Jump to content

saints row2 lacht met gta4


freestyla

Recommended Posts

GTA IV is toevallig wel de game van het jaar, Saints Row 2 lijkt net GTA San Andreas maar dan in een nieuw jasje.

Game van het jaar?! Dan is het een matig game jaar. Ik geef GTA4 hooguit een 8. En dat is zelfs te hoog, want er is zoveel mis met deze game.

Lol, je bent de eerste die ik dat hoor zeggen. Zeker Saints Row fanboy?

Ik geef GTA 4 wel meer dan een 8 maar ik heb een hoge verwachting van SR2.

Het eerste deel was al fantastisch, zelfs zonder vliegtuigen en vaartuigen. Ik heb er nooit geen één seconde aan gedacht. Je had zo véél andere details en zijmissie's. Te veel zijmissie's en details om op te noemen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 203
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • B-Dup

    14

  • freestyla

    12

  • Devsio

    11

  • Think

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

GTA IV is toevallig wel de game van het jaar, Saints Row 2 lijkt net GTA San Andreas maar dan in een nieuw jasje.

Game van het jaar?! Dan is het een matig game jaar. Ik geef GTA4 hooguit een 8. En dat is zelfs te hoog, want er is zoveel mis met deze game.

Lol, je bent de eerste die ik dat hoor zeggen. Zeker Saints Row fanboy?

Ik ben helemaal geen SR fanboy. Toen ik dat speelde was ik vergeleken met GTA onder de indruk van de next gen graphics, de veel betere bediening en de kleine verbeteringen. Maar ik vond SR wel beperkt qua mogelijkheden. Er zitten weinig vervoersmiddelen en andere extra's in. Zeker vergeleken met GTA SA.

Maar GTA4 heeft ook weinig vervoersmiddelen, ook maar 1 stad, ook weinig te doen buiten de hoofdmissies. Voor de makers was SR hun eerste sandbox game en de eerste voor de next gen consoles. GTA4 is voor de makers al de zoveelse sandbox game en toch is de game op veel fronten minder uitgebreid dan GTA SA en zelfs VC.

Ik ben dus geen SR fanboy, ik bekijk wat een game wel en niet doet. Dus mensen die GTA4, ondanks alle overduidelijke minpunten een 10 geven, neem ik niet serieus.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV is toevallig wel de game van het jaar, Saints Row 2 lijkt net GTA San Andreas maar dan in een nieuw jasje.

Game van het jaar?! Dan is het een matig game jaar. Ik geef GTA4 hooguit een 8. En dat is zelfs te hoog, want er is zoveel mis met deze game.

Lol, je bent de eerste die ik dat hoor zeggen. Zeker Saints Row fanboy?

Ik ben helemaal geen SR fanboy. Toen ik dat speelde was ik vergeleken met GTA onder de indruk van de next gen graphics, de veel betere bediening en de kleine verbeteringen. Maar ik vond SR wel beperkt qua mogelijkheden. Er zitten weinig vervoersmiddelen en andere extra's in. Zeker vergeleken met GTA SA.

Ik weet niet hoeveel % jij het spel hebtuitgespeeld maar aan de 100% heb ik héél lang beziggeweest.

Hoeveel zijmissie's kent SR wel niet ? Het kent geen minigames zoals biljart enz. maar die vind ik toch overbodig

Enja, SR had geen vaar- en vliegtuigen maar daar had ik geen gemis aan.

De radar van Saint's Row 1 was 100 % gekopieerd van GTA LCS!

gta-screen-11.jpg

saints-row-20060828085935617_screen001.jpg

:duh::duh::duh:

Bewerkt: door Think
Link to comment
Delen op andere websites

Ja toch?Alleen dat er een paar icoontjes bij staan,er staat zelf

de N van North bij!Waren ze niet origineel genoeg?Ok,die 100%

was wat overdreven.

Damn, wtf moet je met zo'n reactie?

Alsof een N van North zo origineel is in GTA, doe normaal ofzo... hoe moet je anders het Noorden aanwijzen?! OPP S ofzo? :duh: heb je ooit van een kompas gehoord?! Aan je reactie te zien denk ik van niet

Jammer dat iedereen over mijn reactie op de vorige pagina leest, want daar zit meer inhoud dan dan alle posts in dit topic bij elkaar! En zelfs dan wordt er nog bullshit gepost van gekopieerd dit, gekopieerd dat

Bewerkt: door B-Dup
Link to comment
Delen op andere websites

Ja toch?Alleen dat er een paar icoontjes bij staan,er staat zelf

de N van North bij!Waren ze niet origineel genoeg?Ok,die 100%

was wat overdreven.

Damn, wtf moet je met zo'n reactie?

Alsof een N van North zo origineel is in GTA, doe normaal ofzo... hoe moet je anders het Noorden aanwijzen?! OPP S ofzo? :duh: heb je ooit van een kompas gehoord?! Aan je reactie te zien denk ik van niet

Jammer dat iedereen over mijn reactie op de vorige pagina leest, want daar zit meer inhoud dan dan alle posts in dit topic bij elkaar!

Daarvoor moet je niet komen brutaal doen,maar er zijn genoeg radars om uit te kiezen,

die van driver leek geen sikkepit op die van GTA.Maar Driv3r is een slechte game

Link to comment
Delen op andere websites

Ja toch?Alleen dat er een paar icoontjes bij staan,er staat zelf

de N van North bij!Waren ze niet origineel genoeg?Ok,die 100%

was wat overdreven.

Damn, wtf moet je met zo'n reactie?

Alsof een N van North zo origineel is in GTA, doe normaal ofzo... hoe moet je anders het Noorden aanwijzen?! OPP S ofzo? :duh: heb je ooit van een kompas gehoord?! Aan je reactie te zien denk ik van niet

Jammer dat iedereen over mijn reactie op de vorige pagina leest, want daar zit meer inhoud dan dan alle posts in dit topic bij elkaar!

Daarvoor moet je niet komen brutaal doen,maar er zijn genoeg radars om uit te kiezen,

die van driver leek geen sikkepit op die van GTA.Maar Driv3r is een slechte game

ALs ik dan al brutaal doe, ben jij gewoon onnozel (als we elkaar toch voor 't 1 en ander uitmaken...)

Nee daarom is Driv3r ook slecht he... er is niks om met GTA te vergelijken, Saint's Row heeft dat wel enigzins, en dan is het ook meteen slecht :duh:

En ik ben geen SR fan(boy),... ik ben gewoon een Sandbox-fan, en of het nou SR of GTA is boeit me niet, als ik er maar plezier mee heb.

Jammer dat niet iedereen daar zo over denkt

Mensen die van shooters houden zweren toch ook niet tot in de eeuwigheid bij Doom of Wolfenstein enzo? Want ja, dat waren de spellen die het genre 'shooter' heeft ontwikkeld

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan je Saint´s Row slecht vinden als je van GTA houdt. Het is een soortgelijke game die goed uitgewerkt is en waar de bediening nog steeds beter is dan GTA. Blijkbaar zijn hier mensen die maar 1 sandbox game op de markt dulden, terwijl er honderden soortgelijke shooters zijn.

En dan onderscheidt Saint´s Row 2 zich van GTA 4 met meer fun en minder realisme en dan gaan mensen zeuren dat het niet realistisch is. Trouwens, hoe realistisch is GTA, vooral als je naar SA kijkt? Plus de trailer van Saint's Row laat de actie en het spektakel zien. Een film trailer is ook vaak ook een aaneenschakeling van actiescenes, terwijl de hele film niet zo is.

Trouwens GTA is niet de eerste sandbox game. In Urban Chaos (uit 1999) kon je je al in een stad begeven, auto's ingaan en rondrijden, de stad ook te voet bezoeken en zelfs over de daken gaan, missies doen, submissies, etc. Wel op kleinere schaal, maar toch. :tu:

Grand theft auto kwam uit 1997 urban mayhem is een copy daarvan GTA WAS DE EERSTE SANDBOX MET GEWEREN CRIMINELEN EN JUTEN en begin asjeblieft niet weer over elite

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen toch, GTA ownt alles. Saints Row is poep, True Crime is poep en noem maar op. Het sfeertje van GTA is zo zalig, het gaat toch niet om de mogelijkheden? Als het om de mogelijkheden gaat kun je beter voor 15 euro GTA San Andreas kopen dan voor 65 euro Saints Row 2, als ik die trailers zo bekijk verschillen GTA San Andreas en Saints Row 2 visueel amper.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Grand theft auto kwam uit 1997 urban mayhem is een copy daarvan GTA WAS DE EERSTE SANDBOX MET GEWEREN CRIMINELEN EN JUTEN en begin asjeblieft niet weer over elite

Lekker belangrijk, we leven nu 11 jaar later

Dat jij niet open staat voor nieuwe ideeën (ook al zijn is het 'gejat' wat het dus niet is) zegt toch meer iets over jou

Ga dan gewoon GTA spelen.. de allereerste versie

En waarom die splinternieuwe shooter kopen? Doom was toch als eerst? Gewoon lekker doom spelen jonguh!

Hou je ook zo van platformgames? Skeit aan al die nieuwe platformgames... Keen is de shit! jeweet toch

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind tog ook niet dat saints row een kopie is van een gta spel. Het is hetzelfde genre maar zo zijn er ondertussen tog genoeg games in dat genre zoals ook the getaway en true crime. GTA4 en de hle gta reeks blijven voor mij tot nu toe de beste in het genre maar ik kan nu nog niet zeggen wat ik van saints row2 ga vinden (ben wel blij dat het nu ook op PS3 uitkomt).

het filmpje vond ik wel leep laat er maar wat rivaliteit tussen de twee zijn :klap:

Bewerkt: door freestyla
Link to comment
Delen op andere websites

Mensen toch, GTA ownt alles. Saints Row is poep, True Crime is poep en noem maar op. Het sfeertje van GTA is zo zalig, het gaat toch niet om de mogelijkheden? Als het om de mogelijkheden gaat kun je beter voor 15 euro GTA San Andreas kopen dan voor 65 euro Saints Row 2, als ik die trailers zo bekijk verschillen GTA San Andreas en Saints Row 2 visueel amper.

Ja, Saint's Row heeft zijn eigen stijl maar als jij alleen maar om graphics geeft... :N

Dat is voor mij toch neit het belangrijkste hoor.

Saint's Row is een even waardige tegenspeler van GTA.

Rockstar heeft al superveel meer ervaring als de makers van Saint's Row.

Dit is al de 8ste GTA denk ik , terwijl er nog maar 1 SR uit is.

Link to comment
Delen op andere websites

Oprotter met rockstar man het spel is wel realistisch maar een beetje te realistisch. Er zitten geen eens vliegtuig in.

Wat moet je nou met bowlen als je mensen voor de trein kunt gooien :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...