Jump to content

Runescape


andyman

Recommended Posts

Tja, ik heb het vroeger wel vaak gespeeld hoor... :Y Toen ik in groep 8 zat ja! :duh:

Ik vind dat gewone geregistreerden te gelimiteerd worden, sterker nog je zou bijna denken dat ze zowat gedwongen worden om paid member te worden om het spel ECHT te kunnen spelen. Verder vind ik het leveling system niet geweldig, op een gegeven ogenblik duurt het heeeeeeeeel lang om 1 miezerig leveltje omhoog te gaan met 1 van je skills, dat vind ik van den zotte.

Ik vind trouwens wel dat ze het spel op grafisch gebied erg verbeterd hebben, want eerst leek het grijze pad waar je altijd op liep net nat beton... dus dat is wel iets wat toch wel een schouderklopje verdient heeft die grafische update. :Y

Verder speel ik het niet meer, ik vind dat ik klaar ben met het spel, ik heb in principe alles bereikt wat een freemember heeft kunnen bereiken (bijna niks dus), en ik heb dat hoofdstukje gewoon netjes afgesloten. :Y

Degene onder mij, it's your turn, zet hem op! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 746
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    45

  • Wrieh

    36

  • sevaboy

    27

  • DdJDean

    25

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tja, ik heb het vroeger wel vaak gespeeld hoor... :Y Toen ik in groep 8 zat ja! :duh:

Ik vind dat gewone geregistreerden te gelimiteerd worden, sterker nog je zou bijna denken dat ze zowat gedwongen worden om paid member te worden om het spel ECHT te kunnen spelen. Verder vind ik het leveling system niet geweldig, op een gegeven ogenblik duurt het heeeeeeeeel lang om 1 miezerig leveltje omhoog te gaan met 1 van je skills, dat vind ik van den zotte.

Ik vind trouwens wel dat ze het spel op grafisch gebied erg verbeterd hebben, want eerst leek het grijze pad waar je altijd op liep net nat beton... dus dat is wel iets wat toch wel een schouderklopje verdient heeft die grafische update. :Y

Verder speel ik het niet meer, ik vind dat ik klaar ben met het spel, ik heb in principe alles bereikt wat een freemember heeft kunnen bereiken (bijna niks dus), en ik heb dat hoofdstukje gewoon netjes afgesloten. :Y

Degene onder mij, it's your turn, zet hem op! :tu:

je moet doordoen dan is alles rap 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was eerst ermee gestopt.

Maar misschien ga ik het weer spelen aleen dan opnieuw met andere naam.

Aleen hoe oud moet je zijn om Runescape te spelen?

13 jaar oud

als je minder oud ben doe dan 1980 ;)

Hoezo 1980?

Dan ben je 28/29

Heb gespeelt ik vind het eigelijk wel mee vallen dan ik het had verwacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was eerst ermee gestopt.

Maar misschien ga ik het weer spelen aleen dan opnieuw met andere naam.

Aleen hoe oud moet je zijn om Runescape te spelen?

13 jaar oud

als je minder oud ben doe dan 1980 ;)

Hoezo 1980?

Dan ben je 28/29

Heb gespeelt ik vind het eigelijk wel mee vallen dan ik het had verwacht.

In het begin is leuk als je snel levels omhoog gaat. Maar als je op CMBT 132 ofzo zit is het minder leuk, ik weet hoe dat is. Ik heb een paar keer op een account gespeeld met dat level. En als je bij een XP-LVL opp 92 zit moet je twee keer zoveel XP hebben om op 99 te komen :ch: Maarja ik krijg misschien die account. Het is echt een goeie. Ik doe het spel zelf al een tijdje. Maar de laatste tijd niet meer.

Wil je de Account zien die ik krijg? Zie hier: Zoek in de Hiscores naar Marlboro96 :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, altijd een week voor tot een week na de festiviteiten. Aangezien dit nu op een vrijdag valt, zouden de update vandaag of morgen zijn (Updates zijn altijd op maandagen en dinsdagen). Of, zoals er vorig jaar gebeurt is, de dag van Halloween zelf. Dit kwam omdat ze ook een gelijkschalige update gehouden hadden en als straf van alle binnenstromende mails, alles was later hebben verlopen.

Je moet natuurlijk wel rekening houden dat Jagex ongeveer een jaar over gedaan heeft om PvP servers op de been te zetten en alles inorde te zetten qua bugs en safe zones. Dus ik denk dat jullie nog een stukje gaan moeten wachten op de Halloween drop :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...