Jump to content

Runescape


andyman

Recommended Posts

Ik heb ook een accountje en ik zit in lvl 48.Dit zijn me statestieken:

Att:40

Str:41

Def:40

Range:1(:7)

Mage:18 (Ik train dit nu

Prayer:21

Ik ben sinds gister echt Magic gaan trainen.Ik sraag allemaal dat Wizard spul,en ik heb ook wat rune spullen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 746
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    45

  • Wrieh

    36

  • sevaboy

    27

  • DdJDean

    25

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gelukkig is Bounty Hunter eindelijk veranderd. Nu kun je niet meer zomaar door een hele clan in 3 seconden doodgemaakt worden. Toch is het nog steeds mogelijk om door meerdere mensen aangevallen te worden.

Stel: Je valt zomaar iemand aan in Bounty Hunter, iemand die NIET je target is. Dat kan natuurlijk nog, anders is het geen Bounty Hunter meer. We nemen in dit geval aan dat de persoon die je aanvalt ook daadwerkelijk terugvecht. Je ziet ineens je target en valt hem aan terwijl degene die niet je target is gewoon tegen je blijft vechten. Er zitten nu al 2 mensen achter je aan. Natuurlijk kunnen andere mensen jou ook als target hebben. Er komt iemand aan en die ziet dat jij zijn target bent. Hij kan je nu vervolgens gewoon aanvallen. Niet iedereen heeft iemand anders als target dus er kunnen meerdere mensen jou als target hebben. Natuurlijk kan het nooit zo zijn dat een clan die in Bounty Hunter gaat precies dezelfde persoon als target heeft. Over het algemeen is iedereen target van iemand, maar het kan dus zo zijn dat meerdere mensen jou als target hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

er spelen er een paar uit mijn klas het, maar die zijn echt sick.

hoorde ze laatst: yes! vakantie! kunnen we heel de tijd runescapen

Dat is idd ziek, die hebben geen leven, komen nooit buiten, alleen maar Runescape en zijn enorm blij als het vakantie is, want dan kunnen ze Runescapen. Ik speel het ook, maar ik ben blij als ik naar buiten kan als het mooi weer is, vooral in de vakantie. Ik speel het vooral in de avond en als het buiten slecht weer is in de middag, maar nooit in de ochtend of nacht.

Link to comment
Delen op andere websites

er spelen er een paar uit mijn klas het, maar die zijn echt sick.

hoorde ze laatst: yes! vakantie! kunnen we heel de tijd runescapen

Dit is inderdaad erg ziek. Ik speel het echt nog zelden. Meestal speel ik het alleen als ik mij verveel. Maar dan zet ik nu meer mijn PS3 aan. Dus ik denk dat ik mischien 1 uur per maand speel.

Link to comment
Delen op andere websites

Weer even wat screenshots van mijn account.

080223191357lt9.png

080223191336rh8.png

080223190912jn1.png

Helm: Berserker Helm

Cape: Obsidian Cape

Amulet: Amulet of Glory

Wapen: Dragon Longsword

Platebody: Granite Platebody

Schild: Obby Shield (heb op de screenshot anti-dragon shield aan, want ik was bij de green dragons in de wilderness).

Platelegs: Dragon Platelegs

Boots: Dragon Boots

Handschoenen: Blue d'hide vamp

Ring: Ring of Wealth

Als mijn attack lvl 70 koop ik een Abyssal Whip.

Bewerkt: door DdJDean
Link to comment
Delen op andere websites

Weer even wat screenshots van mijn account.

080223191357lt9.png

080223191336rh8.png

080223190912jn1.png

Helm: Berserker Helm

Cape: Obsidian Cape

Amulet: Amulet of Glory

Wapen: Dragon Longsword

Platebody: Granite Platebody

Schild: Obby Shield (heb op de screenshot anti-dragon shield aan, want ik was bij de green dragons in de wilderness).

Platelegs: Dragon Platelegs

Boots: Dragon Boots

Handschoenen: Blue d'hide vamp

Ring: Ring of Wealth

Als mijn attack lvl 70 koop ik een Abyssal Whip.

Ziet er goed uit :tu:

Ik zal binnenkort ook wel weer wat plaatjes van mijn ventje posten maar er is niet zoveel aan veranderd, speel ht niet meer zo vaak de laatste tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

er spelen er een paar uit mijn klas het, maar die zijn echt sick.

hoorde ze laatst: yes! vakantie! kunnen we heel de tijd runescapen

Dat is idd ziek, die hebben geen leven, komen nooit buiten, alleen maar Runescape en zijn enorm blij als het vakantie is, want dan kunnen ze Runescapen. Ik speel het ook, maar ik ben blij als ik naar buiten kan als het mooi weer is, vooral in de vakantie. Ik speel het vooral in de avond en als het buiten slecht weer is in de middag, maar nooit in de ochtend of nacht.

Dit is ziek en gestoord. Hebben ze geen leven ofzo? Er zijn zoveel dingen buiten runescape zoals MTA, SAMP of WoW :D ja jullie raden al wat ik altyd speel in de vakantie :D

Link to comment
Delen op andere websites

Runescapers die geen Xfire gebruiken kunnen dat vanaf nu wel gaan doen! :o

RuneScape is now supported. Here are somethings you should note about the RuneScape support on Xfire.

1. Xfire only supports the RuneScape version with the exe (Windows Client > download). We do NOT support the Java version.

2. RuneScape does not have registry keys, so you must manually detect the game. For instructions on this:

http://www.xfire.com/faq/#136

3. There is NO in-game for this game, which means there will be no screenshots or videocapture. This should not be that bad because the game is played in windowed mode to begin with.

4. Do NOT start anymore RuneScape threads. If you need to post about RuneScape post on this thread. These post must ONLY deal with support issues. Flaming of any sort will not be tolerated. And refrain from asking for in-game/screenshots/video.

Happy gaming.

b4it

Download Xfire en download de RuneScape.exe. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Runescapers die geen Xfire gebruiken kunnen dat vanaf nu wel gaan doen! :o
RuneScape is now supported. Here are somethings you should note about the RuneScape support on Xfire.

1. Xfire only supports the RuneScape version with the exe (Windows Client > download). We do NOT support the Java version.

2. RuneScape does not have registry keys, so you must manually detect the game. For instructions on this:

http://www.xfire.com/faq/#136

3. There is NO in-game for this game, which means there will be no screenshots or videocapture. This should not be that bad because the game is played in windowed mode to begin with.

4. Do NOT start anymore RuneScape threads. If you need to post about RuneScape post on this thread. These post must ONLY deal with support issues. Flaming of any sort will not be tolerated. And refrain from asking for in-game/screenshots/video.

Happy gaming.

b4it

Download Xfire en download de RuneScape.exe. ^^

en wat houd dit in als ik mag vragen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...