Jump to content

Call of Duty World at War


snowguard3

Recommended Posts

kheb ook de beta en key echt chill maar cod uo blijft wel beste :puh:

Heb me niet zoveel gespeeld, omdat ie me snel ging vervelen. :7 Misschien nog maar is een poging wagen. Al vind ik hem tot nu toe lang niet zoleuk als CoD4. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 817
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    127

  • HA5H

    75

  • wupie

    68

  • Forumrunner

    58

Ik vind hem eerlijk gezegd leuker dan COD 4, misschien mooiere wapens ofzo?
cod 4 is veel bruter wo2 is helemaal over

Mag ik misschien een eigen mening hebben?

En COD4 blijft nooit eeuwig baas in het ''Shootergenre''.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het juist wel leuk dat CoD: WaW zich in de tweede wereldoorlog afspeelt. Geen helikopters, red dot sight, hypermoderne wapens en dat soort shit, gewoon lekker knallen met je prachtige Thompson :tu: . De beta van WaW is vandaag gesloten, nu maar aftellen tot vrijdag :dans: . Wat ook vet is in sommige missies van de single player: je moet je flamethrower gebruiken om bomen en planten te verbranden, om je weg te vinden in de bossen waar het zich afspeelt.

:eten:

JelleVD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien het er nog niet was heb ik het maar gemaakt:

callofdutyworldatwarps3za9.jpg

Publisher: Activision



Genre: FPS

Aantal Spelers: Multi Player

Taal Game: Engels

Online opties:

PS3 Online

Hier kan je zeggen wat je van de game vindt.

Of om een trefpunt voor online af te spreken.

Trailers:

Inhoud:

Call of Duty - World at War keert de moderne oorlog de rug toe en keert steevast terug naar de roots van de reeks, WOII. World at War speelt zich voornamelijk af na de aanval van Japan op Pearl Harbor. Spelers trekken van de ruïnes van Berlijn naar de tropische jungles aan de Stille Oceaan. De game bouwt voort op het succes van Call of Duty 4: Modern Warfare door het gebruik van dezelfde grafische motor. Daarbovenop krijgen spelers de kans om het conflict te klaren met enkele nieuwe wapens zoals een oude bekende, de vlammenwerper.

Net als in Modern Warfare kan de speler terug perks gebruiken naar zijn persoonlijke speelstijl. Deze perks zullen volledig in het thema staan van de WOII. Bovendien kan je diezelfde perks nu ook gebruiken in de singleplayer mode. In de singleplayermode kamp je met verschillende vijanden. In COD4 hadden we het koelbloedig gedrag van terroristen. Ditmaal is het gedrag van je tegenstanders aangepast op de wrede kamikaze technieken van de Japanners. De game speelt zich eveneens af op het Russische front waar je met de Russen de Duitsers moet verdrijven. De acties van de Duitsers zullen sterk verschillen van de Japanners.

De multiplayer bevat natuurlijk ook de typische perks. Ontwikkelaar Treyarch belooft dat er veel perks terugkeren maar dat er ook plaats werd gemaakt voor enkele nieuwe. De multiplayer bevat tevens een vier speler co-opmode. Hierin is het belangrijk je teammakkers goed in de gaten te houden. Wanneer iemand sterft, komt hij in 'Last Stand'-mode. Dan is het aan de teamgenoten om hem tijdig terug tot leven te wekken of de missie is verloren. Wat best lastig kan zijn wanneer de speler zwaar onder vuur ligt.

Hoewel Treyarch sinds Call of Duty 3 enorm veel kritiek heeft gekregen, zijn ze niet bij de pakken blijven zitten. Samen met Infinty Ward (COD4:MW) hebben ze tal van verbeteringen aan de "Call of Duty 4"- formule toegevoegd waaronder een hectische online co-opmode, nieuwe perks, nieuwe multiplayer modes, nieuwe wapens en voertuigen in zowel singleplayer als multiplayer.

- Terugkeer van WOII met perks en wapens aangepast aan het tijdperk.

- Call of Duty 4 technologie is de drijfkracht achter de game met enkele nieuwe toevoegingen.

- Vier speler co-opmode via LAN of online.

- Leuke extra: Vrij te spelen vier co-op zombiemode; waar je een fort moet beschermen tegen hordes zombies.

ratings:

IGN.com : 9.2 pers: 8.8 gamers: 8.6

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

eej,

ik heb dat spel voor de ps3 en ik wil graag weten hoeveel ONLINErangen er in dat spel zijn 65 maar ik wil graag alles op een rijtje zien van 1 tot 65 en kan ik nergens vinden.

bijvoorbeeld: van rang 1 naar rang 2 heb ej zoveel XP punten nodig

ik had dat eerst gevonden maar nu kan ik het nergens meer vinden.

alvast bednkt, :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Dit komt misschien voor sommigen hard aan maar ik vind het een grote mislukking.

Online: Ik heb een trager gevoel dan bij COD4 maar het zit toch nog steeds goed. Online valt het dus best mee. Over de mappen ga ik me niet uitspreken omdat ik daarvoor nog niet genoeg online gespeeld heb.

maar dan nu offline: Ik heb niet het gevoel dat ik in de oorlog zit. Ik heb eerder het gevoel dat ik de koning van de wereld ben en door iedereen geviseerd wordt. De tegenstander loopt je teamgenoten voorbij en omgekeert ! En dat alleen om jou te kunnen beschieten, ga lekker in de bosjes staan, nog schieten ze blindelings op jou ! En ik heb ook al gezien dat mijn teamgenoot naar het noorden staat te schieten en op maar enkele centimeters van hem staat de tegenstander naar het zuiden te schieten, maar op elkaar reageren, nee hoor ? Je wordt ook steeds direct weer in de actie gedropt en je krijgt het gevoel dat de tegenstander nooit wat anders doet, ook al wordt je 10 keer terug op dezelfde plaats gedropt.

Dus:

- geen goede AI

- geen echt actiegevoel

Het enige goede aan het offlinegedeelte zijn de graphichs, deze zijn echt heel netjes, maar het WAUW-effect is er voor mij niet, en echt genieten kan ik niet door de slechte gameplay

Ik geef het offline dan ook 6.5/10

(PS3-versie)

Bewerkt: door michael50000
Link to comment
Delen op andere websites

Ben nu bezig met de 1e missie, en ik merk inderdaad dat het qua graphics niet veel verschilt van Cod 4. Ook zijn er natuurlijk minder opties, wat wel weer even wennen is. Geen nachtkijker, geen add-ons voor op je wapens.

Wel verrassend zijn sommige hinderlagen. Maar toch vecht ik liever tegen Duitsers in Frankrijk...heb niet zoveel met de Pacific War.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...