Valto Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Die is toch van Southpark ? xD Inderdaad maar dat sprunk keeper gedoe en Ratman hoefde je helemaal niet te bewijzen, want dat was al tich keer door anderen gedaan, maarja als jullie dat leuk vinden ga je gang Reageren
nljesse Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Ik weet alvast wel zeker dat de Chupacabra en Bigfoot niet bestaan alleen de flying pigeons bestaan nee hoor denet zag ik ook nog vliegen bij een pullenbak Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 In Liberty City is het lelijke zusje van LC, Alderney, gebaseert op New Jersey. Waarom vind je Alderney lelijk? gwoon nieuwsgierig, kheb gta 4 zelf niet maar op de site zei rockstar dat Alderney de suburbs waren, wat de rustigere woonwijken zijn... Kun je wat meer uitleg geven? PS Voor de andere gebruikers van dit topic sla me maar dood want ik ben een onaangepaste boer omdat ik IV niet heb Reageren
RobinMovies Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Hoe kom jij aan al die zever.Ik bedoel je komt hier bijna elke dag aan met een mythe ? Het lijkt me echt niet logisch... Je ziet gewoon wat wrakken en je denkt dat het van zeemannen is :S Je bent aan een kaai en je vertelt erbij dat er vrouwen zelfmoord plegen. Zoek gerust verder Ik bespreek al deze diingen met heel veel mensen en ik zoek op gta elke dag naar mythes die mensne mij vertellen en wat ik vertel zijn geen leuegsn alleen waarheid;) Bewijs Het is toch niet de gewoonte van Rockstar om zo geheimzinnige dingen te steken in GTA's? Waarom zouden ze het nu wel doen ??? Lol laat maar jij hebt geen verstand van gta xD Moet je eens kijken hoeveel myths er in San andreas zitten en de producers va gta 4 zeiden zelf er zuden meer geheimzinnige dingen inzite an voorgaande delen;) Idd net als in GTA SA de lijkzakken samen met die Bobcat en die rolstoel... (soms maakt me het bang :S) Reageren
jordysev Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Ik kon die zeemannen anders niet vinden. Ik ging 's nachts en heb allebei de schepen rondgelopen. Reageren
RobinMovies Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Bigfoot, Ufo's, Ghostcars, Leatherface ofzo. Een mythe hoeft niet zozeer waar te zijn he. Het is maar waar je in wil geloven enzo het is niet om in te geloven het is mijn en nika zijn taak om te kijken of het waar is of niet dus een feit of niet zoals ratman geen feit sprunk keeper geen feit serial killer is een feit Serial Killer ziet er zo uit maar is geen killer. Bigfoot, Ufo´s en Leatherface is net als nessie fake (MOD dus) Gr. Robin Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Bigfoot, Ufo's, Ghostcars, Leatherface ofzo. Een mythe hoeft niet zozeer waar te zijn he. Het is maar waar je in wil geloven enzo het is niet om in te geloven het is mijn en nika zijn taak om te kijken of het waar is of niet dus een feit of niet zoals ratman geen feit sprunk keeper geen feit serial killer is een feit Serial Killer ziet er zo uit maar is geen killer. Bigfoot, Ufo´s en Leatherface is net als nessie fake (MOD dus) Gr. Robin En zoals ik er al bij zetten dus: Een mythe hoeft niet zozeer waar te zijn. Bestaan de Griekse goden? Dat zijn ook Mythes. Zo kunnen we nog wel even doorgaan natuurlijk Reageren
BESTPLAYEROFGTA!!! Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Gaat R* ooit nog bekendmaken wat alle eastereggs zijn, want volgens mij zijn er nog zooooveeeel meer (ik hoop et) Reageren
RobinMovies Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Gaat R* ooit nog bekendmaken wat alle eastereggs zijn, want volgens mij zijn er nog zooooveeeel meer (ik hoop et) Hoop het niet het is juist leuk om het allemaal uit te zoeken! Reageren
.Mic Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Ik denk dat ze het helemaal nooit bekend gaan maken. Het is ook juist de bedoeling dat je ze zelf ontdekt. Reageren
Robin B Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Allemaal nep . Dan heb ik het over die spoken,ratman enzo. Niet die serial killer. Reageren
checkkill Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) Kennen jullie ook al de mythe: "De vrouw met de zwerfers kleren en een misvormd gezicht"? Ik denk haats van wel want jullie vinden zo veel! Bewerkt: 2 augustus 2008 door checkkill Reageren
nljesse Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 nee nog nooit van gehoord Reageren
RobinMovies Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Volgens mij zaten er juist nauwlijks (geen?) mythes in SA. Noem er eens een paar... uhh serial killer, lijkzakken met een bobcat ufo´s (nog niet zeker*), die ene "zombie tech ding", en die kale man die ze zombie noemen. En dr zijn er nog meer!GTA SA RULEZ! lol[/font] Reageren
MrCosie Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Hoe kom jij aan al die zever.Ik bedoel je komt hier bijna elke dag aan met een mythe ? Het lijkt me echt niet logisch... Je ziet gewoon wat wrakken en je denkt dat het van zeemannen is :S Je bent aan een kaai en je vertelt erbij dat er vrouwen zelfmoord plegen. Zoek gerust verder Ik bespreek al deze diingen met heel veel mensen en ik zoek op gta elke dag naar mythes die mensne mij vertellen en wat ik vertel zijn geen leuegsn alleen waarheid;) Bewijs Het is toch niet de gewoonte van Rockstar om zo geheimzinnige dingen te steken in GTA's? Waarom zouden ze het nu wel doen ??? GEEN GEHEIMZINIGE DINGEN? Gta Zit er altijd vol van. Dat is 1 van de leuke dingen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.