Rene-GTA Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Als die uit komt ga ik hem zeker kopen, die trailer was gewoon helemaal geweldig. Reageren
oostzaan Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Ik heb liever een oorlog game in van het heden met vette wapens dan een 2de wereld oorlog game. Maar dit ziet er wel heel bruut uit^^ Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Misschien hebben we nog geluk en speelt het spel nog af op Nederlands-Indië tijdens de Tweede Wereldoorlog. Ik ben best wel benieuwt hoe het spel en de besturing op de Wii er gaan uitzien. Reageren
FireFighter Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 ik denk dat ik hem ga pre-orderen Kan niet wachten!! Reageren
rjravi1 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 en over die trailer waar is die te vinden? Reageren
TomHagen Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 en over die trailer waar is die te vinden? Op de offieciële site, en op uiteraard. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 http://www.gamersnet.nl/movies/call_of_dut...co_op_gameplay/ Gameplay van co-op. Reageren
FireFighter Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 http://www.gamersnet.nl/movies/call_of_dut...co_op_gameplay/Gameplay van co-op. Kei hard, nu ga ik hem zeker halen!!!!!!!! Die flammewerper Groeten, Reageren
oostzaan Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 http://www.gamersnet.nl/movies/call_of_dut...co_op_gameplay/Gameplay van co-op. Kei hard, nu ga ik hem zeker halen!!!!!!!! Die flammewerper Groeten, ja die vlammenwerper ziet er echt goed uit. Vooral hoe alles mooi vlam vat. Dat vind ik trouwens ook mooi in mercenaries 2 die ik ook ga kopen. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 maar ik vind De WW2 nu wel erg uitgemolken ik bedoel we leven in de 21e eeuw stop die WW2 reeks eens. Reageren
Naudin Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 maar ik vind De WW2 nu wel erg uitgemolken ik bedoel we leven in de 21e eeuw stop die WW2 reeks eens. Ja deels heb je gelijk maar nu is het in Japan(toch?) en die scene hebben ze nog niet gehad. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 maar ik vind De WW2 nu wel erg uitgemolken ik bedoel we leven in de 21e eeuw stop die WW2 reeks eens. Ja deels heb je gelijk maar nu is het in Japan(toch?) en die scene hebben ze nog niet gehad. tja daar heb je ook weer een punt, maar ik bedoel nu waren we eindelijk van die roestige ouwe schietijzers af,en nu komt dit weer. Reageren
Robin B Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 maar ik vind De WW2 nu wel erg uitgemolken ik bedoel we leven in de 21e eeuw stop die WW2 reeks eens. Ja deels heb je gelijk maar nu is het in Japan(toch?) en die scene hebben ze nog niet gehad. tja daar heb je ook weer een punt, maar ik bedoel nu waren we eindelijk van die roestige ouwe schietijzers af,en nu komt dit weer. Naja Japan is veel spannender omdat je vrijwel niks ziet. In die planten . Dus ze kunnen je zo verassen wat met Duitsland niet het geval was . Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) maar ik vind De WW2 nu wel erg uitgemolken ik bedoel we leven in de 21e eeuw stop die WW2 reeks eens. Ja deels heb je gelijk maar nu is het in Japan(toch?) en die scene hebben ze nog niet gehad. tja daar heb je ook weer een punt, maar ik bedoel nu waren we eindelijk van die roestige ouwe schietijzers af,en nu komt dit weer. Naja Japan is veel spannender omdat je vrijwel niks ziet. In die planten . Dus ze kunnen je zo verassen wat met Duitsland niet het geval was . ja dat weet ik nogwel door MOH Rising Sun , ik loop mooi door de struikjes heen springt er zon jap uit zon gat en knalt me dood Bewerkt: 11 augustus 2008 door GreyFox-Smurf Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.