Jump to content

GTA IV = Waardeloos...


Swiggers

Recommended Posts

Het is me gelukt, geen freezes meer :dans: :dans:

Wat ik heb moeten doen:

Volgens rockstar moet je GTAIV compleet verwijderen , dus ja ook helaas je savegames. Ik had geluk, was nog niet echt heel ver. Anyways, alles verwijderd, GTAIV install bestand, GTAIV savegames. Daarna alles weer opnieuw installeren. Als je het spel begint, zet direct je AUTOSAVE functie uit. Volgens Rockstar was dat een van de boosdoeners. Ik heb dit letterlijk gevolgd, ik ben vanmiddag tegen half 3 gestart tot half 8. Non-stop, geen freezes meer. :tu: Ik had eerst geprobeerd zonder mn savegames te verwijderen, maar dat hielp helaas niets. Hij bleef hangen tijdens het laden. Anyways, ben nu weer net zo ver als dat ik in het begin was.

Hoop dat iemand hier wat aan heeft.

Greetz: 7NightWing7 :cya:

Kan je nu online spelen of heb je single player gefixed?

Single player werkt bij mij nog gewoon maar als ik multiplayer probeer loopt het hele spel vast en moet ik de PS3 handmatig resetten...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 146
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • denven

    14

  • Swiggers

    9

  • Dwayne Forge

    5

  • GTA Haas

    5

Dit is gellukig maar bij een klein deel van de spelers. En uitteraard verwacht iedereen en patch die dan waarchijnlijk ook binnen enkele weken zal komen

De patch komt voor elke console?

yup.

ik heb ook een ps3 + GTA IV. die is 1 keer vastgelopen. ik had even goed gekeken en ik zag dat ie niet meer de HDD las. het lampje was uit. ik heb hem toen opnieuw gestart, en de autosave functie uitgezet. nu heb ik geen last van haperingen en vastlopers.

probeer dus eerst eens de autosave uit te zetten

Hoe kun je zien of hij de HDD leest? dat is toch harde schijf?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is gellukig maar bij een klein deel van de spelers. En uitteraard verwacht iedereen en patch die dan waarchijnlijk ook binnen enkele weken zal komen

De patch komt voor elke console?

yup.

ik heb ook een ps3 + GTA IV. die is 1 keer vastgelopen. ik had even goed gekeken en ik zag dat ie niet meer de HDD las. het lampje was uit. ik heb hem toen opnieuw gestart, en de autosave functie uitgezet. nu heb ik geen last van haperingen en vastlopers.

probeer dus eerst eens de autosave uit te zetten

Hoe kun je zien of hij de HDD leest? dat is toch harde schijf?

zoals ik lees op het forum , oranje lampje, en HDD is HarDDisk= harde schijf

Bewerkt: door denven
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is gellukig maar bij een klein deel van de spelers. En uitteraard verwacht iedereen en patch die dan waarchijnlijk ook binnen enkele weken zal komen

De patch komt voor elke console?

yup.

ik heb ook een ps3 + GTA IV. die is 1 keer vastgelopen. ik had even goed gekeken en ik zag dat ie niet meer de HDD las. het lampje was uit. ik heb hem toen opnieuw gestart, en de autosave functie uitgezet. nu heb ik geen last van haperingen en vastlopers.

probeer dus eerst eens de autosave uit te zetten

Hoe kun je zien of hij de HDD leest? dat is toch harde schijf?

zoals ik lees op het forum , oranje lampje, en HDD is HarDDisk= harde schijf

Het is niet HDD van HarDDisk... maar HDD van Hard Disk Drive. Haha :7 Nooit afkortingen gezien waarbij ze de laatste letter van een woord in de afkorting gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is gellukig maar bij een klein deel van de spelers. En uitteraard verwacht iedereen en patch die dan waarchijnlijk ook binnen enkele weken zal komen

De patch komt voor elke console?

yup.

ik heb ook een ps3 + GTA IV. die is 1 keer vastgelopen. ik had even goed gekeken en ik zag dat ie niet meer de HDD las. het lampje was uit. ik heb hem toen opnieuw gestart, en de autosave functie uitgezet. nu heb ik geen last van haperingen en vastlopers.

probeer dus eerst eens de autosave uit te zetten

Hoe kun je zien of hij de HDD leest? dat is toch harde schijf?

zoals ik lees op het forum , oranje lampje, en HDD is HarDDisk= harde schijf

Het is niet HDD van HarDDisk... maar HDD van Hard Disk Drive. Haha :7 Nooit afkortingen gezien waarbij ze de laatste letter van een woord in de afkorting gebruiken.

maar het was vast duidelijk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe lang zou het duren dat er een patch komt?

Bij mij is die al 4 keer vast gelopen :duh::cry:

Ben ik blij dat ik eeuwig trouw aan de PC ben, dit is al 1 van de 1.000.000 zaken waarom ik geen console wil; nooit!

Link to comment
Delen op andere websites

HAHAHAHAH LEKKER VOOR JULLIE!!!!

ik heb de 60gig versie en heb he-le-maal nergens problemen mee. Stelletje zwerversssssss

mag lijden dat jij de last van alle mensen 10 dubbel terug krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

HAHAHAHAH LEKKER VOOR JULLIE!!!!

ik heb de 60gig versie en heb he-le-maal nergens problemen mee. Stelletje zwerversssssss

mag lijden dat jij de last van alle mensen 10 dubbel terug krijgt.

ban hem gewoon xD

Link to comment
Delen op andere websites

maar moet je die patch via de xbox 360 downloaden? :?:?:?

Want ik heb helemaal geen internetverbinding en kan ik die patch niet downloaden :cry::cry:

zo'n ding kost tegenwoordig niets meer ;) vraag eens rond

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe lang zou het duren dat er een patch komt?

Bij mij is die al 4 keer vast gelopen :duh::cry:

Ben ik blij dat ik eeuwig trouw aan de PC ben, dit is al 1 van de 1.000.000 zaken waarom ik geen console wil; nooit!

Lol, je bent trouw aan de pc omdat een console (bij één game, waar binnenkort waarschijnlijk een patch voor uit komt) vast loopt? Het gezeik met drivers, installaties, benodigde programma's, games die niet goed lopen etc. is fijner?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe lang zou het duren dat er een patch komt?

Bij mij is die al 4 keer vast gelopen :duh::cry:

Ben ik blij dat ik eeuwig trouw aan de PC ben, dit is al 1 van de 1.000.000 zaken waarom ik geen console wil; nooit!

Lol, je bent trouw aan de pc omdat een console (bij één game, waar binnenkort waarschijnlijk een patch voor uit komt) vast loopt? Het gezeik met drivers, installaties, benodigde programma's, games die niet goed lopen etc. is fijner?

Nooit last van als je je zaakjes goed regelt. En zoals ik al zei, het is slechts één punt waarom ik geen console hiervoor ga aanschaffen. Drivers? Die installeer je al bij het bouwen van je PC... Installatie? Duurt hoogstens 10 minuten bij een vlotte PC (wat maakt dat wachten ook uit)... Benodigde programma's? Geen?! Niet goed lopen? Als je PC hardwarematig in orde is, is er niks aan het handje. Gewoon een lekkere quadcore (hardstikke goedkoop tegenwoordig), 4Gb geheugen (kost hooguit 50 euro), HDD van 500Gb (60 euro), moederbord met alles erop (50-100 euro) en een grafische kaart (bijv. 8800GTX die al geen bal meer kost). Over CD/DVD spreek ik niet, deze krijg je al voor 8/10 euro.

Internetshops zijn tegewoonwoordig heel goedkoop, en voor weinig geld heb je al onderdelen waar je alle games met de hoogste instellingen mee kunt spelen. Gewoon letten op de juiste shops en merken!

En een PC liefhebber als ik geniet van alle uitdagingen om de performance te verhogen. Een kwartiertje klooien om een probleem uit de weg te helpen is alleen maar een leuke uitdaging! Als je zelf niet goed bent in goed lopende PC's te bouwen, laat dat dan door iemand doen... heb nooit problemen als alles eenmaal goed in elkaar past.

Bewerkt: door Foxr
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...