is , maar ik vind het gewoon lomp dat hij zegt : HAHA lekker voor jullie en stelletjes zwervers :duh:

hie rga ik ook akkoord mee,dit moet hij niet zeggen.

Ik leef met jullie mee (tot zover nog geen problemen gehad)ben nu online aan het spelen,hopelijk blijven de problemen uit!

grts

Link to comment
Delen op andere websites

als ik het allemaal goed gelezen heb heeft iedereen alleen maar problemen met GTA-4 op de PS-3. licht dat aan mij of is de Xbox 360 gewoon beter ^_^

Beiden versies hebben fouten, misschien de PS3 iets meer maar de Xbox360 toch ook zeker wel. Waarschijnlijk wil je gewoon lezen dat de PS3 versie slechter is dan de Xbox versie :7

En trouwens, over het algemeen (dus zonder de fouten) zijn beiden versies identiek aan elkaar, op een paar kleine dingen na. Een mooi stukje uit de uitgebreide IGN Review erover:

For those wanting to know which version looks better, the edge goes to the PS3. The textures and framerate are comparable, but the PS3 has far less pop-in. The 360 has richer colors, but the PS3 has better anti-aliasing making it look a little cleaner. Because GTA IV can preload onto the PS3 hard drive, the in-game loads are faster. Don't worry Xbox owners, the load times are rarely more than 30 seconds and don't occur very often. The slight visual edge goes to PS3, but the 360 is no slouch. Either version will do you proud.

30 seconden laadtijd? Ik moet nooit meer dan 1 seconde wachten?

Link to comment
Delen op andere websites

HAHAHAHAH LEKKER VOOR JULLIE!!!!

ik heb de 60gig versie en heb he-le-maal nergens problemen mee. Stelletje zwerversssssss

Best Kansloos... :N

kooskansloos he, zie hoe je erge no-lifer dat is

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...