Jump to content

Runescape


andyman

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 746
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    45

  • Wrieh

    36

  • sevaboy

    27

  • DdJDean

    25

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik speelde het spel vroeger vaak.

mr nu niet. heeeel soms om te kijken of er veranderingen zijn ect.

k ben zelf 1 keer gehackt paar jaar geleden.

daar wwas ik toch maar lvl 30 met mijn andere acc die ik nu soms speel lvl 62 ofzo.

mja k speel liever geen spellen op het internet. het is toch niet leuk. :duh:

gta is 10000 keer beter. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga mee met GwnHugo ^^.

Ik ga ook inderdaad met GwnHugo en GTA4Gamer mee. Vroeger heb ik had ik Runescape redelijk vaak gespeeld. Mijn oude account genaamd Dewereld5 is nu level 57 o.i.d. Het wachtwoord weet ik volgens mij niet meer, maar het boeit mij toch niet, ik speel het al lang niet meer. Mijn vriend die ik al héél lang ken, die is 13 en speelt nog steeds actief Runescape... :7 Ik weet nog in groep acht, toen ik en mijn twee andere beste vrienden iedere dag afspraken om op Runescape te komen, en dat we er de hele dag over praatte... Maar je word ouder en dat spel word dommer. :)

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga mee met GwnHugo ^^.

Ik ga ook inderdaad met GwnHugo en GTA4Gamer mee. Vroeger heb ik had ik Runescape redelijk vaak gespeeld. Mijn oude account genaamd Dewereld5 is nu level 57 o.i.d. Het wachtwoord weet ik volgens mij niet meer, maar het boeit mij toch niet, ik speel het al lang niet meer. Mijn vriend die ik al héél lang ken, die is 13 en speelt nog steeds actief Runescape... :7 Ik weet nog in groep acht, toen ik en mijn twee andere beste vrienden iedere dag afspraken om op Runescape te komen, en dat we er de hele dag over praatte... Maar je word ouder en dat spel word dommer. :)

Ja inderdaa dat is ook zo

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga mee met GwnHugo ^^.

Ik ga ook inderdaad met GwnHugo en GTA4Gamer mee. Vroeger heb ik had ik Runescape redelijk vaak gespeeld. Mijn oude account genaamd Dewereld5 is nu level 57 o.i.d. Het wachtwoord weet ik volgens mij niet meer, maar het boeit mij toch niet, ik speel het al lang niet meer. Mijn vriend die ik al héél lang ken, die is 13 en speelt nog steeds actief Runescape... :7 Ik weet nog in groep acht, toen ik en mijn twee andere beste vrienden iedere dag afspraken om op Runescape te komen, en dat we er de hele dag over praatte... Maar je word ouder en dat spel word dommer. :)

In dat laatste kan ik me ook wel vinden :7 ,

ik ga er nog heel weinig op, als ik me is heel hard vereel

doe ik dat misschien is 5minuten open, dan verveel ik me terug,

gaat het weer dicht :puh: , het boeit me niet meer, zeker als je GTA hebt ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel ook dit af en toe, maar goed... Even om maar een kort bericht te schrijven over een 'grote belangrijke" update over RuneScape. RuneTek (RT) 5 is namelijk uit.

Vanaf nu zijn de RuneScape shops volledig vernieuwd en zijn er nu ook een paar gratis dingen uit te nemen. Ook zijn de graphics weer een stukje verhoogd, zo is onder andere het water en andere zaken mooier gemaakt. Maar ook in SD is daar een verandering aan geweest.

Ook is de minimap (b6yof9.png) volledig vernieuwd. Hij is nu fijner om naar te kijken. Maar ook andere optieknoppen e.d. zijn gewijzigd.

En misschien moet ik mijn bericht ook nog aanpassen over enkele minuten... Want toen ik net inlogde merkte ik dat er een System Update aan het aftellen was :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd ik heb toch weer een soort van nostalgie gevoelens voor Runescape. Tuurlijk nu zou ik er niks aan vinden, maar ik weet nog die dagen dat ik in het eerste jaar middelbare school zat en we alleen maar over runescape zaten te praten. Tijdens computer-uren, Stiekem met zijn allen op runescape, En na school zo snel mogelijk naar huis om het spel op te starten. Toch wel gek, Maar het was wel een ontzettend verslavend spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ooit ook eens gespeeld.. ik hoorde iedereen er over dus ik wilde wel eens weten waar ze het dan allemaal over hadden.

Ik ben nooit verder dan het einde van het trainingskamp gekomen :7 Toen vond ik het al saai worden..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb het ooit ook eens gespeeld.. ik hoorde iedereen er over dus ik wilde wel eens weten waar ze het dan allemaal over hadden.

Ik ben nooit verder dan het einde van het trainingskamp gekomen :7 Toen vond ik het al saai worden..

Dan heb je wel veel gemist, ik zat ook 3 dagen vast op het 'trainingskamp', maar toen ik in die grote wereld was heb ik echt een fantastische tijd beleefd, ik vind het jammer dat ik het nu telkens opnieuw weer saai vind als ik erop inlog, terwijl ik het langs de andere kant graag weer actie/f/(ver) wil spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het ook aan de leeftijd ligt. Als je minder oud bent hoef je meestal ook geen fantastische graphics en ben je nog niet zo veel eisend. Je bent dan sneller tevreden. Maar nu vind ik dat het saai is omdat ik andere spellen ken die veel mooier, spannender en minder snel saai zijn. Ook merk ik dat hier op het forum er maar heel weinig zijn die runescape spelen, omdat ze allemaal al wat ouder zijn. Er zijn hier niet zoveel 10 jarige ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...