Jump to content

EK 2008

|Pipo|Sjappie

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk niet dat Nederland gaat winnen, ze spelen nu goed, maar andere teams groeien in het toernooi. Ze kunnen dit niveau écht niet vasthouden, tenzij ze de wisselspelers tegen Roemenië opstellen :D Als Frankrijk en Italië gelijkspelen, hebben ze trouwens exact hetzelfde doelsaldo (nu allebei 1 voor, 4 tegen). Als Nederland dan dik van Roemenië wint (waardoor die dus 4de zijn), ben ik benieuwd hoe ze gaan beslissen wie 2de wordt in de poule. Verlenging met evt. penalty's? Extra duel? Loten?

Rusland nu wel gewonnen van, Griekenland. Ik hoop dat ze van Zweden winnen.

Bewerkt: door TomHagen
  • Reacties 301
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• studio dewolf

27

• Bigstijn

18

• TomHagen

18

• NandroDavids

15

Geplaatst:

Omdat Bigstijn het niet meer doet spring ik in om het vacuüm te vullen.

Nederland 2 0 0 6
Roemenië 0 2 0 2
Frankrijk 0 1 1 1
Italië 0 1 1 1

smiley.gif

De wedstrijd tegen Roemenië doet er niet meer toe, dus misschien dat we dinsdag wat andere spelers gaan zien (Huntelaar?). Arjen Robben hoeft wat mij betreft sowieso niet te spelen, het risico dat een Roemeen hem blesseert is te groot. Roemenië heel kalmpjes verslaan met 1-0, en laat Frankrijk en Italië dan een wedstrijd van wereldniveau neerzetten die uiteindelijk eindigt in 2-2 zodat ze allebei alsnog naar huis kunnen. In de kwartfinale tegen Zweden of Rusland, beiden geen onoverkoombare tegenstander voor Oranje. Maarja, welke ploeg is dat op dit moment wel? Het commentaar van Jack van Gelder dan nog, voor de liefhebber;

1-0

2-0

3-1

4-1

Jack na de 3-1 "Au revoir, adieu, Au revoir :D "

Geplaatst:

als we nu niet met dit team kampioen worden dan jongen....

gasten we hebben g*dverd*mme de wereldkampioen en de vice-wereldkampioen verslagen!!!

dit kan bijna niet waar zijn :muur::muur:

Geplaatst:

@ TomHagen: Aangezien Italië en Frankrijk in dit geval tegen elkaar spelen, wordt het inderdaad verlenging en eventueel strafschoppen. Dat kan vandaag ook met Tsjechië-Turkije gebeuren. :Y

Geplaatst:
@ TomHagen: Aangezien Italië en Frankrijk in dit geval tegen elkaar spelen, wordt het inderdaad verlenging en eventueel strafschoppen. Dat kan vandaag ook met Tsjechië-Turkije gebeuren. :Y
Verlenging gaat niet gebeuren hoor...mochten Tsjechië en Turkije vanavond gelijkspelen dan wordt er direct overgegaan op het nemen van strafschoppen. Overigens is de kans dat hetzelfde bij Italië - Frankrijk gaat gebeuren erg klein: Allereerst zal Roemenië dan dik moeten verliezen van Nederland, terwijl Nederland al geplaatst is. Natuurlijk gaat Oranje niet expres slecht voetballen, maar de druk is er even vanaf dus een klinkende 4 - 0-overwinning bijvoorbeeld is absoluut niet nodig. Dat betekent voor zowel Italië als Frankrijk dat er gewonnen moet worden en ik denk dat één van beiden dat dan ook zal doen. Immers, aan een gelijkspel hebben ze niets, dus dat wordt sowieso in de slotfase snoeihard op de aanval. Dat moet me toch een heerlijke wedstrijd worden... ^_^
Geplaatst:
Verlenging gaat niet gebeuren hoor...mochten Tsjechië en Turkije vanavond gelijkspelen dan wordt er direct overgegaan op het nemen van strafschoppen. (...)

Bel jij of zal ik bellen naar de Volkskrant?

Verlenging gaat niet gebeuren hoor...mochten Tsjechië en Turkije vanavond gelijkspelen dan wordt er direct overgegaan op het nemen van strafschoppen. (...)
Bel jij of zal ik bellen naar de Volkskrant?
Bel jij maar...alsof De Volkskrant ook maar mag dromen dat ze serieus iets met sport te maken hebben; Google gewoon even, bekijk de betrouwbare bronnen en trek je conclusies.

Edit >> Ook De Volkskrant heeft op hun website gewoon de correcte reglementen staan:

Als de wedstrijd gelijk eindigt, schrijft het toernooireglement een beslissing via strafschoppen voor. Dus geen verlenging, meteen strafschoppen. De winnaar gaat naar de kwartfinales.
Bron: *KLIK* Bewerkt: door NandroDavids
Geplaatst:

Jeu, Thundercover zit er eens naast :dans:

Maar goed, Turkije gewonnen van Tsjechië met 3 goals in een zinderende slotfase. Cech was lekker aan het blunderen. Maar dat die Turken dan gaan toeteren :duh:

Zwitserland een mooie afsluiter, door met 2 - 0 van (het B-elftal van) Portugal te winnnen, aangezien die al geplaatst waren.

Geplaatst:
(...) [bewijs voor strafschoppen i.p.v. verlenging]

Ik zal toch die redacteur er eens op aanspreken. In ieder geval bedankt voor het verbeteren en uitzoeken. :tu::D

Jeu, Thundercover zit er eens naast :dans: (...)

Houd jij je mond maar, Team Zuid FTW! :Y

Geplaatst:

Ik hoop dat Nederland in de Finale zal komen te liggen

en ik zelf denk dat Spanje 't EK gaat winnen. ^_^

Geplaatst:

Vanavond is het weer zo ver. Ik hoop dat nederland gaat winnen. Anders wordt het een blamage. Ik denk persoonlijk van 2-0 voor nederland. Ze mogen van mij wel wat spelers rust geven, zoals van der sar, persie, Ruud, en nog veel meer. Zo kunnnen die andere jongens zich ook bewijzen op het veld. Zou toch zonde zijn dat die helemaal niet kunnnen voetballen op het EK.

MVG

:dans: GO :dans: GO :dans: GO :dans: GO :dans: GO :dans: GO :dans: GO :dans:

Geplaatst:

Beide zijn in strijd met elkaar, want Nederland en Spanje kunnen elkaar in de halve finale treffen, maar niet in de finale. :puh:

Gisteren was Duitsland weer op z'n best. Samen met Oostenrijk maakte ze er een rommelige wedstrijd van, wat een slecht voetbal. Maar er zat tenminste nog tempo in, bij Kroatië en Polen was dat een stuk minder.

Vanavond weer Nederland, ben benieuwd wie Marco allemaal gaat opstellen. :)

Geplaatst:

ik denk het niet hoor de spanjaarden hebben altijd geweldig spelers maar ze komen op de ene of andere nooit egt ver in een eindtoernooi :?:bonk:

Vanavond is het weer zo ver. Ik hoop dat nederland gaat winnen. Anders wordt het een blamage. Ik denk persoonlijk van 2-0 voor nederland. Ze mogen van mij wel wat spelers rust geven, zoals van der sar, persie, Ruud, en nog veel meer. Zo kunnnen die andere jongens zich ook bewijzen op het veld. Zou toch zonde zijn dat die helemaal niet kunnnen voetballen op het EK.

MVG

:dans: GO :dans: GO :dans: GO :dans: GO :dans: GO :dans: GO :dans: GO :dans:

"Van het succeselftal blijven alleen Edwin van der Sar en Orlando Engelaar staan. Khalid Boulahrouz, Joris Mathijsen, Giovanni van Bronckhorst, Dirk Kuyt, Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder en Ruud van Nistelrooy worden gespaard. Nigel de Jong en André Ooijer hebben een gele kaart op zak en blijven uit voorzorg aan de kant. "

bron: http://www.telesport.nl/voetbal/ek_2008/42...en__.html?p=7,1

Ik zou het niet erg vinden als Roemenië van ons wint. Er liggen dan twee grootmachten uit, en als we Roemenië mogelijk opnieuw tegenkomen in de halve finale leert de geschiedenis ons dat het land dat eerst won het de tweede keer aflegt. Eén keer won een land twee keer van dezelfde tegenstander; Griekenland tegen Portugal in 2004.

Bewerkt: door NilsHolgersson
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...