Jump to content

Runescape


andyman

Recommended Posts

Ik speel nu ook soms RuneScape, het is eigenlijk alleen leuk als je member bent.

Je kan dan opeens 50x meer doen.

De graphics zijn wel heel erg verbeterd, als je het dan in fullscreen speelt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 746
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    45

  • Wrieh

    36

  • sevaboy

    27

  • DdJDean

    25

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik speelde runescape.. Even een paar maandjes flink fanatiek een account trainen. En daarna voor ongeveer 120 € verkopen aan zo'n rijke stinkerd in mijn klas. Hij doet alles voor Runescape, dus ja, waarom zou je het dan niet doen ? Ik heb ook heel wat account's gekregen van ongeveer level 76, en ook die heb ik weer zitten verkopen ^_^ Dat heeft me in totaal ongeveer zo'n 250 € opgeleverd. Het klinkt echt belachelijk, maar het is wel handig als je bij zo'n verslaafde in de klas zit.. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou best weer Runescape willen doen alleen niet alleen. Ik zou het liefste met 1,2 of meer mensen op een Teamspeak server gaan zitten en dan Runescape doen. :D

Ja idd, Team Speak of Ventrillo ofzo en dan samen gaan spelen dat is wel lachen ja :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Goed nieuws voor de pk'ers van Runescape. Zie het bericht hieronder.

De meest gevraagde update van de laatste paar maanden is om meer speler-tegen-speler-gevechten in het spel terug te brengen. We willen laten weten dat deze aanvraag niet onbeantwoord blijft en dat we veel onderzoek hebben gedaan naar hoe we nieuwe speler-tegen-speler-mechanismen kunnen maken. Het doel van deze nieuwe updates is ze zo te maken dat die de oude wildernis beter vervangen, maar zonder handel met het echte leven terug te brengen.

Hopelijk weet je al van de aanstaande verbetering aan Clan Wars (zie de komende Achter de Schermen van september voor meer informatie), maar er zijn ook plannen voor de spannende en meest nostalgische update die we ooit hebben gemaakt: unieke speler-tegen-speler-werelden.

Zoals vele van de spelers die lang spelen weten, kon je in de vroege dagen van RuneScape Classic overal buiten de poort van Lumbridge pk'en. Dat was nog voordat duelleren en zelfs de oude wildernis er waren. Spelers konden elkaar opjagen en elkaar wegjagen van de favoriete trainplaatsen, waardoor ze delen van de wereld in bezit kregen.

In 2008 zullen we dus speciale werelden maken waar bijna overal spelers tegen spelers kunnen vechten! Je kunt hier alles vinden wat je van RuneScape gewend bent, maar ook:

Keuze: kies voor speler-tegen-speler-gevaar of ga voor het normale spel door van werelden te wisselen.

Hoge risico's, waardoor je spullen weggaan als je dood gaat.

Hoge buit als je iemand doodt. Om problemen wat betreft handel met de echte wereld te voorkomen, zal de beloning voor je PK door het spel worden bedacht, net zoals je iets krijgt wanneer je een monster doodt. We zullen genereuze droptabellen maken, die gebaseerd zijn op factoren als je level en de indruk die je moord achterlaat.

Deze droptabellen bevatten ook speler-tegen-speler specifieke voorwerpen, zoals XP-veranderende kleren, uitrusting voor 70+ en nieuwe, glorieuze, korte termijn, maar zeer sterke wapenrusting. Hierdoor zal pk'en weer een goede manier zijn om je geld te verdienen.

Gevechten in 99% van de wereld, waaronder de oude wildernis.

Val elke speler aan die binnen jouw levelbereik ligt. De levels die je aan kunt vallen, verschillen over de hele wereldkaart, net als dat zo in de oude wildernis was.

Alle andere soorten gedachtes over interessante updates... Denk je de mogelijkheid in om overal te kunnen pk'en!

Natuurlijk hebben we ook andere speler-tegen-speler-updates, zoals Stealing Creation (een spel waarin hulpmiddelen onder controle moeten worden gehouden doordat skillers en pk'ers met elkaar samenwerken door uitrusting te maken en de tegenstander te verpletteren) en Mobilising Armies (een RTS waarin je je legers eigengemaakte bogen, zwaarden en dergelijke aandoet om in gevechten met vier spelers te vechten).

Voeg daarbovenop een gezonde lading quests toe (waarin Arrav en het vervolg van Spirit of Summer een rol spelen), vakantie-evenementen en unieke puzzels toe. Hierdoor biedt 2008 voor elk wat wils.

Tenslotte willen we jullie een klein geheimpje vertellen. We werken op dit moment aan onze langste en spannendste quests voor hoge levels ooit. Het is niet de bedoeling dat die in 2008 uitkomt, omdat het niet iets is wat we af willen raffelen. Nu al heeft het meer tijd gekost om het te ontwikkelen dan de tijd die Recipe for Disaster nodig had. Je moet blijven wachten om meer te weten te komen. We zullen op verschillende plaatsen geheime hints en verwijzingen zetten. Als je dus meer wilt weten, moet je goed uitkijken. Laat geen steen onomgekeerd...

BRON: LINK!

Bewerkt: door DdJDean
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb runescape heel even gespeeld, vond het "eerlijk gezegt" zelf niet erg leuk, maar nu speel ik een andere mmorpg, Lijkt veel op een Next Gen Runescape maar dan veel leuker <-- vind ik zelf. Eternal lands heet het.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel RS ook nog wel.

ik speelde het eerder dan dat ik Gtaforum kende.

hier is het dan wel gezelliger. maar ik zit some op mijn acc even rond te hangen met vrienden uit Denhaag. is eigenlijk wel handig. je hangt in theorie rond met vrienden, Teamspeak aan en voila.

Rinaldootje "Bascofrnd" :tu:

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb runescape heel even gespeeld, vond het "eerlijk gezegt" zelf niet erg leuk, maar nu speel ik een andere mmorpg, Lijkt veel op een Next Gen Runescape maar dan veel leuker <-- vind ik zelf. Eternal lands heet het.

Als je het niet leuk vond om de graphics moet ik je wel teleurstelllen want RuneScape ziet er nu zo uit:

grafischeupdatesoi1.png

terrorbirdthumbvj2.gif

Dat zijn er nog maar 2 maaar het is gratis om te spelen, en betalende spelers kunnen ook full screen spelen xD.

Eeerlijk gezegd verveel ik me wel nog steeds op RS want er is niets aan de gameplay veranderd.

EDit:

Hier heb je de OFFICIELE TRAILER van RuneScape:

Klik hier voor de RuneScape HD Trailer.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik speel het nu 4 jaar ben lvl 87 , member aan 25M spullen gehad maar ga telkens dood met bepaalde mini-games of pken.

Me skills bijna allemaal 55+

Dat is een goed account vind ik. Dat je dood gaat is natuurlijk je eigen risico en daarom pk ik ook niet zoveel, Bounty Hunter vind ik veel te gevaarlijk. Ik wacht op de nieuwe PVP worlds waar je in heel Runescape elkaar kunt pk'en :dans: .

Link to comment
Delen op andere websites

Kheb het vroeger gedaan en was lvl 77 en toen kwam er een mongool die mijn account hackte :cry:

En heb geen zin om helemaal opnieuw te beginnen want was er 2 jaar aan bezig geweest :cry:

Mag ik iemand zijn (liefst hoog) account dan hebben? :$

(Via pb als het kan a.u.b.!)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een account van level 81 maar speel het niet meer, maar ik kijk wel soms. Ben ook wel member geweest maar ik vind dat het verschil tussen member en non-member te groot is. Ook waren de graphics ooit heel slecht maar dat is nu veel beter vind ik. Ik weet zeker dat ik m'n account niet ga weggeven omdat ik er zoveel moeite om moest doen om hem zo ver te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...