Jump to content

Mythes En geheimen!


NikaBelic15

Recommended Posts

  • Reacties 220
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    21

  • NikaBelic15

    20

  • Nissan

    18

  • Gta Bram

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik geef toestemming om een nieuw topic te openen, en in de hoofdpost een lijst met alle "mythes" en vele info daarbij. ;) Maar het mag geen spamtopic worden, jullie kunnen misschien dus ook eerst makkelijker overleggen via MSN of iets dergelijks. ;)

Dubbelpost, de eerste die ik maak op dit forum. Hannes, wil jij daar dan regelmatig patroulleren om het vuilnis buiten te houden?? Alvast bedankt :).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe zowieso eraan mee! :tu:

Maar dan moeten we wel echt alle mythes erop zetten en ook degen waar geen bewijs voor is!

Dan heb je zoieso al:

- Ratman

- Geest in sprunk fabriek

- Die oude boot

- Geest van eddie low (Je kan hem tegen komen in een steeg als ped en hij zegt dan alleen maar als je langs hem loopt: Grrrr AAAHHH!!!)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe zowieso eraan mee! :tu:

Maar dan moeten we wel echt alle mythes erop zetten en ook degen waar geen bewijs voor is!

Dan heb je zoieso al:

- Ratman

- Geest in sprunk fabriek

- Die oude boot

- Geest van eddie low (Je kan hem tegen komen in een steeg als ped en hij zegt dan alleen maar als je langs hem loopt: Grrrr AAAHHH!!!)

Je zou ff aan Cuban Gangster kunnen PB'en als je mee wilt doen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe zowieso eraan mee! :tu:

Maar dan moeten we wel echt alle mythes erop zetten en ook degen waar geen bewijs voor is!

Dan heb je zoieso al:

- Ratman

- Geest in sprunk fabriek

- Die oude boot

- Geest van eddie low (Je kan hem tegen komen in een steeg als ped en hij zegt dan alleen maar als je langs hem loopt: Grrrr AAAHHH!!!)

Je zou ff aan Cuban Gangster kunnen PB'en als je mee wilt doen :)

Als je echt een duidelijk overzicht wilt van wat we doen moet ik je teleurstellen want dat is er niet :7 ,

verdeling is er maar nogal warrig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil eigenlijk niet lullig doen, maar we zijn nu met een paar man, en dat is eigenlijk net op het randje. Ik weet niet wat de rest van de crew zegt, maar ik vind dat we wel met genoeg zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil eigenlijk niet lullig doen, maar we zijn nu met een paar man, en dat is eigenlijk net op het randje. Ik weet niet wat de rest van de crew zegt, maar ik vind dat we wel met genoeg zijn.

Ergens heb je wel gelijk, er moet eerst orde komen voor we echt meer mensen gaan aannemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe zowieso eraan mee! :tu:

Maar dan moeten we wel echt alle mythes erop zetten en ook degen waar geen bewijs voor is!

Dan heb je zoieso al:

- Ratman

- Geest in sprunk fabriek

- Die oude boot

- Geest van eddie low (Je kan hem tegen komen in een steeg als ped en hij zegt dan alleen maar als je langs hem loopt: Grrrr AAAHHH!!!)

Ik ben het eens met Cuban en Bram, maar, wat houdt die geest van eddy low in? Ik kan wel ff kijken als je een locatie wilt aangeven?

Link to comment
Delen op andere websites

Nog even over die sprunk fabriek, op het dak staat een trap en daar ben ik dus opgeklommen en als ik dan richting die stripclub kijk zie ik bij de deur een bewaker staan en als je schiet zie je hem naar je toe lopen

o6maf5.jpg

29wactf.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...