Jump to content

saints row2 lacht met gta4


freestyla

Recommended Posts

  • Reacties 203
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • B-Dup

    14

  • freestyla

    12

  • Devsio

    11

  • Think

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iedereen hier maar zeggen gta 4 is beter bla bla bla

.De multiplayer is saai

wat is er nou weer saai aan???

.Het speelt stroef

welk stukje vind je stroef?

.Het auto rijden is te moeilijk

auto rijden is in het echt ook geen makkie

.Niks meer te doen na dat je hem heb uitgespeeld

met je vrienden uitgaan? rond rijden? peds vermoorden?

.Het is zelfs moeilijk om 1 ster te verliesen soms

dat is toch realistisch? dan moet je wat harder rijden ofzo!

.De missies zijn alleen maar het zelfde: Vermoord hem,achtervolg die

ja daar heb je wel een beetje gelijk in..., behalve dan natuurlijk die ene missies als je achter die vrachtwagen moet hangen, en die missie met de dump auto, en die missie wanneer je die ene blackmailer moet zien te vinden en vermoorden, etc. etc. etc....

.Weinig kleren

ja dat is eigenlijk wel een tegenvaller...

Sorry voor de mensen die GTA IV echt top vinden....Het is een superspel maar het kon beter

Iedereen zijn eigen mening

Link to comment
Delen op andere websites

.De missies zijn alleen maar het zelfde: Vermoord hem,achtervolg die

Dit is in Saints Row ook zo. Verder snap ik niet waarom veel mensen er zo tegen zijn dat er nog meerdere sandbox games zijn, er zijn toch ook meerdere shooters. Het zorgt ervoor dat Rockstar beter hun best gaat doen vanwege de concurrentie. Dit soort filmpjes laten zien dat SR en GTA veel van elkaar verschillen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zit wel een kern van waarheid in vind ik dan. Maar toch niet alles, want ik vind autorijden niet te moeilijk. Maar iedereen z'n eigen mening :D

Kijk ook naar de positieve punten, die zijn er ook genoeg. Het spel heeft wel minpunten maar genoeg pluspunten hoor.

Ok GTA IV heeft genoeg pluspunten maar mensen moeten ook eens kijken naar andere Freeroaming games zoals Just Cause 2,Crackdown enzo

Link to comment
Delen op andere websites

Lees de review van Power Unlimited van Crackdown maar eens, daar kon je echt niks meer doen na de storyline. En over de moeilijkheid van autorijden; Probeer zelf maar eens meet 100 kmp/h de bocht te nemen, dat gaat ook niet vanzelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Alhoewel ik de eerste Saint's Row complete bagger vond, ziet deze er toch wel aantrekkelijk uit. Hopelijk is de multiplayer dit keer ook beter uitgewerkt, zodat je net als in GTA IV, gewoon de helemap op kan in MP. Wat ik in het filmpje zag voorbijkomen, is mensen voor de metro duwen. En dat is iets wat ik ook altijd graag in GTA IV doe. Alleen in GTA IV is het ongetwijfeld cooler, vanwege Euphoria. Daarom zal deze Saint's Row het nog steeds niet winnen tegenover GTA IV imho.

EDIT: + de graphics zijn gedateerd. Ik vindt het niet zo mooi.

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

.De multiplayer is saai je moet gewoon online gaan in partymode met wat vrienden beetje chillen soms ff een multimissie is niks saais aan

.Het speelt stroef wat speelt stroef? bedoelt moeilijk ofso? dat maakt het juist leuk als het zo makkelijk was dan is er geen reet aan

.Het auto rijden is te moeilijk dat is realistiech in het echt kan je toch ook niet in 1 keer autorijden?

.Niks meer te doen na dat je hem heb uitgespeeld ga online zou ik zeggen of begin overnieuw

.Het is zelfs moeilijk om 1 ster te verliesen soms denk je echt als je in rl wordt achtervolgt dat ze het zomaar opgeven?

.De missies zijn alleen maar het zelfde: Vermoord hem,achtervolg die geef ik je een beetje gelijk in sommige missies lijken wel op elkaar

.Weinig kleren en wat boeit dit koop je het spel om je te gaan verkleden net als een barbypop ofso?

Sorry voor de mensen die GTA IV echt top vinden....Het is een superspel maar het kon beter

Iedereen zijn eigen mening

dat ben ik met je een nu ff beginnen over saints row wel nummer 1 heb 2 nooit gespeeld

SAINTS ROW

klote spel

zit een heel slecht verhaal in

grapichs zijn als commander keen

geen enkel tipje realisme

dat waren de belangrijkste punten dit moet een spel echt hebben voor mij

als je gta gewend bent is de besturing klote maar als het went is het beter

personage is dom echt zon crib of blood figuur echt zon eentje beetje driveby op 4 jarige meisjes oefenen (ja dat doen de bloods echt)

heb er voor de rest niks aan op te merken

misschien dat de 2de beter wordt ik hoop het wel dan ga ik wel spelen

MAAR VERGEET NIET GTA IS NUMMER 1 en begin niet weer over elite want dat was een sience fiction spel

EDIT: en denk maar neit dat rockstar dit ongestraft laat vraag me af wat rockstar nu gaat doen

Bewerkt: door Houtworm1990
Link to comment
Delen op andere websites

WOULD YOU RATHER..

not create an original game but just steal an idea from another game that is the best sold game in the world..?

yeah we would, because we're Saint's Row developers and we suck and can't think of anything else..

Jezus man, niet normaal dit. Rockstar heeft het hele sandbox principe en alles gemaakt. Hun kopieeren het en veranderen het in een goedkope flut game zonder enige diepte of verhaal.. Echt zielig dit want ze hebben alle Saint's Row games aan GTA te danken of niet soms?

Bewerkt: door GTAmitch
Link to comment
Delen op andere websites

grapichs zijn als commander keen

Wow! Overdrijven is ook een vak! Screenshotje van de laatste Commander Keen (deel 6):

3.gif

nah commander keen is toch iets beter

heb ik me wel emee vermaakt trouwens:p ik vond de 4de altijd zo geweldig met die pogo stok

Bewerkt: door Houtworm1990
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: en denk maar neit dat rockstar dit ongestraft laat vraag me af wat rockstar nu gaat doen

Die edit had ik niet gezien. Maar misschien bouwen ze in de volgende GTA wel een missie dat je naar stillwater moet vliegen (net zoals je naar Liberty City vliegt in San Andreas) en dat je dan heel stilwater even moet opblazen. ;):D

grapichs zijn als commander keen

Wow! Overdrijven is ook een vak! Screenshotje van de laatste Commander Keen (deel 6):

3.gif

nah commander keen is toch iets beter

heb ik me wel emee vermaakt trouwens:p ik vond de 4de altijd zo geweldig met die pogo stok

:dans:^_^:dans:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het best wel leuk dat geplaag van R* en de makers van SR... :tu:

Nu zie je dat Sr GTA voor lul zet en straks zal GTA dat doen :Y

Misschien zien we dan in de volgende GTA wel weer een verwijzing naar SR

ik hoop dus dat ze nog doorgaan met plagen :tu:

dan kan ik weer lachen :D

Bewerkt: door Carl-J
Link to comment
Delen op andere websites

WOULD YOU RATHER..

not create an original game but just steal an idea from another game that is the best sold game in the world..?

yeah we would, because we're Saint's Row developers and we suck and can't think of anything else..

Jezus man, niet normaal dit. Rockstar heeft het hele sandbox principe en alles gemaakt. Hun kopieeren het en veranderen het in een goedkope flut game zonder enige diepte of verhaal.. Echt zielig dit want ze hebben alle Saint's Row games aan GTA te danken of niet soms?

GTA is niet de bedenker/maker van Sandbox. Ze hebben het alleen groter gemaakt zoals het nu is. Al in de jaren 80 waren er al sandbox games.

Link to comment
Delen op andere websites

WOULD YOU RATHER..

not create an original game but just steal an idea from another game that is the best sold game in the world..?

yeah we would, because we're Saint's Row developers and we suck and can't think of anything else..

Jezus man, niet normaal dit. Rockstar heeft het hele sandbox principe en alles gemaakt. Hun kopieeren het en veranderen het in een goedkope flut game zonder enige diepte of verhaal.. Echt zielig dit want ze hebben alle Saint's Row games aan GTA te danken of niet soms?

GTA is niet de bedenker/maker van Sandbox. Ze hebben het alleen groter gemaakt zoals het nu is. Al in de jaren 80 waren er al sandbox games.

noem er eens een ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...