Jump to content

Runescape


andyman

Recommended Posts

Hey.Sinds kort speel ik weer runescape,en iuk ben verslaafd :puh:.Me combat is nu 16,en ik train nu alleen maar attack.Weet iemand btw nog een goede trainplek?.Want bij die goblins in Lumbridge heb ik het nu wel gezien :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 746
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    45

  • Wrieh

    36

  • sevaboy

    27

  • DdJDean

    25

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wie heeft voor mij een run skimmy, ik weet dat ik moet sparen maar het gaat zo langzaam. Diegene krijgt wel 5k erbij. Ik zal echt dankbaar zijn. :Y

Je bedoelt je wil een rune scimmy kopen voor 5k? Dat gaat echt niet lukken denk ik, een rune scimmy is 25-30k waard. Scimmy's zijn wel de snelste f2p wapens en worden het meest gebruikt. De scimmy is erg handig om mee te pk'en. Hij is beter dan de battleaxe, die welliswaar zwaardere stoten uit kan delen, maar veel langzamer is en minder vaak hit bij mensen. De 2 handed kan ook goed van pas komen als je pk'et met een clan. Kan handig zijn om iemand in een keer dood te slaan terwijl hij nog 30 hp had en jij hit 20 en andere clanleden ook nog 10. Zo komt de buit snel binnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie heeft voor mij een run skimmy, ik weet dat ik moet sparen maar het gaat zo langzaam. Diegene krijgt wel 5k erbij. Ik zal echt dankbaar zijn. :Y

Je bedoelt je wil een rune scimmy kopen voor 5k? Dat gaat echt niet lukken denk ik, een rune scimmy is 25-30k waard. Scimmy's zijn wel de snelste f2p wapens en worden het meest gebruikt. De scimmy is erg handig om mee te pk'en. Hij is beter dan de battleaxe, die welliswaar zwaardere stoten uit kan delen, maar veel langzamer is en minder vaak hit bij mensen. De 2 handed kan ook goed van pas komen als je pk'et met een clan. Kan handig zijn om iemand in een keer dood te slaan terwijl hij nog 30 hp had en jij hit 20 en andere clanleden ook nog 10. Zo komt de buit snel binnen.

Nee ik denk dat dat hij bedoelt dat hij een rune skimmy wilt kopen. En omdat hij geen geld heeft vraagt hij of iemand anders het voor hem wilt kopen. En dan betaald hij je later 5k extra terug. Dus stel je voor jij koop zo'n skimmy voor 50k krijg jij later 55k terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik denk dat dat hij bedoelt dat hij een rune skimmy wilt kopen. En omdat hij geen geld heeft vraagt hij of iemand anders het voor hem wilt kopen. En dan betaald hij je later 5k extra terug. Dus stel je voor jij koop zo'n skimmy voor 50k krijg jij later 55k terug.

Dit kun je als scam gebruiken (niet dat ik zeg dat hij scamt), maar zo kan iemand je belazeren en krijg je niks terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik denk dat dat hij bedoelt dat hij een rune skimmy wilt kopen. En omdat hij geen geld heeft vraagt hij of iemand anders het voor hem wilt kopen. En dan betaald hij je later 5k extra terug. Dus stel je voor jij koop zo'n skimmy voor 50k krijg jij later 55k terug.

Dit kun je als scam gebruiken (niet dat ik zeg dat hij scamt), maar zo kan iemand je belazeren en krijg je niks terug.

Tja ik weet het ook niet, ik heb het niet nodig. Ik denk dat je het beste met hem persoonlijk contact op kunt nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Aah Runescape...die goeie ouwe tijd :schater: speelde het toen ik uhmm 9 of 10 was (ben nu 14) :D

Op zich wel een leuk spelletje vrij simpel gemaakt maar wel leuk.

Behalve als je wilt inloggen en dit te zien krijgt:

"Jagex has blocked your account, check your message centre for more info."

Eenmaal in mn message centre:

"Jagex has blocked your account for the following reason(s):

· Someone else knew your password so your account was blocked for your own safety."

Toen moest ik zo'n code invoeren op die site en zou dan binnen een week een email krijgen en mn wachtwoord kunnen veranderen. Ik wachten en na 2 weken nog steeds niks. Na een tijdje weer opnieuw begonnen en uiteindelijk weer uit verveling gestopt op Combat level 59.

Dat was dus mijn Runescape Verhaal XD

Dubbeh.

Bewerkt: door Dubbeh
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net Full Black (G) gekocht. Nu moet ik nog 4 def levels trainen. En dan kan ik het nog dragen ook. :7 Ook moet ik nog 6 mining levels trainen en dan kan ik een Rune Pick Axe gebruiken. Ik post volgende week wel een screens van me bank stats etc.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...