Sammie_GTA Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Ik speel ook FSX en doe ook mee aan de multiplayer sessies. Ik wou vandaag beginnen met een sessie maar.... na een minuutje te hebben gewacht kwam ik op het bureaublad terecht en kwam het bericht: Flight Simulator X werkt niet meer. Kan iemand mij helpen? (Ik heb geen internet explorer 9) Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Werkt de game over het algemeen wel gewoon naar behoren? Dat je dus geen meldingen krijgt tijdens het gewone spel? Zo ja: Werkt je internet dan wel goed? Aangezien ik weleens last heb gehad van hetzelfde probleem... Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Ja mijn spel werkt gewoon als ik geen multiplayer doe (geen foutmeldingen dus) Reageren
Wesley Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Ff een oude screenshot erbij: Dat was op multiplayer Reageren
Wesley Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 Nog mensen die wel eens graag online willen spelen met F-16 oid? Reageren
RS-modder Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Hmm ik hou niet zo van F-16 enzo daar kan ik niet goed mee vliegen, is ook alweer een tijd geleden dat ik FSX heb gedaan. Ik wacht nogsteeds tot PMDG met de 737 komt die is echt mooi. Reageren
Wesley Geplaatst: 17 mei 2011 Rapport Geplaatst: 17 mei 2011 Hmm mja als je met grotere kisten wilt vliegen online dan moet je eigenlijk een beetje drukke server hebben anders vind ik het persoonlijk niets aan Liefst ook met een actieve airtrafficcontroller, die ook een beetje verstand heeft. Met F-16s kun je mooi formatie vliegen, landen en opstijgen in een formatie, vervolgens boven de Noordzee dogfighten, en daarna weer RTB Leeuwarden! Reageren
RS-modder Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Geplaatst: 22 mei 2011 Haha ik vind die F-16 zo irritant landen, ik slip altijd weg als ik ga remmen Daarom vlieg ik meestal met de grotere kisten daar kan ik het wel mee. Ik hoop echt dat die PMDG-737 snel komt die wordt echt vet! Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Geplaatst: 22 mei 2011 (bewerkt) Zelf vlieg ik ook altijd liever met grotere toestellen. Niet alleen omdat die makkelijker remmen enzo (aangezien ik nooit aan een landing toe kom :$), maar vooral omdat ik het gewoon leuker vind om met passagierstoestellen te vliegen. Ik denk dat ik trouwens FSX weer eens ga spelen. Oh, en ik vroeg me af of mijn laptop FSX goed aankan? Ik heb hem natuurlijk al best vaak gespeeld, maar dan deed hij het heel traag. Toch geeft Flitskikker Infotool aan dat mijn laptop de game gewoon aankan: Advice Level: Flight Simulator X - Minimal [table=header]Part |Current |Required |Passed Processor|AMD Sempron Processor|AMD Sempron Processor|YES Clock Speed (MHz)|2100|2100|YES Memory (MB)|1.790||YES Total harddisk space (GB)|232,88||YES Free harddisk space (GB)|95,17||YES Free harddisk space on systemdisk C: (GB)|93,44||YES Video Card|NVIDIA GeForce 8200M|NVIDIA GeForce 8200M|YES Video Memory (MB)|256||YES Horizontal Display Resolution (pixels)|1366|1366|YES Vertical Display Resolution (pixels)|768|768|YES Bits Depth|32|32|YES Refresh Rate (Hz)|60||YES DirectX|10.1|10.1|YES Operating System|Windows Vista Home Basic|Windows Vista|YES Service Pack|Service Pack 2|Service Pack 2|YES [/table] Advice: - This computer is good enough. There is no required upgrade needed. Generated by Flitskikker InfoTool (Version 3.1.0.136) Bewerkt: 22 mei 2011 door Grand Theft Auto TOM Reageren
RS-modder Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Geplaatst: 22 mei 2011 Verwacht niet dat je daarmee goede settings kan halen, hij kan hem net aan. Ik heb eerst ook met een vergelijkbare laptop gespeeld, dat werkte wel maar vond ik niet zo fijn. Reageren
Wesley Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 Haha ik vind die F-16 zo irritant landen, ik slip altijd weg als ik ga remmen Daarom vlieg ik meestal met de grotere kisten daar kan ik het wel mee. Ik hoop echt dat die PMDG-737 snel komt die wordt echt vet! Lol ik vloog altijd met de F-16D van IRIS. Echt een super geweldige addon voor FSX. Ik had daarmee totaal geen last van slippen/driften. Gewoon niet te snel rijden met die F-16s, dan komt het wel goed. P.S. Met die F-16 moet je wel echt multiplayer vliegen anders vind ik het zelf geen ene drol aan Reageren
Venzio Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 Heeft iemand hier een soort van joystick? (Flightstick?) Reageren
RS-modder Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Geplaatst: 19 juni 2011 Heeft iemand hier een soort van joystick? (Flightstick?) Ja ik heb deze Reageren
commando Geplaatst: 21 juni 2011 Rapport Geplaatst: 21 juni 2011 ken ook iemand die heeft 3 beeldschermen voor FSX en dan met die joy-/flight-stick erbij die jij ook hebt Reageren
RS-modder Geplaatst: 21 juni 2011 Rapport Geplaatst: 21 juni 2011 Het is dat m'n budget dat niet toelaat anders zou ik dat ook nemen haha. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.