oostzaan Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2008 Het is nog steeds lelijk en saai... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2008 Ik speel het al niet meer, vind het zo boooooooooooring Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Runescape heb ik vroeger gespeeld. xD Lelijk? Vergeet niet dat het een browser game is! En de Gameplay valt heus wel mee hoor. Het zijn alleen kinderen tussen de 9 en 14 die het spelen. Edit: Wat vinden jullie van de update? Aan het filmpje te zien is het een grote vooruitgang. Edit2: @Rules hieronder. Kan ook.. Of ze liegen. Maar vaak tussen de 9 en 14. Bewerkt: 4 juli 2008 door Gangsta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2008 Ik had in een filmpje de update gezien, en het ziet er nog steeds lelijk uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2008 Runescape heb ik vroeger gespeeld. xDLelijk? Vergeet niet dat het een browser game is! En de Gameplay valt heus wel mee hoor. Het zijn alleen kinderen tussen de 9 en 14 die het spelen. Edit: Wat vinden jullie van de update? Aan het filmpje te zien is het een grote vooruitgang. Dat betwijfel ik, want toen ik het ngo speelde ging ik om met mensen van 18+... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mem0 Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) uhm er spelen allemaal verschillende mensen met veel verschillende leeftijden ik had zelfs een vriend die was 40 en zijn kinderen speelden dat ook maar was wel lachen toen. Maar tis wel jammer dat het na een lange tijd eentonig wordt vind ik zelf al ben ik daar een player moderator vind ik het nog saai en de nieuwe update ziet er wel redelijk uit is wel normaal voor browser game maar je moet ook niet te veel verwachten zoals WOW of een andere game. Oja ben in non-member 95 en in member ben ik 100 Bewerkt: 6 juli 2008 door mem0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 KOmt door summoninig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Patos Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2008 Dit spel is gewoon te saai voor woorden , en bovendien ook erg verslafend. Ooit gespeeld , Nu nooit meer dat saaie spel spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 Ik speel het zelf niet meer, nu speel ik af en toe Puzzle Pirates daar doe ik gokken.. Maar de makers van Runescape zullen wel 40-50 zijn.. Ik had eerst iemand in me lijst die 25 jaar was en die was member voor 2 jaar! Dat is toch geld ver******!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 Ik keek laatst weer en voor members zijn de graphics opgeschroefd maar nog steeds nie mooi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
raymono Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2008 Ik ben tot lvl 53 gegaan ik vondt het spel niet egt zo mooi eruit zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
raymono Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2008 die van my heet sjwanzer ik ben op lvl 26 of 36 maar bij mij valt hij vaak uit Dat komt omdat je dan een tijdje niet met je muis schuift en dan moet je opnieuw inloggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2008 Ik keek laatst weer en voor members zijn de graphics opgeschroefd maar nog steeds nie mooi. Gast het is een browser game hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2008 Speel sinds kort weer op me lvl 118 account sinds 3 jaar Dus geen summoning of hunting levels Heb zelf het begin van rs helemaal mee gemaakt en tis leuk om weer is inteloggen daaro na zoveel jaar. Maar weet nog niet of ik het weer ga spelen serieus.. gewoon aventoe is beetje inloggen en aan klooien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PiekeTheCat Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) die van my heet sjwanzer ik ben op lvl 26 of 36 maar bij mij valt hij vaak uit Dat komt omdat je dan een tijdje niet met je muis schuift en dan moet je opnieuw inloggen Op iets antwoorden van 3 jaar geleden OT:Ik heb het gespeeld ik was geloof ik lvl 73,maar dat account is gehackt. Ik vind het ergs saai. Er is zo weinig afwisseling in. Bewerkt: 26 juli 2008 door PiekeTheCat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.