Jump to content

Mythes En geheimen!


NikaBelic15

Recommended Posts

  • Reacties 220
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    21

  • NikaBelic15

    20

  • Nissan

    18

  • Gta Bram

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja! dat heipaal geluid wat ik 's nachts ook hoorde, ik zal na het douchen nog even erheen gaan als het nacht is :eten:

Ben net wezen kijken, 3 video's gemaakt.

Volgens mij heb ik helaas niets kunnen opnemen :cry:

Maar kijk maar of je toevallig nog wat hoort :)

VIDEO 1

VIDEO 2

VIDEO 3

Lol, de videos waar ik tot nu toe naar geluisterd heb komt niet vanuit die oplegger :7

Bij de meeste videos hoor je namelijk een garagedeur die opengaat. Omdat het daar industrie is laten ze geluiden horen van opengaande garagedeuren alsof er iemand met een vrachtwagen inrijdt.

Daarnaast is dat getik wat jullie horen een machine die aan het heien is: Video

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe myth Spookhuis!

Kijk in de nacht op de snap map hieronder aangegeven.. mensen hebben daar vrouwen zien rondlopen en als ze ze achtervolgen verdwenen ze! er zijn al veel van deze verhalen geweest ik ga de myth onderzoeken en kom morgen met een uitgebreid verslag!

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...&set=246,60

In een van de missies krijg je te horen dat het er spookt. Dus ik denk dat het gewoon geesten zijn ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb een vraagje, ik geloof niks van die sprunk fabriek enz, maar als ik voor het huis sta met m'n auto, en ik rij ietsje door, draai dan en rij een beetje de grond in, dan kom je later een muur tegen die opengebroken is en dat je erin kan. Als ik dan schiet, zegt iemand "pleaseeeee, leave", in subtitles (terwijl je normaal alleen subtitle in cut scenes hebt). Als ik in de fabriek zelf schiet zegt iemand ook nog een keer "We go bounce now", of zoiets (weet het niet precies meer :puh:). Ook zegt hij nog een keer "I'm done with it", ofzo. Iemand die dit herkent en me kan vertellen wat dit is? Want dat van Ratman en die geest in die fabriek geloof ik geen hol van. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Heb een vraagje, ik geloof niks van die sprunk fabriek enz, maar als ik voor het huis sta met m'n auto, en ik rij ietsje door, draai dan en rij een beetje de grond in, dan kom je later een muur tegen die opengebroken is en dat je erin kan. Als ik dan schiet, zegt iemand "pleaseeeee, leave", in subtitles (terwijl je normaal alleen subtitle in cut scenes hebt). Als ik in de fabriek zelf schiet zegt iemand ook nog een keer "We go bounce now", of zoiets (weet het niet precies meer :puh:). Ook zegt hij nog een keer "I'm done with it", ofzo. Iemand die dit herkent en me kan vertellen wat dit is? Want dat van Ratman en die geest in die fabriek geloof ik geen hol van. :7

Dat is een verkeerd geprogrammeerde bewaker van de nabijgelegen stripclub Honkers. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Heb een vraagje, ik geloof niks van die sprunk fabriek enz, maar als ik voor het huis sta met m'n auto, en ik rij ietsje door, draai dan en rij een beetje de grond in, dan kom je later een muur tegen die opengebroken is en dat je erin kan. Als ik dan schiet, zegt iemand "pleaseeeee, leave", in subtitles (terwijl je normaal alleen subtitle in cut scenes hebt). Als ik in de fabriek zelf schiet zegt iemand ook nog een keer "We go bounce now", of zoiets (weet het niet precies meer :puh:). Ook zegt hij nog een keer "I'm done with it", ofzo. Iemand die dit herkent en me kan vertellen wat dit is? Want dat van Ratman en die geest in die fabriek geloof ik geen hol van. :7

Dit is volkomen normaal. Ik weet zo even niet waar die fabriek is waar jij dus staat, maar als je een stripclub/disco bij je in de buurt hebt is het een bewaker. Als deze wat naar je roepen (ook positief) krijg je altijd subtitles. Dus om je vraag te beantwoorden: subtitles komen wel degelijk buiten missies voor. Zolang je niet bij de bewaker in de buurt komt zal die je niks maken, niks om je zorgen over te maken dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat had ik net ook. Ik hoorde zo'n gast 'Okay, let's bounce!' roepen, toen ik iemand afschoot. Alleen weet ik niet meer waar dat was. Ik ga nu kijken bij die striptent, maar ik denk dat Jay gelijk heeft.

Bewerkt: door matt
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Nieuwe myths!

1e = Lijk van een kapitein bij een oude boot!

2e Spookachtig schip ( titanic lookalike )

bij mij vond ik alleen de boot niet dat gastje

maar het was toen ook niet mistig miss komt het daar door dat hij in water lag dan is het zkr myth

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
ik ben daar geweest ik stond ervoor ik schoot door 1 van de ramen en er kwamen subtitles zoals now you have done it,

go out of my house now

stay if you wanna die

now youre dead

en dan komt er een gastje aan met een spitse kop en heel harig

en ik zag ook WEET IK NIET ZEKER een staart toen lag hij bij de rand van de metro

ik kom vandaag nog met fotos en of filmpjes

laat me raden ratman ??? :duh:

in ieder geval die man is volgens mij de security die ook bij de striptent staat.

mischien was hij verkeerd gespawd dat ie opeens in de sprunk was. Ik weet het ook niet.

misschien, als ie harig was, is hij Mr Bigfoot (x

Link to comment
Delen op andere websites

"Gisteren toen ik gta aan het spelen was, pakte ik een boot, en voer de kaart af, westelijk van alderney. Op een gegeven moment begon mn boot te schudden en werd ik aangevallen door een soort haai ofzo. toen vloog mn boot om en werd niko opgegeten door dat beest. he tkan ook een orka zijn geweest ofzo, het ging heel snel. ik heb geen foto omdat ik dacht dat er een foutje in het spel zat toen de boot begon te schudden, en voor iik het wist was et al gebeurd."

Ik ben al 20 minuten aan t varen en t enige bijzondere wat er gebeurd is, is dat t ging regenen :duh: Dus geen haai of wat voor beest dan ook te zien...

Zou wel cool zijn geweest, maar ik zie nog steeds niks...

Link to comment
Delen op andere websites

"Gisteren toen ik gta aan het spelen was, pakte ik een boot, en voer de kaart af, westelijk van alderney. Op een gegeven moment begon mn boot te schudden en werd ik aangevallen door een soort haai ofzo. toen vloog mn boot om en werd niko opgegeten door dat beest. he tkan ook een orka zijn geweest ofzo, het ging heel snel. ik heb geen foto omdat ik dacht dat er een foutje in het spel zat toen de boot begon te schudden, en voor iik het wist was et al gebeurd."

Ik ben al 20 minuten aan t varen en t enige bijzondere wat er gebeurd is, is dat t ging regenen :duh: Dus geen haai of wat voor beest dan ook te zien...

Zou wel cool zijn geweest, maar ik zie nog steeds niks...

Er komen geen dieren voor in GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

"Gisteren toen ik gta aan het spelen was, pakte ik een boot, en voer de kaart af, westelijk van alderney. Op een gegeven moment begon mn boot te schudden en werd ik aangevallen door een soort haai ofzo. toen vloog mn boot om en werd niko opgegeten door dat beest. he tkan ook een orka zijn geweest ofzo, het ging heel snel. ik heb geen foto omdat ik dacht dat er een foutje in het spel zat toen de boot begon te schudden, en voor iik het wist was et al gebeurd."

Ik ben al 20 minuten aan t varen en t enige bijzondere wat er gebeurd is, is dat t ging regenen :duh: Dus geen haai of wat voor beest dan ook te zien...

Zou wel cool zijn geweest, maar ik zie nog steeds niks...

Er komen geen dieren voor in GTA IV.

Behalve duiven dan :duh: Wel jammer..

Link to comment
Delen op andere websites

"Gisteren toen ik gta aan het spelen was, pakte ik een boot, en voer de kaart af, westelijk van alderney. Op een gegeven moment begon mn boot te schudden en werd ik aangevallen door een soort haai ofzo. toen vloog mn boot om en werd niko opgegeten door dat beest. he tkan ook een orka zijn geweest ofzo, het ging heel snel. ik heb geen foto omdat ik dacht dat er een foutje in het spel zat toen de boot begon te schudden, en voor iik het wist was et al gebeurd."

Ik ben al 20 minuten aan t varen en t enige bijzondere wat er gebeurd is, is dat t ging regenen :duh: Dus geen haai of wat voor beest dan ook te zien...

Zou wel cool zijn geweest, maar ik zie nog steeds niks...

Dat is gewoon standaard.

Ik heb het wel eens met een Tug gedaan en die ontplofte ook gewoon.

Het is geen bug of EE maar denk ik een waarschuwing om niet te ver van de stad te varen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe myths!

1e = Lijk van een kapitein bij een oude boot!

2e Spookachtig schip ( titanic lookalike )

Dat lijk kan van de kapitein van de Platypus zijn. Aan het begin van het spel (net na The Cousins Bellic) krijg je op de radio te horen dat de kapitein dood in het water gevonden is. De politie in GTA IV kennende hebben ze het lijk gewoon rond laten drijven.

@hierboven: Als je met een heli heel ver van de map af zou vliegen zou de heli ontploffen volgens sommige mensen. Ik heb in het verleden (dankzij Ferre) een keer 3 kwartier gevlogen in Oostelijke richting. Geen ontploffing, niks...

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...