Muay Thai Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Ondergronds je moet het even zelf vinden ik speel het allang niet meer. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Hij vroeg waar ze zaten. Maar als level 19 kun je mischien goed bij bewakers trainen? Reageren
-Omar- Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Hij vroeg waar ze zaten.Maar als level 19 kun je mischien goed bij bewakers trainen? Yaaay cook lvl 67 en fm 50 cmt lvl 40 naam sub ranger7. Reageren
sevaboy Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Hij vroeg waar ze zaten.Maar als level 19 kun je mischien goed bij bewakers trainen? Waar zijn die bewakers? Zeg niet het gedeelte Valrock/Lumbridge,want die zitten in de 22/24. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Je zou eventueel food mee kunnen nemen. Reageren
Wrieh Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Train anders op zombies(van level 13) of op skelleten. Reageren
Mastertuner Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Ik raad je aan eens te gaan kijken in Barbarian Village. Daar lopen Barbarians (Barbaren) van lvl 10-12. Die zullen perfect zijn voor een lvl 19 En als je een echte durver bent kun je ook eens een kijkje nemen in Stronghold of security Veel succes! Reageren
sevaboy Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Ik raad je aan eens te gaan kijken in Barbarian Village. Daar lopen Barbarians (Barbaren) van lvl 10-12. Die zullen perfect zijn voor een lvl 19 En als je een echte durver bent kun je ook eens een kijkje nemen in Stronghold of security Veel succes! Ik ben allang lvl. 31,en raad eens tegen wie ik heb gevochten? Goblins van lvl.5 Heb veel spullen en geld gekregen Reageren
rubensanti Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 ik ben nu lvl 51 ranged en train nog steeds bij minotaurs van lvl 12 Reageren
-Roy- Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Yay, strenght 67 en daarmee combat 75! Ik moet toch echt aan m'n ranging gaan werken, die is (maar) 52... Reageren
sevaboy Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Omdat ze zeggen op Lunagang dat je de quest 'Shield of Arav' met een vriend die het nog niet gedaan heeft,vraag ik maar hier of je dat echt met een vriend moet en of iemand het wilt met mij samen doen? Reageren
Rullez Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Omdat ze zeggen op Lunagang dat je de quest 'Shield of Arav' met een vriend die het nog niet gedaan heeft,vraag ik maar hier of je dat echt met een vriend moet en of iemand het wilt met mij samen doen? Maakt niet uit met wie je het doet. Vriend of geen vriend. Reageren
rubensanti Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Omdat ze zeggen op Lunagang dat je de quest 'Shield of Arav' met een vriend die het nog niet gedaan heeft,vraag ik maar hier of je dat echt met een vriend moet en of iemand het wilt met mij samen doen? ik wil hem wel samen doen.. ik heb hem ook nog niet gedaan. Reageren
sevaboy Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Omdat ze zeggen op Lunagang dat je de quest 'Shield of Arav' met een vriend die het nog niet gedaan heeft,vraag ik maar hier of je dat echt met een vriend moet en of iemand het wilt met mij samen doen? ik wil hem wel samen doen.. ik heb hem ook nog niet gedaan. Hoe heet je op Runescape? En ben je vrij om 13.30? Ik noem Welp-Shika! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.