Davedavy Geplaatst: 15 februari 2013 Rapport Geplaatst: 15 februari 2013 (bewerkt) Oldschool Runescape terug? Er mag worden gestemd, indien genoeg stemmen, zal het oude Runescape terug komen! Maar het addertje onder het gras is, volgens mij moet je member zijn om het te kunnen spelen, en om te stemmen moet je ook al member zijn... Bewerkt: 15 februari 2013 door Davedavy Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 15 februari 2013 Rapport Geplaatst: 15 februari 2013 Was oldskool Runescape niet al beschikbaar voor members? Reageren
Davedavy Geplaatst: 15 februari 2013 Rapport Geplaatst: 15 februari 2013 Nog niet, als je 750000 stemmen halen word het publiek voor iedereen Reageren
FireFighter Geplaatst: 10 maart 2013 Rapport Geplaatst: 10 maart 2013 Oude tijden.. Vroeger veel gespeeld. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 10 maart 2013 Rapport Geplaatst: 10 maart 2013 Ben er vandaag en gisteren nog even mee bezig geweest, was al weer jaren geleden dat ik 't voor het laatst had gedaan. Snapte er geen bal meer van, zoveel is er veranderd Reageren
FireFighter Geplaatst: 1 april 2013 Rapport Geplaatst: 1 april 2013 Sinds twee dagen ben ik ook weer eventjes begonnen, en er is inderdaad echt heel veel veranderd. Ik moest even zoeken door de veranderingen, maar het is nu gelukt. Ik heb even een nieuw account aangemaakt en ik ben nu Fishing aan het trainen, met wat hulp. :$ Reageren
Kloep Geplaatst: 6 april 2013 Rapport Geplaatst: 6 april 2013 Grappig, sinds gisteren ben ik ook weer een beetje begonnen. Meer uit verveling, maar toch. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 Jongens ik stap uit de clan! Wie wilt trouwens 5 dds kopen Reageren
stefie10 Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Speel het al sinds 2007 samen met mijn broer speel af en toe een keertje om te kijken wat er veranderd is . Reageren
Together Geplaatst: 27 februari 2015 Rapport Geplaatst: 27 februari 2015 Word het nog gespeeld? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 28 februari 2015 Rapport Geplaatst: 28 februari 2015 Genoeg, het is nog altijd een vrij populaire game. Paar weken geleden nog even gekeken, maar het nostalgische is er af Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 1 maart 2015 Rapport Geplaatst: 1 maart 2015 Enigszins vind ik Runescape niet heel veel aan. 'T komt mede doordat de graphics van de game nogal laag zijn. Gelukkig is de game zelf wel gratis, maar als je het vergelijkt met andere MMO games dan is dit wel iets aan de lage kant. Reageren
Together Geplaatst: 1 maart 2015 Rapport Geplaatst: 1 maart 2015 Graphics laag? Haha, ik speel het af en toe weer. Maar het valt mij niet tegen. Noem een betere MMO dan? Kom aub niet aan met wow Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 2 maart 2015 Rapport Geplaatst: 2 maart 2015 Dit zijn echter niet al te hoge graphics, of wel soms? Trouwens, sommige PS1 games zijn grafisch toch ietsjes mooier als dit. En ja, ik heb vele gratis MMO's gezien die toch een stukke mooier zijn als dit. Ik noem maar een voorbeeld: League of Legends. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.