Jump to content

Runescape


andyman

Recommended Posts

  • Reacties 746
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    45

  • Wrieh

    36

  • sevaboy

    27

  • DdJDean

    25

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben er zo nog nooit weer in geweest sinds ik weer ben begonnen met spelen, maar zover ik heb gezien kan je inderdaad nu gewoon vechten op straat. Toch zijn er gelukkig plekken waar je veilig bent en waar je niet kan worden aangevallen, maar let op!!! als je uit de pvp sectie gaat dan kunnen mensen je nog 10 seconden binnen het ''niet aanvallen'' sectie aanvallen. Zodra de 10 seconden om zijn kan je niet meer worden aangevallen en ben je veilig

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
HD..Dat is mooier, en bijna evengroot als fullscreen. Mee eens ofniet? Mijn huis op rs is 12m+ waard. En zelf heb ik nog 12.8m cash. Maar ik zoek het niet om armour te kopen :schater:

HD is inderdaad mooi, Maar je kan ook full-screen spelen. Niet dat ik dat doe want ik heb er geen belang bij. En 12m+ huisje doe je goed :Y Ben met mijn account nog niet eens begonnen aan een huis :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
HD..Dat is mooier, en bijna evengroot als fullscreen. Mee eens ofniet? Mijn huis op rs is 12m+ waard. En zelf heb ik nog 12.8m cash. Maar ik zoek het niet om armour te kopen :schater:

HD is inderdaad mooi, Maar je kan ook full-screen spelen. Niet dat ik dat doe want ik heb er geen belang bij. En 12m+ huisje doe je goed :Y Ben met mijn account nog niet eens begonnen aan een huis :N

Ik heb 96 hunter alleen is saai om 99 te doen..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Full screen kan helaas alleen als je member bent. Ik vind dat ze echt te veel hebben uitgeschakeld voor non-members, ik ben een tijdje member geweest en dan kan je echt absurd veel meer doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Full screen kan helaas alleen als je member bent. Ik vind dat ze echt te veel hebben uitgeschakeld voor non-members, ik ben een tijdje member geweest en dan kan je echt absurd veel meer doen.

Omdat de volledige game alleen beschikbaar is voor members, F2p is alleen een soort demo tot de game.

Link to comment
Delen op andere websites

Full screen kan helaas alleen als je member bent. Ik vind dat ze echt te veel hebben uitgeschakeld voor non-members, ik ben een tijdje member geweest en dan kan je echt absurd veel meer doen.

Omdat de volledige game alleen beschikbaar is voor members, F2p is alleen een soort demo tot de game.

HD is bijna fullscreen.. Vind je niet dan? HD is mooiere kwaliteit dan fullscreen vind ik..

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn combat lvl is 78.

Mijn hoogste level is Firemaking: 89. (ooit zal die 99 zijn, ik wil namelijk een skillcape.)

Maar ik speel het nu nog zelden.

Bewerkt: door Koeky7
Link to comment
Delen op andere websites

K vind het een K*t game,

ik heb dagenlang gespeeld,

en dan waord mijn account van lvl 80 Gereset.

kan ik weer opnieuw beginnen nou verr*k maak.

Al die resets :duh:

Resets? Ik speelde het jaren en nog nooit gereset.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...