Jump to content

EK 2008

|Pipo|Sjappie

Recommended Posts

Geplaatst:

Beter dat Nederland verliest dan mogen Frankrijk en Italië niet naar kwartfinale en toch wint dan moet hij misschien opnieuw opnemen tegen Italie of Frankrijk en hij kan wraak nemen op Nederland.

• Reacties 301
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• studio dewolf

27

• Bigstijn

18

• TomHagen

18

• NandroDavids

15

Geplaatst: (bewerkt)

Beter dat wij ons aan onze sportieve taak moeten houden en gewoon voor de winst moeten gaan. Dat zijn we wel schuldig nadat tjechie 2 jaar terug met het B elftal won waardoor een overwinning op estland voor ons genoeg was"D

Trouwens we hebben 2-0 gewonne ^_^

Bewerkt: door oostzaan
Geplaatst:

Ik vond Roemenië echt tegenvallen. Voor een team dat moest winnen om de kwartfinales te halen, deden ze niet echt hun best.

Geplaatst:

Het hele spel van was bager gisteravond. Nederland maakte er een show van, maar roemenie deed niks. En ik zij toch dat van der Sar er uit ging. 2-0 is een mooie overwinning. Anders was het een blamage geworden. Als we weer tegen Italie moeten dan zitten wij in de halfe finale, maar zover is het nog lang niet.

Zaterdag Moeten we allemaal weer en zal het er om spannen voor Nederland.

MVG

Het hele spel van was bager gisteravond. Nederland maakte er een show van, maar roemenie deed niks. En ik zij toch dat van der Sar er uit ging. 2-0 is een mooie overwinning. Anders was het een blamage geworden. Als we weer tegen Italie moeten dan zitten wij in de halfe finale, maar zover is het nog lang niet.

MVG

Wow, precies goed voorspelt _O_

Ik vond het verschil tussen Huntelaar tegen Roemenië en Van Nistelrooy tegen Italië en Frankrijk wel opmerkelijk. Toen het bij Nederland wat stug liep, ging Van Nistelrooy de boel opzwepen, ballen vragen, en jagen. Huntelaar bleef eigenlijk op ballen wachten.

Ohja, ik weet heus wel dat Roemenië vooral lange ballen speelt en achterin blijft, in de hoop op wat leuke acties van Mutu, en Italië en Frankrijk wél voorruit voetbalden, maar toch...

Bewerkt: door TomHagen
Geplaatst:

MVG

Wow, precies goed voorspelt _O_

Ik vond het verschil tussen Huntelaar tegen Roemenië en Van Nistelrooy tegen Italië en Frankrijk wel opmerkelijk. Toen het bij Nederland wat stug liep, ging Van Nistelrooy de boel opzwepen, ballen vragen, en jagen. Huntelaar bleef eigenlijk op ballen wachten.

Ohja, ik weet heus wel dat Roemenië vooral lange ballen speelt en achterin blijft, in de hoop op wat leuke acties van Mutu, en Italië en Frankrijk wél voorruit voetbalden, maar toch...

Huntelaar zag je ook totaal niet :puh: Opeens was hij er in dat 16 meter gebied en maakte hem :puh:.

Was opzich wel leuke wedstrijd. We hebben mazzel gehad dat Roemenië ook niet echt top was, anders hadden ze wel eerder dan ons gescoord. Wij hebben ook niet helemaal lekker gespeeld. Maar is natuurlijk een B-team, maarach, nu richten op de kwartfinale. Ik hoop tegen Rusland :D.

Geplaatst:

Pessimist en lafaard als ik ben had ik toch liever Roemenie die kwartfinales zien halen. Italië blijft een angstgegner, dikke kans dat we ze in de halve finale weer treffen.

Geplaatst:
Pessimist en lafaard als ik ben had ik toch liever Roemenie die kwartfinales zien halen. Italië blijft een angstgegner, dikke kans dat we ze in de halve finale weer treffen.

Je bent niet de enige, Nils. :7

In de kwartfinale stuiten we waarschijnlijk op Rusland, waar we op papier makkelijk van moeten kunnen winnen.

Italië zal dus hoogstwaarschijnlijk tegen Spanje spelen, wat er dus voor zorgt dat áls we de halve finale halen, dat het dan erg zwaar kan worden.

Geplaatst:

Je bent niet de enige, Nils. :7

In de kwartfinale stuiten we waarschijnlijk op Rusland, waar we op papier makkelijk van moeten kunnen winnen.

Italië zal dus hoogstwaarschijnlijk tegen Spanje spelen, wat er dus voor zorgt dat áls we de halve finale halen, dat het dan erg zwaar kan worden.

Het is altijd zwaar, in de finale's staan normaal gesproken alleen maar kwaliteits landen. Spanje valt dan nog wel mee, ze speelden de eerste wedstrijd goed, maar ik denk dat er weinig titel-favoriet's aanzit.
Geplaatst:

Wat een verschil zeg tussen het B-elftal en het normale elftal... De voorhoeden beweegt helemaal niet waardoor de verdediging de bal niet kwijt kwam en dan maar rustig over gaan passen, en wat een slechte commentator :duh: Wie gaat 't nou weer over een café hebben in Zwitersland je kijkt toch naar voetbal of niet? Wat wel grappig was dat de scheidsrechter een bal kreeg en zo met ze achterkant van z'n hak naar V.D. Sar gaf. Maar dat is het enige goede puntje , Voor de rest was 't een bagger wedstrijd. ik ging maar in de tuin werken :schater:

Geplaatst:
(...) ik ging maar in de tuin werken :schater:

Dat blijkt, want Stekelenburg stond voor het doel en Van der Sar zat op de bank. :7

Vanavond wordt eindelijk onze tegenstander bekend. Ik denk zelf dat het Zweden wordt, maar het lijkt me ook mooi om Rusland met vier, vijf doelpunten uit het toernooi te schoppen. :D

(...) ik ging maar in de tuin werken :schater:

Dat blijkt, want Stekelenburg stond voor het doel en Van der Sar zat op de bank. :7

Vanavond wordt eindelijk onze tegenstander bekend. Ik denk zelf dat het Zweden wordt, maar het lijkt me ook mooi om Rusland met vier, vijf doelpunten uit het toernooi te schoppen. :D

WAHHAHAAAAA! Het wordt Rusland, ze hadden serieus met 6-0 kunnen winnen, want kansen...! Goh, en ook nog lachen als ze de bal naast mikten schoten :N Ik denk dat de Nederlandse verdediging nog best wel een zare kluif heeft aan dat combinatiespel, om nog even in voetbal-verslag-termen te praten. Alhoewel Zweden werkelijk opzienbarend zwak speelde, nog slechter dan dat slappe Roemenië van gisteren. Hebben ze een keer ruimte om het uit te spelen, gaat meteen die lange bal weer naar Ibrahimovic. Ik had ze beter verwacht, maar goed als je die ouwe Henrik Larsson nog laat spelen, kun je wel begrijpen dat ze weinig kwaliteit hebben. Ik snap alleen niet waarom Rosenberg niet werd ingebracht... Bewerkt: door TomHagen

Ik verwacht positief nieuws voor Oranje , Aangezien Oranje in de kwart finale tegen Rustland speelt gaan we heus wel winnen.

Want de Russen houden meer van lange passes geven en veel druk zetten op de verdediging, zo houdt v. Persie , Kuyt , V. Nisterooij de ruimte open tussen het middenveld en de voorhoede van Oranje , Zo kan bijvoorbeeld Matthijsen of V. Bronckhorst een lange pass geven naar de voorhoede waardoor dan Kuyt , V. Persie of de trouwe spits V. Nisterooij van die grootte ruimtes benut , Als het meezit gaat de verdediging van Oranje ook mee naar voren maar dat verwacht ik niet zo zeer.

Bewerkt: door GekkieJ01
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...