MidnightMayhem Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 "Gisteren toen ik gta aan het spelen was, pakte ik een boot, en voer de kaart af, westelijk van alderney. Op een gegeven moment begon mn boot te schudden en werd ik aangevallen door een soort haai ofzo. toen vloog mn boot om en werd niko opgegeten door dat beest. he tkan ook een orka zijn geweest ofzo, het ging heel snel. ik heb geen foto omdat ik dacht dat er een foutje in het spel zat toen de boot begon te schudden, en voor iik het wist was et al gebeurd."Ik ben al 20 minuten aan t varen en t enige bijzondere wat er gebeurd is, is dat t ging regenen Dus geen haai of wat voor beest dan ook te zien... Zou wel cool zijn geweest, maar ik zie nog steeds niks... Dat is gewoon standaard. Ik heb het wel eens met een Tug gedaan en die ontplofte ook gewoon. Het is geen bug of EE maar denk ik een waarschuwing om niet te ver van de stad te varen. ik heb al s ver gevaren, tot als ik de stad niet meer zag nog een halfuurtje, niks gebeurt, ook niet als ik stilstond. Reageren
thegaytony13 Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 bij dat spookhuis is er een coole auto geen gevaarlijke Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 bij dat spookhuis is er een coole auto geen gevaarlijke Je bedoelt waarschijnlijk de Sultan RS. Dat is al van één van de eerste dagen dat GTA IV uitkwam bekend. Reageren
PrioX Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 bij dat spookhuis is er een coole auto geen gevaarlijke Je bedoelt waarschijnlijk de Sultan RS. Dat is al van één van de eerste dagen dat GTA IV uitkwam bekend. Ik denk dat hij het over de Dukes heeft. Deze staat namelijk hier op de parkeerplaats naast de fabriek Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Ik denk dat hij het over de Dukes heeft. Deze staat namelijk hier op de parkeerplaats naast de fabriek Eigenlijk kan je dat niet met zekerheid zeggen, 'dat spookhuis' is nogal een vage locatie. Het zal inderdaad wel een van deze 2 zijn maar ik gok toch op de Sultan RS hoor, aangezien dat een echt 'spookhuis' is. Reageren
PrioX Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Ik denk dat hij het over de Dukes heeft. Deze staat namelijk hier op de parkeerplaats naast de fabriek Eigenlijk kan je dat niet met zekerheid zeggen, 'dat spookhuis' is nogal een vage locatie. Het zal inderdaad wel een van deze 2 zijn maar ik gok toch op de Sultan RS hoor, aangezien dat een echt 'spookhuis' is. Ah, ik dacht dat hij het over de Sprunk fabriek had.. Als hij het over de villa in het noorden van Alderney heeft is het inderdaad de Sultan RS Reageren
ivaan73 Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 laat me raden ratman ??? in ieder geval die man is volgens mij de security die ook bij de striptent staat. mischien was hij verkeerd gespawd dat ie opeens in de sprunk was. Ik weet het ook niet. wat is de location van ratman dan? Eigenlijk kan je dat niet met zekerheid zeggen, 'dat spookhuis' is nogal een vage locatie. Het zal inderdaad wel een van deze 2 zijn maar ik gok toch op de Sultan RS hoor, aangezien dat een echt 'spookhuis' is. welke spookhuis >>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd. In het vervolg je bericht bewerken, aub.<<< Reageren
PrioX Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 welke spookhuis Het is niet echt letterlijk een spookhuis.. Het is een oude villa in het noorden van Alderney Click here to view the SnapMap Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 wat is de location van ratman dan? Ze zeggen dat er iemand in de metrotunnels schuilt, genaamd Ratman. Maarja, geen bewijs Reageren
PrioX Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 wat is de location van ratman dan? Ze zeggen dat er iemand in de metrotunnels schuilt, genaamd Ratman. Maarja, geen bewijs Ze zeggen dat hij ongeveer hier zit Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 wat is de location van ratman dan? Ze zeggen dat er iemand in de metrotunnels schuilt, genaamd Ratman. Maarja, geen bewijs Ze zeggen dat hij ongeveer hier zit Daar zitten altijd een paar zwervers die er een beetje raar uitzien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.