Jump to content

Call of Duty World at War


snowguard3

Recommended Posts

  • Reacties 817
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    127

  • HA5H

    75

  • wupie

    68

  • Forumrunner

    58

Lijkt de mp op die van cod 4?

Ja, alleen in Call of Duty World At War kun je ook in tanks rijden in de multiplayer. Dat kan in Call of Duty 4 niet, aangezien in Call of Duty 4 ook geen singleplayer missie is dat je een tank moet besturen.

Link to comment
Delen op andere websites

WO II stijltje past gewoon beter in Call of Duty dan een modern stijltje vind ik.

Modern Warfare was anders toch een heel groot succes geworden.

speel het trouwens zelf ook :schater:

wat nieuwe screenies

wwsep.jpg

wwsep2.jpg

wwsep3.jpg

wwsep4.jpg

+ Enig nog wat info :')

Capture the flag

Het populaire gametype Capture The Flag (CTF) was al zeer in trek in Call of Duty en Call of Duty 2. Toen het werd overgeslagen in Call of Duty 4, waren veel gamers ontstemd. Opvallend was dat dit gametype al snel ontwikkeld werd in modificaties. Treyarch heeft dit blijkbaar opgepikt en brengt de gametype weer terug in World at War.

Kill Streak Rewards

Zoals we in Call of Duty 4 de UAV, de Helicopter Support en de Airstrike hadden, worden ook in Call of Duty: World at War je killstreaks beloond. De UAV wordt vervangen door een Recon Plane, een vliegtuig dat hetzelfde doet als UAV: het tonen van vijandelijke eenheden op je kompas. Niet echt iets vernieuwends, wat ook geldt voor de Artillery. Bij een killstreak van 5 kun je namelijk artillerie gebruiken. Wat wel nieuw is, is de reward van een killstreak van 7: Dogs of War. Als je zeven tegenstanders doodt zonder zelf gedood te worden kun je honden loslaten op je vijanden. En aangezien deze honden ook verstopte vijanden in het struikgewas opmerken, wordt het oppassen geblazen!

Overzicht:

Recon Plane

Artillery Strike

Dogs of War

Attachments

Zoals we je al eerder konden meedelen, zijn de uitbreidingen op je wapens ook weer terug.

Scopes

Rifles en SMG's krijgen open vizieren, telescopische vizieren en sniper vizieren

Bipod

Voor snipers em MG's zijn er ook bipods, een soort statief voor je wapen. Deze is te gebruiken als je bijvoorbeeld op de grond ligt en zal de terugslag doen verminderen.

Je magazijn vergroten

Het wordt mogelijk om je magazijn te vergroten.

Suppressors

Suppressors dienen om beter te kunnen kijken waar je schiet en dempen je wapen een beetje. Het zal wel ten koste gaan van je damage.

Dubbelloopse shotgun

Een shotgun met een dubbele loop zal ook aanwezig zijn. Deze kan je er ook tijdens het gevecht af halen, zodat je goed kan wisselen tussen shortrange en longrange.

Bajonetten

De bajonet zorgt er voor dat je melee-attack heel effectief kan worden. Het doet hetzelfde als 'knifen' maar dan op een grotere afstand.

Enkele perks

In Call of Duty 4 kon je naarmate je langer speelde, steeds meer zogenaamde 'perks' gebruiken: extra voordelen voor in het gevecht. Sommige perks uit World at War lijken op die van Call of Duty 4, maar sommigen zijn helemaal nieuw.

M2 Flamethrower

Dit wapen kun je pas bij een hoge rank unlocken. Het meest kenmerkende en vernieuwende wapen in Call of Duty: World at War.

Pyromaniac

Vergroot te omtrek van de damage van de granaten, vergelijkbaar met de Sonic Boom uit CoD4.

Satchel Charge

De C4 uit de Tweede Wereldoorlog. Vooral heel handig in World at War om tanks uit te schakelen.

Bouncing Betty

Vergelijkbaar met Claymores. Dit zijn gevaarlijke mijnen die ontpoffen als er overheen gelopen wordt.

Bazooka

Houd je van wat brutere wapens? Neem dan de bazooka. Een stuk verwoestbaardeer van de RPG's uit CoD4, maar natuurlijk erg handig voor de tanks.

Flak-Jacket

De nieuwe Juggernaut. Een sterkere uitrusting zal je een hogere health geven, maar gaat wel ten koste van je bewegingsvrijheid.

Shades

To counter the flare (the CoD: WW flash-bang, which lasts quite a lot longer), you can use "shades" which reduce the blinding effect.

Gasmasker

Hiermee ben je bestand tegen giftige gassen

Second Chance

Last-Stand met een toevoeging. Je kunt nu ook weer op de been gebracht worden door een teamgenoot, al is dat natuurlijk erg lastig met een vijand in de buurt.

Fire Proof

Hiermee ben je beter bestand tegen de Molotov cocktail en de vlammenwerper.

Dexterity

Vergelijkbaar met Sleight-of-Hand. Sneller reloaden, sneller cocktails gooien en sneller mijnen plaatsen.

Greased Bearings

Hiermee kun je de loop van een tank sneller draaien, wat veel voordelen biedt.

Ordinance Training

Verhoogt de fire rate van de magineguns op de tanks

Water Cooler

De machinegun van een tankzal steeds oververhit raken... tenzij je deze perk gebruikt.

Lead Foot

Bereik een hogere snelheid met je tank

- Yay, lekker met een tank crossen :dans:

Bewerkt: door The Distortion
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
WO II stijltje past gewoon beter in Call of Duty dan een modern stijltje vind ik.

Modern Warfare was anders toch een heel groot succes geworden.

speel het trouwens zelf ook :schater:

wat nieuwe screenies

*afbeelding

*afbeelding

*afbeelding

*afbeelding

+ Enig nog wat info :')

Capture the flag

Het populaire gametype Capture The Flag (CTF) was al zeer in trek in Call of Duty en Call of Duty 2. Toen het werd overgeslagen in Call of Duty 4, waren veel gamers ontstemd. Opvallend was dat dit gametype al snel ontwikkeld werd in modificaties. Treyarch heeft dit blijkbaar opgepikt en brengt de gametype weer terug in World at War.

Kill Streak Rewards

Zoals we in Call of Duty 4 de UAV, de Helicopter Support en de Airstrike hadden, worden ook in Call of Duty: World at War je killstreaks beloond. De UAV wordt vervangen door een Recon Plane, een vliegtuig dat hetzelfde doet als UAV: het tonen van vijandelijke eenheden op je kompas. Niet echt iets vernieuwends, wat ook geldt voor de Artillery. Bij een killstreak van 5 kun je namelijk artillerie gebruiken. Wat wel nieuw is, is de reward van een killstreak van 7: Dogs of War. Als je zeven tegenstanders doodt zonder zelf gedood te worden kun je honden loslaten op je vijanden. En aangezien deze honden ook verstopte vijanden in het struikgewas opmerken, wordt het oppassen geblazen!

Overzicht:

Recon Plane

Artillery Strike

Dogs of War

Attachments

Zoals we je al eerder konden meedelen, zijn de uitbreidingen op je wapens ook weer terug.

Scopes

Rifles en SMG's krijgen open vizieren, telescopische vizieren en sniper vizieren

Bipod

Voor snipers em MG's zijn er ook bipods, een soort statief voor je wapen. Deze is te gebruiken als je bijvoorbeeld op de grond ligt en zal de terugslag doen verminderen.

Je magazijn vergroten

Het wordt mogelijk om je magazijn te vergroten.

Suppressors

Suppressors dienen om beter te kunnen kijken waar je schiet en dempen je wapen een beetje. Het zal wel ten koste gaan van je damage.

Dubbelloopse shotgun

Een shotgun met een dubbele loop zal ook aanwezig zijn. Deze kan je er ook tijdens het gevecht af halen, zodat je goed kan wisselen tussen shortrange en longrange.

Bajonetten

De bajonet zorgt er voor dat je melee-attack heel effectief kan worden. Het doet hetzelfde als 'knifen' maar dan op een grotere afstand.

Enkele perks

In Call of Duty 4 kon je naarmate je langer speelde, steeds meer zogenaamde 'perks' gebruiken: extra voordelen voor in het gevecht. Sommige perks uit World at War lijken op die van Call of Duty 4, maar sommigen zijn helemaal nieuw.

M2 Flamethrower

Dit wapen kun je pas bij een hoge rank unlocken. Het meest kenmerkende en vernieuwende wapen in Call of Duty: World at War.

Pyromaniac

Vergroot te omtrek van de damage van de granaten, vergelijkbaar met de Sonic Boom uit CoD4.

Satchel Charge

De C4 uit de Tweede Wereldoorlog. Vooral heel handig in World at War om tanks uit te schakelen.

Bouncing Betty

Vergelijkbaar met Claymores. Dit zijn gevaarlijke mijnen die ontpoffen als er overheen gelopen wordt.

Bazooka

Houd je van wat brutere wapens? Neem dan de bazooka. Een stuk verwoestbaardeer van de RPG's uit CoD4, maar natuurlijk erg handig voor de tanks.

Flak-Jacket

De nieuwe Juggernaut. Een sterkere uitrusting zal je een hogere health geven, maar gaat wel ten koste van je bewegingsvrijheid.

Shades

To counter the flare (the CoD: WW flash-bang, which lasts quite a lot longer), you can use "shades" which reduce the blinding effect.

Gasmasker

Hiermee ben je bestand tegen giftige gassen

Second Chance

Last-Stand met een toevoeging. Je kunt nu ook weer op de been gebracht worden door een teamgenoot, al is dat natuurlijk erg lastig met een vijand in de buurt.

Fire Proof

Hiermee ben je beter bestand tegen de Molotov cocktail en de vlammenwerper.

Dexterity

Vergelijkbaar met Sleight-of-Hand. Sneller reloaden, sneller cocktails gooien en sneller mijnen plaatsen.

Greased Bearings

Hiermee kun je de loop van een tank sneller draaien, wat veel voordelen biedt.

Ordinance Training

Verhoogt de fire rate van de magineguns op de tanks

Water Cooler

De machinegun van een tankzal steeds oververhit raken... tenzij je deze perk gebruikt.

Lead Foot

Bereik een hogere snelheid met je tank

- Yay, lekker met een tank crossen :dans:

Dat is nog eens een post :eten: .

>>> Door Froodooo: Klopt, maar het is onzinnig om die te gaan quoten...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is nog eens een post :eten: .
Dan moet je hem VOORAL NIET qouten! :duh:

Ik vind het in ieder geval jammer dat de UAV en Airstrike er min of meer weer in zitten, en die honden lijkt me ook nogal irritant. Want wat ik nu veel te vaak heb met CoD4, is dat ik in een team kom met alleen maar newbe's, waardoor ik constant airstrikes en helicopters over me heen krijg :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is nog eens een post :eten: .
Dan moet je hem VOORAL NIET qouten! :duh:

Ik vind het in ieder geval jammer dat de UAV en Airstrike er min of meer weer in zitten, en die honden lijkt me ook nogal irritant. Want wat ik nu veel te vaak heb met CoD4, is dat ik in een team kom met alleen maar newbe's, waardoor ik constant airstrikes en helicopters over me heen krijg :-(

Die honden lijken me juist leuk!

Kan ik eindelijk die Campers *Uche..Noobs..Uche* verslaan!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Ik heb de beta keys gekregen van cod world at war.

Maar ik ben bang dat mijn computer het niet aankan :7 :7

Ik speel de bèta nu op de 360, en het is echt precies als CoD 4.. De HUD etc.

De gameplay lijkt een beetje op die van CoD 2.

Het enige vernieuwende is de stijl, thema uiteraard. Met honden, bepaalde perks etc. Je kunt max. 6 verschillende classes maken, met verschillende wapens en perks... Daarnaast heb je nog 4 voorgemaakte classes. Respectievelijk Sniper, Rifle, Submachine (ik weet niet meer hoe ze heten).

Maar ik vind het wel leuk. Als je 3 kills hebt zonder dood te gaan, kun je een recon oproepen. En dat zijn die honden.

Jammer dat je maar tot lvl 11 kan in de bèta.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de beta keys gekregen van cod world at war.

Maar ik ben bang dat mijn computer het niet aankan :7 :7

Ik speel de bèta nu op de 360, en het is echt precies als CoD 4.. De HUD etc.

De gameplay lijkt een beetje op die van CoD 2.

Het enige vernieuwende is de stijl, thema uiteraard. Met honden, bepaalde perks etc. Je kunt max. 6 verschillende classes maken, met verschillende wapens en perks... Daarnaast heb je nog 4 voorgemaakte classes. Respectievelijk Sniper, Rifle, Submachine (ik weet niet meer hoe ze heten).

Maar ik vind het wel leuk. Als je 3 kills hebt zonder dood te gaan, kun je een recon oproepen. En dat zijn die honden.

Jammer dat je maar tot lvl 11 kan in de bèta.

Beta lukt toch niet op de ps3?

Ik verdomme die mail verwijderd met mijn code.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...