Jump to content

Formule 1


Spacecraft

Recommended Posts

Helaas, maar toch een leuk einde.. Mijn broer zat al helemaal te focussen: "Als dalijk links 6: HAM staat is Massa wereldkampioen!" Stond er opeens: 5: HAM. Ik ben absoluut geen Hamilton fan.. In tegendeel, ik ben en blijf altijd voor Fantastic Fernando (Alonso). Ik hoef alleen niet te hopen dat ie naar Honda gaat, want dan is zijn carriere definitief voorbij.

Ben ik de enige Alonso-fan hier, of zijn er meerdere?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 584
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Niels-

    38

  • Thundercover

    38

  • Spacecraft

    30

  • Only GrandTheftAuto

    27

(...) Ben ik de enige Alonso-fan hier, of zijn er meerdere?

-Niels- is ook een fan van Alonso. :puh: Ik niet, maar je kan er niet omheen dat hij een groot coureur is. En ik geef toe dat ik het toch geweldig voor hem vond dat hij dit jaar toch nog goed ging met de Renault.

Link to comment
Delen op andere websites

Alonso kan zeker heel goed rijden. In het begin van zijn Renault tijd had ik nog wel eens m'n twijfels bij hem, gezien ik vond dat hij nogal eens ster allures had en ik hem soms verwaand vond. Maar na zijn 2 wereldkampioenschappen en zijn 2 prachtige overwinningen dit jaar, vind ik dat hij een heel groot coureur is.

Jammer van Massa. Ik sta zelf achter Ferrari, het is een heel mooi team. Massa kan heel snel rijden, maar hij maakt ook zo zijn fouten, helaas.

Ik ben niet voor Hamilton, maar toch vind ik dat hij het verdiend heeft dit jaar. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Pussycat Doll Nicole Scherzinger was er ook bij om manlief Hamilton te supporteren!

Een race uit duizenden. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt!

Hamilton moest 5de zijn, anders had hij te weinig punten voor het wereldkampioenschap. Net was hij 6de. Hij zag er geen kans in, Timo Glock was hem weer voorgestoken. Maar plots (in de laatste draai van de allerlaatste ronde!) kon Hamilton Glock voorbijgaan, en was hij wereldkampioen! Ik denk dat Glock speciaal voor Hamilton heeft afgeremd.

Tot grote ontgoocheling van Massa. Die was al gefinished, Ferrari gek van blijheid, maar plots kreeg Hamilton toch z'n kampioenschap door 5de te worden. Ferrari verward. Massa zat te huilen in zijn Ferrari. Hij kon het niet geloven.

Ik gun het hen allebei, zij zijn mijn F1 idolen. Maar als ik zou kiezen, is het Hamilton. Omdat Nicole Scherzinger daar was om hem te supporteren. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gun het hen allebei, zij zijn mijn F1 idolen. Maar als ik zou kiezen, is het Hamilton. Omdat Nicole Scherzinger daar was om hem te supporteren. :$

Whahaha, Miekje geilt op Hamiltons vrouwtje :D

Jaja, je leest het goed. Nicole is Hamiltons vriendin, Miek, dus helaas, ze is al bezet. :-( Dat is nou toch jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gun het hen allebei, zij zijn mijn F1 idolen. Maar als ik zou kiezen, is het Hamilton. Omdat Nicole Scherzinger daar was om hem te supporteren. :$

Whahaha, Miekje geilt op Hamiltons vrouwtje :D

Jaja, je leest het goed. Nicole is Hamiltons vriendin, Miek, dus helaas, ze is al bezet. :-( Dat is nou toch jammer.

Ik ben er wel verliefd op. Het enigste wat ik wil is contact, ook al is het maar één berichtje. En dit is mogelijk denk ik.

Een snelle vrouw. Ik moet contact hebben met haar. Ze is de mooiste vrouw die ik ooit heb gezien.

>>> Door Jowx: Het is hier geen Super Chick topic, foto's verwijderd en nu weer ONTOPIC!! alsjeblieft.. :roll: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

(...) Ik denk dat Glock speciaal voor Hamilton heeft afgeremd. (...)

Ik vroeg me al af wanneer de eerste complotdenker zich hier zou melden. :7 Glock reed op droogweerbanden en had dus geen grip meer in de laatste ronde, waardoor hij snel terug viel. Glock wist niet eens waar hij reed en tegen wie, zeker omdat er allemaal achterblijvers rondreden. Glock is een echte racer en zal niet speciaal voor Hamilton op de rem gaan staan, dat kostte hem immers twee plekken. En waarom dan wel voor Hamilton en niet voor Massa? :puh:

Voor het geval men het nog niet weet: Alonso en Piquet blijven volgend jaar bij Renault. Hoewel ik blij ben voor Piquet, had ik dat niet van hem verwacht. Hopelijk kan hij het volgend jaar beter doen dat dit jaar. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja,

En Kimi hoopt volgend jaar een beter jaar te hebben als dit jaar, dit was zijn slechtste F1 jaar ooit, hij gaat waarschijnlijk evenveel wintertesten doen als Piquet, en idd, leuk voor hem, dat hij nog mag blijven, brave Brigiatore ofso

:dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgend jaar wordt denk ik het jaar van Heikki Kovalainen. Hij heeft dit jaar zoveel pech gehad en ik denk dan ook dat hij volgend seizoen mee gaat strijden voor de prijzen samen met Hamilton en Massa. ook verwacht ik dat Vettel in de subtop gaat komen. Hij heeft dit jaar een aantal hele goede races gereden. Hij moet alleen naar een beter team gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...