NickOwnage Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 RS, wordt nu weer dik gespeeld door kinderen uit me klas. Ikzelf speel hetniet meer. CB 89. Hun 40 enzo. Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Combat 120 Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Heb dit spelletje gespeeld maar heb er nu echt geen zin meer in. Ben nu combat 30 ofzo, als iemand m'n account wil hebben ze het maar. Reageren
Flokkert Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 ik vin het maar een dom spel (mijn mening) Reageren
Dakendak Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 ik vin het maar een dom spel (mijn mening) En veel mensen vinden dat. Maar waarom? -Graphics? Ja, ze zijn niet goed. Maar host jij maar eens GTA IV op het internet (bv.). Dat zou veel te zwaar zijn! -Gameplay? Je moet natuurlijk wel van het genre houden, en niet iemand zijn die alleen CoD/BF2/GTA/... leuk vind -... Reageren
Kloep Geplaatst: 8 juni 2012 Rapport Geplaatst: 8 juni 2012 Ben nou sinds kort weer dit spelletje aan het spelen met m'n oude account. Is er verder eigenlijk iemand anders die dit speelt? Reageren
Davedavy Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Is er verder eigenlijk iemand anders die dit speelt? Toevallig vorige week wou ik weer eens gaan kijken , maar weet iemand hoe je je gebruikersnaam terug kunt vinden? Reageren
vice Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Als je je e-mailadres geactiveerd hebt, kan je het misschien terugvinden . Maar ik denk niet dat het kan met een wachtwoord alleen. Ik speelde het vroeger, maar vind RS maar een grote geldklopperij geworden, dus ben ik gestopt. Ik wacht nu op een andere RS server die exact zal worden nagebouwd als het in midden 2006 was. Maar verder zeg ik er niets van, want dat is eigenlijk illegaal (voor de maker althans). Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 19 juni 2012 Rapport Geplaatst: 19 juni 2012 Ik wou eingelijk precies hetzelfde zeggen als vice Ik vind het een geweldig spel, vroeger ook erg lang gespeelt, toch wel iets van 3 jaar. Zouden meer van dit soort spellen moeten zijn, maar dan in een versie dat je voor 1 keer betaalt inplaats dan maandelijks betalen. Reageren
Davedavy Geplaatst: 19 juni 2012 Rapport Geplaatst: 19 juni 2012 Als je je e-mailadres geactiveerd hebt, kan je het misschien terugvinden .= Volgens mij had je toen nog geen email nodig. Reageren
Kloep Geplaatst: 19 juni 2012 Rapport Geplaatst: 19 juni 2012 Je hebt wel altijd een email adres moeten invullen volgens mij, maar je hoeft hem nooit te valideren. Heb het vroeger ongeveer 3 jaar ofzo gespeeld, nu ben ik het sinds een aantal weken weer elke dag de hele dag aan het doen. Bezig met Firemaking, op naar de 99! Reageren
Nyltje Geplaatst: 19 juni 2012 Rapport Geplaatst: 19 juni 2012 (bewerkt) Ik kreeg denk ik 3 of 4 weken geleden een mailtje van Runescape, daarin stond dat ik 2 weken gratis member mocht zijn, ze zeiden dat het een proef versie was. Het was van Runescape want er stonden dingen in die echt van Runescape waren. Dus ik dat activeren en ja ik was 2 weken member, toen ben ik het weer gaan spelen. Nu speel ik het weer bijna elke dag, maar niet zo erg als vroeger want toen deed ik niks anders. Inmiddels is de proef versie (trail version) al afgelopen maar ik speel het weer na al die jaren Nu train ik meestal de non-combat skills die ik kan combineren zoals 'Firemaking' en 'Woodcutting' of 'Mining' en 'Smithing' of 'Fishing' en 'Cooking'. Soms train ik ook wel mn combat skills die laag zijn ('Ranged' en 'Magic') Mn combatlevel is 74 *LEVEL UP* dus ik hoef me niet te vervelen EDIT* Ik heb nooit voor Runescape betaalt, of voor andere online spellen. Heb maar 1x betaalt en dat was voor Banditi, dat koste als ik het me nog goed herinner 1,40 euro. Bewerkt: 2 juli 2012 door nyltje Reageren
Kloep Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 Sinds gisteren level 99 geworden in Firemaking. Na Cooking en Fletching is dit mijn derde. Nu Ranged, naar 70 voor Armadyl armour. Reageren
Megadreams Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 Dat doe je goed. Toch op een eerlijke manier hoop ik? Want als je ziet hoeveel er bots gebruiken. Zelf speel ik dit nog maar af en toe als ik mij verveel maar echt intensief doe ik het niet meer. Ik ben tussen combat 50 en 60 blijven hangen om mijn nieuwste account. Reageren
Kloep Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 Nee, ik heb nooit gebot. Zie er niet het voordeel van in. Vind het gewoon leuk tijdverdrijf, en hoef niet persé gigantisch hoge levels. Mijn combat valt ook wel mee, is nu 95. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.