Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik denk dat ik het bij versie 3.1 hou :7

want ik heb een cleo3 mod waarbij je overal kan tunen aleen die werkt niet met bc7 mod versie 4.0 :cry:

maar geweldige mod :tu::tu:

PS:maar welk opneem programma gebruik je? ik heb er ook 1 aleen daar kan ik maar 1 minuut mee opnemen :7

• Reacties 252
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Crypteq

86

• NickyHendriks

30

• Beagle

15

• Timske

12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
ik denk dat ik het bij versie 3.1 hou :7

want ik heb een cleo3 mod waarbij je overal kan tunen aleen die werkt niet met bc7 mod versie 4.0 :cry:

maar geweldige mod :tu::tu:

PS:maar welk opneem programma gebruik je? ik heb er ook 1 aleen daar kan ik maar 1 minuut mee opnemen :7

Hij gebruikt Fraps. Hij vroeg me namenlijk of ik ook dat programma gebruikte om filmpjes op te nemen.

Geplaatst:

heb jij er voor betaald? :$

ik heb gamecam 1.4 gevonden (eindelijk) en nu kan ik al gelijk ongelimeerd :sigaar:

ontoppic:

kan je het F5 menu in de auto weghalen?? want ik gebruik het altijd om muziek te luisteren :)

Geplaatst:

ik heb gamecam 1.4 gevonden (eindelijk) en nu kan ik al gelijk ongelimeerd :sigaar:

ontoppic:

kan je het F5 menu in de auto weghalen?? want ik gebruik het altijd om muziek te luisteren :)

Ja dat vind ik ook Irritant. Of kan je het zo maken dat het alleen niet werkt tijden de UTS?

• 3 weken later...
Geplaatst:

ontoppic:

ontoppic:

Ja dat vind ik ook Irritant. Of kan je het zo maken dat het alleen niet werkt tijden de UTS?

Beetje late reactie, maar ik wil het wel veranderen. voor jullie. zeg maar met welke toetsencombinatie het geopend moet worden. (kan in hotkeys en dat je een woord in moet type)

BC7 :cya:

Geplaatst:

Ben je van plan nog een nieuwe BC7 mod te maken of ben je nu met een heel ander (gta modding) project bezig?

Geplaatst: (bewerkt)
Ben je van plan nog een nieuwe BC7 mod te maken of ben je nu met een heel ander (gta modding) project bezig?

Ik zit bij GLD (green light district) en help daar missie's te maken. Maar dat kan eigenlijk als ze met een bepaald deel klaar zijn. Nu hoef ik er nog niet zoveel voor te doen.

Verder help ik Remi-X met zijn (TC)mod Ultimate san andreas. In die TC mod komen voorlopig geen missie's in, alleen aan het eind wat shop en andere dingen, die ik dan ga scripten. meer informatie erover: Link

En of ik nog een niewe BC7Mod versie wil maken?

Eigenlijk: Ja, ik vind het leuk om te doen. Maar voorlopig de komende 2 maanden niet, i.v.m. verhuizen en school-tentamens. En ik heb eigenlijk niet veel ideeen meer. Maar mensen die mogen altijd ideeen posten, graag zelfs. Dus ik er zal als er nog genoeg (goede) ideeen worden gepost, een nieuwe versie maken.

Bewerkt: door BC7
Geplaatst:

*bump*

Belangrijk!!!

Vergeten te vermelden... :bonk: :

Als je de BC7Mod 4.0 installeert, en je had een eerdere versie's, dan heb je een grote kans op dat je gta sa vastloopt tijdens het laden. Dit probleem is makkelijk op te lossen door naar je Cleo map te gaan in je Gta Sa installatie-map. Dan verwijder je de map: cleo_saves. Daarna kan je gebruik maken van de BC7Mod 4.0.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Coole mod ga zo is testen kan je misschien ook alle delen los maken aangezien sommige mensen die alles willen tevens ik weet niet of het erin zit maar wat vind je van dit idee tik in bc7mod en hij gaat aan nog is intikken en hij is uit

Geplaatst:

Deed raar bij mij viel er 2 keer uit even wat tips

Makelijker auto menu= Dat als je op car spawn drukt je een lijst krijgt met: bikes, 2 person cars, 4 person cars en dan de name van de auto's. Waarom ik dit wil elke keer draai cj zijn hoofd en zie ik maar een halve car, moter helemaal niet.

Teksten met hoofdletters= Nou nu staat de ene zo: Mission en de ander zo: game dat is erg lelijk

lijkt me een kleine aanpassing.

Car verder modden ik keek op internet en kwam tegen mods (cleo) dat je gewoon overal neon erop kon zetten en verder van die dingen misschien kan je met toestemming van hun dit erbij doen.

Car reparen= Dat Cj onder de car gaat reparen met moter kap open ook een bekende misschien kan je die ook aan vragen

band repareer mod= Dat cj de band uit de kofferbak haalt en dan verwisselt.

bekende cleo mods= een aantal bekende mods erin: taxi mod, passager mod, time bomb, patrol enzv.

speedometer+ gasoline misschien kan je een speedometer en gasoline meter maken en dat je kan tanken voor geld bij tank station in san andreas

crouse control= Dat je een snelheid blijft rijden en bij remmen eraf vliegt. en met + en - harder en zachter gaat

autodriver= Dat je een plek aanwijst en auto matische erheen rijd

knipperlichten= heb op internet flasching mod gezien kan je bijde lichten laten knipperen

Als ik meer heb meld ik het

Beetje late reactie, maar ik wil het wel veranderen. voor jullie. zeg maar met welke toetsencombinatie het geopend moet worden. (kan in hotkeys en dat je een woord in moet type)

Uhm... Kun j er F8 van maken ofzo?

Bewerkt: door zamg0d1

Deed raar bij mij viel er 2 keer uit even wat tips Dan heb je iets fout gedaan

Makelijker auto menu= Dat als je op car spawn drukt je een lijst krijgt met: bikes, 2 person cars, 4 person cars en dan de name van de auto's. Waarom ik dit wil elke keer draai cj zijn hoofd en zie ik maar een halve car, moter helemaal niet.

Het is juist een overzichtelijk menu, met een goede indeling. CJ die zijn hoofd draait en dan staat er een halve auto of motor...?

Teksten met hoofdletters= Nou nu staat de ene zo: Mission en de ander zo: game dat is erg lelijk

lijkt me een kleine aanpassing.

Is wel zo mooi, maar of het erg stoort ^_^ ? Je kan (Als BC7 het goed vind :$) Het FXT (Ofzo) in het mapje ín "cleo" openen met kladblok en dan de kleine in grote letters veranderen.

Car verder modden ik keek op internet en kwam tegen mods (cleo) dat je gewoon overal neon erop kon zetten en verder van die dingen misschien kan je met toestemming van hun dit erbij doen.

Dit is wel stoer 8) Maar, de BC7 mod is vooral voor dingen die handig zijn, en niet zozeer leuk (BC7 Mod is wel leuk hoor :puh: ).

Car reparen= Dat Cj onder de car gaat reparen met moter kap open ook een bekende misschien kan je die ook aan vragen

Heb je ook niks aan, alleen maar voor de fun. Misschien mot BC7 een Funmod uitbrengen?

band repareer mod= Dat cj de band uit de kofferbak haalt en dan verwisselt.

Same as above.

bekende cleo mods= een aantal bekende mods erin: taxi mod, passager mod, time bomb, patrol enzv.

samme som ovenfor, en heb je ook toestemming nodig van alle makers.

speedometer+ gasoline misschien kan je een speedometer en gasoline meter maken en dat je kan tanken voor geld bij tank station in san andreas

sama seperti di atas, en bestaat al dus kan je gewoon downloaden.

crouse control= Dat je een snelheid blijft rijden en bij remmen eraf vliegt. en met + en - harder en zachter gaat

même que ci-dessus, bestaat al en kan je apart downloaden.

autodriver= Dat je een plek aanwijst en auto matische erheen rijd

Daar heb je al een soort gelijke tool (In BC7 Mod) van, maar dan sneller; "F5 > Tools > Teleport to Marker".

knipperlichten= heb op internet flasching mod gezien kan je bijde lichten laten knipperen

Dan download je die toch :7 ? Je kan trouwens bij "H+O" lichten aan en uit doen, maar knipperen niet.

Als ik meer heb meld ik het

------------------------------------------------------------

Conclusie = dat BC7 mod gewoon veel te goed is, toch BC7?

Bewerkt: door Beagle

@ajaxhunter: wat Beagle zei, misschien kan ik wel een soort funmod maken. wat Beagle al had gezegd.[/font] zie bericht: Beagle

@zamg0d1: ja hoor dat is heel makkelijk te maken, F5 -> F8, maar F6 -> ???

wat moet F6 (ped option menu) dan worden?

@Beagle: klopt allemaal wel ^_^ .

Conclusie = dat BC7 mod gewoon veel te goed is, toch BC7?

het kan altijd nog beter... :D

Maar toch bedankt voor de ideeën. Als er meer (nuttige) [/font] ideeën komen dan komt er wel weer een update. ;)

Bewerkt: door BC7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...