Jump to content

Runescape


andyman

Recommended Posts

  • Reacties 746
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    45

  • Wrieh

    36

  • sevaboy

    27

  • DdJDean

    25

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat zeggen we niet. Btw dat van hem is geen spam. Hij vertelt gwn zijn mening.

Ik vind het juist wel spam. Zeg nou zelf, leveren die reacties van jou en hackman nou een goede bijdrage aan dit topic? Tuurlijk mogen jullie er een mening over hebben, maar houd die dan alsjeblieft voor je zonder dat dit topic er onder hoeft te lijden.

Ontopic: Er komen binnenkort veel betere graphics en een fullscreen optie in Runescape. Deze opties zijn volledig optioneel dus als je PC het niet aan kan kun je gewoon op High of Low detail blijven spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zeggen we niet. Btw dat van hem is geen spam. Hij vertelt gwn zijn mening.

Ik vind het juist wel spam. Zeg nou zelf, leveren die reacties van jou en hackman nou een goede bijdrage aan dit topic? Tuurlijk mogen jullie er een mening over hebben, maar houd die dan alsjeblieft voor je zonder dat dit topic er onder hoeft te lijden.

Ontopic: Er komen binnenkort veel betere graphics en een fullscreen optie in Runescape. Deze opties zijn volledig optioneel dus als je PC het niet aan kan kun je gewoon op High of Low detail blijven spelen.

Tuurlijk leveren ze een bijdrage. We zeggen alleen maar de waarheid. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het gespeeld maar vond het saai dus allz iemand nog full mithril wil hebbuh

Ik geef je helemaal gelijk, ik vind het ook dom. Bij mij in de klas zit er zo iemand die daar verslaafd aan is en als je iets tegen hem zegt begint hij over runescape. Snap je nu waarom ik runescape dom vind? B)

runscape is fokking dom je kan ervan alles mee maar je schiet er niets mee op en je raakt er net zo verslaaft aan als ik weet niet wat het dus gewoon *********************************************************************

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
Wat ik zelf ook best wel leuk vindt er aardig vaak ook is runescape.www.runescape.com

Je bent een poppetje in een wereld met andere mensen online ( speelbaar op pc je hoeft het neit te downloaden).

Je kan allemaal verschillende dingen doen zoals: Vechten tegen goblins en andere monsters( en in de wildernis tegen andere mensen ). Je kan minen en smithen en daarvan iets maken zoals een wapen of pakje of je kan dat verkopen ofzo.

Je kan vissen, Pijl en boog schieten, Magie gebruiken Etc. Kijk anders zelf eventjes op de site want je kan echt veel en het is allemaal in 3D en aardig mooi.

:)

mooi! zeker nog nooit een ander spel gespeeld kijk maar eens naar www.warrock.com dan mag je pas paten over wat mooi is voor een online spel :D9dat moest er uit HAHAHA met je runescape.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik zelf ook best wel leuk vindt er aardig vaak ook is runescape.www.runescape.com

Je bent een poppetje in een wereld met andere mensen online ( speelbaar op pc je hoeft het neit te downloaden).

Je kan allemaal verschillende dingen doen zoals: Vechten tegen goblins en andere monsters( en in de wildernis tegen andere mensen ). Je kan minen en smithen en daarvan iets maken zoals een wapen of pakje of je kan dat verkopen ofzo.

Je kan vissen, Pijl en boog schieten, Magie gebruiken Etc. Kijk anders zelf eventjes op de site want je kan echt veel en het is allemaal in 3D en aardig mooi.

:)

mooi! zeker nog nooit een ander spel gespeeld kijk maar eens naar www.warrock.com dan mag je pas paten over wat mooi is voor een online spel :D9dat moest er uit HAHAHA met je runescape.

Lol je quote hier een post die al meer dan 3 jaar oud is. De kans dat hij hier op zal reageren is dus erg klein denk ik :7 . Maar in Warrock zitten teveel hackers. Daarom is het niet leuk. Ik heb wel gehoord van anderen dat er in de beta bijna geen hackers waren, omdat het toen nog lang niet zo bekend was als nu. Dat de makers dat nog niet hebben opgelost vind ik ronduit zwak.

Trouwens, Runescape mag je eigenlijk niet vergelijken met Warrock, want Runescape is een online browserspel en Warrock moet je downloaden.

Ontopic: Hier een paar screenshots van de grote grafische update van Runescape die begin juli komt.

Voor:

image_of_the_past1.jpg

Na:

image_of_the_future1.jpg

Runescape krijgt ook een fullscreen optie. Dat ziet er zo uit:

screenshot.jpg

Omdat het grafisch erg is verbeterd heb je hogere specificaties nodig:

1.5 GHz processor of hoger

256 MB of meer werkgeheugen

64MB 3D grafische kaart, zoals Nvidia® GeForce 3 of hoger

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

§ Runescape §

Je hebt waarschijnlijk gehoord dat Runescape een grootte update heeft gehad.. Ja dat klopt, alle textures en andere dingen zijn aangepast . Ik vind het in het begin niet zo super mooi maar het went. Als je bijvoorbeeld met iemand praat [Verkopen etc.] dan zie je je eigen hoofd, je hoofd ik mooier. De meeste emotes zijn daarbij ook aangepast, somige zijn nu heel anders. Ik heb een filmpje erover gevonden:

Groeten Tim

PS: Wat vinden jullie van de update?

>>> Door Froodooo: Samengevoegd met het 'Runescape' topic.<<<

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

zuigt nog steeds iid, heb het vroeger gespeeld en hoog account opgebouwd. toen wask besig en toen begon iemand te praten op msn waardoor ik niet oplette, en ik was dood. tja toen ben ik maar gestopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...