Nissan Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Owlol, ik bedoelde Stevie's garage xD. Ik heb van de 30 auto's 27 keer een ped omver gereden alvorens naar binnen te rijden . Reageren
Gta Bram Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Owlol, ik bedoelde Stevie's garage xD. Ik heb van de 30 auto's 27 keer een ped omver gereden alvorens naar binnen te rijden . Ow, haha. Begint bij jou ook iedereen te gillen als je een auto wegbrengt voor Stevie dan? Dat ga ik vanavond ook eens proberen. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Owlol, ik bedoelde Stevie's garage xD. Ik heb van de 30 auto's 27 keer een ped omver gereden alvorens naar binnen te rijden . Ow, haha. Begint bij jou ook iedereen te gillen als je een auto wegbrengt voor Stevie dan? Dat ga ik vanavond ook eens proberen. Als je soms ook maar een auto steelt gaan er al mensen gillen lol omdat je een auto steelt Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Owlol, ik bedoelde Stevie's garage xD. Ik heb van de 30 auto's 27 keer een ped omver gereden alvorens naar binnen te rijden . Ow, haha. Begint bij jou ook iedereen te gillen als je een auto wegbrengt voor Stevie dan? Dat ga ik vanavond ook eens proberen. Als je soms ook maar een auto steelt gaan er al mensen gillen lol omdat je een auto steelt Wat zou jij dan doen? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Owlol, ik bedoelde Stevie's garage xD. Ik heb van de 30 auto's 27 keer een ped omver gereden alvorens naar binnen te rijden . Ow, haha. Begint bij jou ook iedereen te gillen als je een auto wegbrengt voor Stevie dan? Dat ga ik vanavond ook eens proberen. Als je soms ook maar een auto steelt gaan er al mensen gillen lol omdat je een auto steelt Wat zou jij dan doen? Ja maar wij leven wel niet in een stad zoals LC, wij kunnen ons niet voorstellen hoe het moet zijn in zo'n situatie, iemand die dit wel heeft gedaan mag dit altijd zeggen . Reageren
Gta Bram Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Owlol, ik bedoelde Stevie's garage xD. Ik heb van de 30 auto's 27 keer een ped omver gereden alvorens naar binnen te rijden . Ow, haha. Begint bij jou ook iedereen te gillen als je een auto wegbrengt voor Stevie dan? Dat ga ik vanavond ook eens proberen. Als je soms ook maar een auto steelt gaan er al mensen gillen lol omdat je een auto steelt Wat zou jij dan doen? Ja maar wij leven wel niet in een stad zoals LC, wij kunnen ons niet voorstellen hoe het moet zijn in zo'n situatie, iemand die dit wel heeft gedaan mag dit altijd zeggen . Ik heb wel eens meegemaakt dat er een brommer gestolen werd. Ik moet je eerlijk vertellen dat ik erg schrok, en dat ik een raar gevoel in mijn buik had. Gelukkig werd de dief van die brommer gepakt omdat mijn maat snel de politie had gebeld. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Mijn vader zijn auto is ook wel eens gestolen. Toen was ik ook erg bang hoor mensen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Ah ja, bij ons thuis hebben ze ook eens proberen inbreken, slot uit de deur gehaalt en toen wou iemand binnenkomen maar men moeder stond daar en die is toen gaan lopen, ze zijn nog altijd niet gepakt . Reageren
jeroen_batman Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Bigfoot, Ufo's, Ghostcars, Leatherface ofzo. Een mythe hoeft niet zozeer waar te zijn he. Het is maar waar je in wil geloven enzo het is niet om in te geloven het is mijn en nika zijn taak om te kijken of het waar is of niet dus een feit of niet zoals ratman geen feit sprunk keeper geen feit serial killer is een feit Je zei zelf dat je iemand met een harige spitse kop had gezien en een staart En het is wel een feit, Ratman, omdat het die vent is die wegrent als je naar hem toeloopt, hij zegt dan i am ratman ! Alleen het is niet de Ratman die jij heb gezien Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Dat was een post van meer dan een jaar terug jeroen_batman. Ratman is volgens mij weer iets dat door de fans is ontstaan net als voorbije mythes uit SA. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Dat was een post van meer dan een jaar terug jeroen_batman.Ratman is volgens mij weer iets dat door de fans is ontstaan net als voorbije mythes uit SA. Inderdaad. Ratman is gewoon een verzonnen iets, of het is ontstaan toen iemand dacht dat hij Ratman was, en hij overdreef een beetje. Veel mensen denken ook dat de uitsmijter van de stripclub 'Honkers' Ratman is. Er werd verteld dat Ratman voorkwam in de oude vervallen Sprunk fabriek, als je wat rondschoot. Maar als je schiet, komt de uitsmijter die een paar honderd meter verder bij Honkers spawnt. Reageren
jeroen_batman Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Nou verzonnen ? Kijk naar deze screenshot Zelf gemaakt door mij van een filmpje En als je het filmpje wilt zien Link : Het was op de console trouwens, dus het kan niet gemod zijn Blijkbaar werd hij aangevallen, en hij heeft m ook neer kunnen schieten Ik zou zeggen kijk maar en oordeel zelf Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Er is de mogelijkheid maar het lijkt me toch nog altijd sterk dat het waar is. Reageren
Nissan Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Dat plaatje is toch gewoon een zwerver? . Trouwens, waar zouden die ''Ratman'' en die ''Serial Killer'' zich dan bevinden? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Dat plaatje is toch gewoon een zwerver? . Trouwens, waar zouden die ''Ratman'' en die ''Serial Killer'' zich dan bevinden? Eesrt het filpje bekijken Cuban . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.