Jump to content

Mythes En geheimen!


NikaBelic15

Recommended Posts

"Gisteren toen ik gta aan het spelen was, pakte ik een boot, en voer de kaart af, westelijk van alderney. Op een gegeven moment begon mn boot te schudden en werd ik aangevallen door een soort haai ofzo. toen vloog mn boot om en werd niko opgegeten door dat beest. he tkan ook een orka zijn geweest ofzo, het ging heel snel. ik heb geen foto omdat ik dacht dat er een foutje in het spel zat toen de boot begon te schudden, en voor iik het wist was et al gebeurd."

Ik ben al 20 minuten aan t varen en t enige bijzondere wat er gebeurd is, is dat t ging regenen :duh: Dus geen haai of wat voor beest dan ook te zien...

Zou wel cool zijn geweest, maar ik zie nog steeds niks...

Dat is gewoon standaard.

Ik heb het wel eens met een Tug gedaan en die ontplofte ook gewoon.

Het is geen bug of EE maar denk ik een waarschuwing om niet te ver van de stad te varen.

Er gebeurt helemaal niets bij mij :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 220
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    21

  • NikaBelic15

    20

  • Nissan

    18

  • Gta Bram

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik geloof je verhaal niet SanFierro.

Als je bewijst levert dan geloof ik je.

En als je verder gaat dan de kaart ontploft je voertuig.

Dat zij ik dus ook maar SanFierro geloofd ons niet of hij vaart niet ver genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

"Gisteren toen ik gta aan het spelen was, pakte ik een boot, en voer de kaart af, westelijk van alderney. Op een gegeven moment begon mn boot te schudden en werd ik aangevallen door een soort haai ofzo. toen vloog mn boot om en werd niko opgegeten door dat beest. he tkan ook een orka zijn geweest ofzo, het ging heel snel. ik heb geen foto omdat ik dacht dat er een foutje in het spel zat toen de boot begon te schudden, en voor iik het wist was et al gebeurd."

Ik ben al 20 minuten aan t varen en t enige bijzondere wat er gebeurd is, is dat t ging regenen :duh: Dus geen haai of wat voor beest dan ook te zien...

Zou wel cool zijn geweest, maar ik zie nog steeds niks...

Dat is gewoon standaard.

Ik heb het wel eens met een Tug gedaan en die ontplofte ook gewoon.

Het is geen bug of EE maar denk ik een waarschuwing om niet te ver van de stad te varen.

Er gebeurt helemaal niets bij mij :duh:

volgens mij vaar je niet ver genoeg of je hebt te weinig geduld. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

"Gisteren toen ik gta aan het spelen was, pakte ik een boot, en voer de kaart af, westelijk van alderney. Op een gegeven moment begon mn boot te schudden en werd ik aangevallen door een soort haai ofzo. toen vloog mn boot om en werd niko opgegeten door dat beest. he tkan ook een orka zijn geweest ofzo, het ging heel snel. ik heb geen foto omdat ik dacht dat er een foutje in het spel zat toen de boot begon te schudden, en voor iik het wist was et al gebeurd."

Ik ben al 20 minuten aan t varen en t enige bijzondere wat er gebeurd is, is dat t ging regenen :duh: Dus geen haai of wat voor beest dan ook te zien...

Zou wel cool zijn geweest, maar ik zie nog steeds niks...

Dat is gewoon standaard.

Ik heb het wel eens met een Tug gedaan en die ontplofte ook gewoon.

Het is geen bug of EE maar denk ik een waarschuwing om niet te ver van de stad te varen.

Er gebeurt helemaal niets bij mij :duh:

volgens mij vaar je niet ver genoeg of je hebt te weinig geduld. ^_^

Je moet ver buiten de map varen zo ver dat je de stad niet meer ziet dan komt er een waarschuwing als je dan nog te ver gaat dan ontploft je boot. :Y

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

yow! Ik ben nu ook in die Sprunk fabriek geweest en werd inderdaad aangevallen door iemand

met een pistool, die gast KAN NIET VAN HONKERS KOMEN want hij had een soort van moterkledij aan

zal het verder uitzoeken en probere te fotografere!

verder hoor ook ik daar dingen als 'Go outta here'

'k zal 't verder uitzoeke met foto's!!

Link to comment
Delen op andere websites

yow! Ik ben nu ook in die Sprunk fabriek geweest en werd inderdaad aangevallen door iemand

met een pistool, die gast KAN NIET VAN HONKERS KOMEN want hij had een soort van moterkledij aan

zal het verder uitzoeken en probere te fotografere!

verder hoor ook ik daar dingen als 'Go outta here'

'k zal 't verder uitzoeke met foto's!!

Is dit niet al gekent?

Link to comment
Delen op andere websites

yow! Ik ben nu ook in die Sprunk fabriek geweest en werd inderdaad aangevallen door iemand

met een pistool, die gast KAN NIET VAN HONKERS KOMEN want hij had een soort van moterkledij aan

zal het verder uitzoeken en probere te fotografere!

verder hoor ook ik daar dingen als 'Go outta here'

'k zal 't verder uitzoeke met foto's!!

Gast, als je nou ff mijn filmpje bekijkt...zie je ook n soort van biker gast bij Honkers...

Link to comment
Delen op andere websites

Het is geen biker. De uitsmijter van Honkers ziet er alleen zo uit, omdat hij wat langer haar heeft, in een staartje, en een leren -soort van- bikerjas, met daarop 'Crew'. Hij heeft een Pistool, en als je in de buurt van Honkers begint te schieten komt hij daar op af.

Als je net buiten de Sprunkfabriek gaat staan, en je ziet Honkers van een afstandje, moet je eens een kogel afvuren. Je zal dan zien dat de uitsmijter aan komt rennen, en dat er niemand uit de Sprunkfabriek komt. Deze Myth was volgens mij allang ontkracht, en als ik het goed heb staan er op Youtube nog een heleboel video's van.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is geen biker. De uitsmijter van Honkers ziet er alleen zo uit, omdat hij wat langer haar heeft, in een staartje, en een leren -soort van- bikerjas, met daarop 'Crew'. Hij heeft een Pistool, en als je in de buurt van Honkers begint te schieten komt hij daar op af.

Als je net buiten de Sprunkfabriek gaat staan, en je ziet Honkers van een afstandje, moet je eens een kogel afvuren. Je zal dan zien dat de uitsmijter aan komt rennen, en dat er niemand uit de Sprunkfabriek komt. Deze Myth was volgens mij allang ontkracht, en als ik het goed heb staan er op Youtube nog een heleboel video's van.

ja idd, 'k had nie gezien dat die uitsmijter ook op een biker leek

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik juist in Bohan. Ik denk dat je toevallig net een Ped omver rijd ofzo ;).

In Bohan heb je geen Pay 'n Spray, als je het daar over hebt dan toch. En wat jij zegt zou best kunnen hoor, ik zal vanavond nog even proberen zonder iemand omver te rijden ofzo, of gewoon zo voorzichtig mogelijk. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...