Jump to content

Mythes En geheimen!


NikaBelic15

Recommended Posts

Ik vind mezelf wel een goede leider :puh:.

Haha, dat denk ik ook, dat ik mezelf een goede leider vind. ^_^ Nee, ik weet niet wie de leider wordt. De rest moet het er ook mee eens zijn. Maar het is wel zo dat ik het idee voorstelde... :$

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 220
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    21

  • NikaBelic15

    20

  • Nissan

    18

  • Gta Bram

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ideën bedenken kan iedereen :schater: . Nee grapje. Maar het is niet dat ik mezelf vooroordeel als goede leider, maar ik heb die ervaring ook uit het dagelijks leven, dat ik een goede leider blijk te zijn ;). Vandaar dat ik het voorstelde :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ideën bedenken kan iedereen :schater: . Nee grapje. Maar het is niet dat ik mezelf vooroordeel als goede leider, maar ik heb die ervaring ook uit het dagelijks leven, dat ik een goede leider blijk te zijn ;). Vandaar dat ik het voorstelde :puh:.

Haha, ok. Ik vind het best hoor, maar iedereen moet wel voor stemmen, voordat we meningsverschillen of ruzie krijgen ofzo. Dan is er ook niet veel meer aan. Anders stuur ik even een PB'tje naar de 3 mensen die nu mee willen doen, wie ze de beste leider vinden. Dan is het ook meteen eerlijk. En dan stel ik ook voor dat je niet op jezelf mag stemmen. Mee eens? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Cuban of Bram lijkt me idd goede leider, ik zou het zeker niet kunnen, vaak is mn broer bezig op de Ps3 of ben ik gewoon te lui om te wachten op het 80 uur laden van GTA op de PS3 :7 maarehm, ik zit toch vaak op GTA (als mn broer er dan niet is), en dan zit ik er meestal ook lang op, misschien kunnen we dan ook mij hebben als degene die blijft kijken bij de mythes? Bewaker ofzo :puh: en of course zoeken, maar dat doen we allemaal toch?

Maar ik ben dus voor zowel Cuban als Bram, Cuban is ervaren, Bram is EE-expert, tsja, waarom worden jullie beiden het niet? Voor iedereen win-win? (Hearv wil toch niet, ik ook niet, cuban wil, bram denk ik ook ^_^)

Edit: Nog een idee, is het niet beter om een lijstje met de tot zover ontdekte Easter Eggs te maken? Met snapmaps, bewijs enz.. Kost ook wel veel tijd maar dan kunnen we de WikiGTA-medewerkers ook ermee helpen, zo helpen we de wiki toch iets groter te maken en komen er niet meer van die vragen als ''Wheee, waarom is er nog niks op wikigta''. En het zal wel betrouwbaar zijn als er snapmap en screens bij worden gepost ^^ Maar een klein groepje kan ook met elkaar een lijstje vaststellen en sturen via PB naar Hanneswasco bijv., zou ook kunnen. Benieuwd naar meningen :puh:

Bewerkt: door TahR78
Link to comment
Delen op andere websites

Maar wie gaat een van de mods het vragen, of informeren? :puh: Anders stuur ik ook wel tegelijk dan een pb met mijn EE-lijst-idee.

Edit: Zie dat hanneswasco al kijkt ^_^

Bewerkt: door TahR78
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef toestemming om een nieuw topic te openen, en in de hoofdpost een lijst met alle "mythes" en vele info daarbij. ;) Maar het mag geen spamtopic worden, jullie kunnen misschien dus ook eerst makkelijker overleggen via MSN of iets dergelijks. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan denk ik wel, maar wat zou je dan ook denken van een EE-lijstje om jullie op WikiGTA te helpen? Hoeft overigens geen topic te worden, mss een pb-tje wat we ook kunnen samenstellen.

Hieronder: ''Het Grote Mythe en EE-Lijst Topic'' :D zou ook nog niet zo stom zijn :O kan cuban aanvoerder zijn van mythes, en bram van EE's :puh:

Bewerkt: door TahR78
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...