Fedmas Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Kan wel, Maaar dit was na 2004 wel zijn slechtste jaar denk ik, misschien is deze nog wel slechter :| Reageren
Carl-J Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 @ iedereen die van f1 houdt, sebastian vettel = de nieuwe schumi!!! Vettel 4 2009 world champion!!!! Reageren
RobbieB Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Ik hoop dat Felipe Massa het wat beter doet in 2009 en wereldkampioen wordt. Reageren
thedutchrocks Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Ik hoop 1.KImmi (dus kampion) 2.Massa een 100% overwinningen voor het best F1 team Ferrai!!! Ik ken niet wachten nog 45dagen en dan de eerste race.!!!!!!!! :dans: Ik zelf hoop kimmi ik vind ferrai zozozo better. Reageren
njeg0d Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Hamilton gaat zijn titel prolongeren. Reageren
thedutchrocks Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Nog 20 dagen in Australië weet iemand trouwens of iemand de stal van Honda heb gekocht? Welke team kom inplaats Honda? En wie denk ook Force India een vergissing maakt met sutil de houden? Reageren
njeg0d Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Ja, ene meneer Ross Brawn heeft Honda opgekocht. Bron Reageren
njeg0d Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Eerste race op Albert Park, Melbourne. Met een verrassende winnaar: Jenson Button van Brawn GP! De nummer 2 was ook van Brawn GP: Rubens Barrichello. Lewis Hamilton, de titelverdediger, werd 3e. Ferrari stelde zwaar teleur, Massa en Räikkönen vielen allebei uit. Race Pos. Rijder Team Banden Tijd 1 J. Button Brawn GP 1:34:15.784 2 R. Barrichello Brawn GP + 0.807 3 L. Hamilton McLaren + 2.914 4 T. Glock Toyota + 4.435 5 F. Alonso Renault + 4.879 6 N. Rosberg Williams + 5.722 7 S. Buemi Scuderia Toro Rosso + 6.004 8 S. Bourdais Scuderia Toro Rosso + 6.298 9 A. Sutil Force India F1 + 6.335 10 N. Heidfeld BMW + 7.085 11 G. Fisichella Force India F1 + 7.374 12 J. Trulli Toyota + 26.604 13 M. Webber Red Bull + 1 ronde(n) Niet gefinisht 14 S. Vettel Red Bull + 2 ronde(n) 15 R. Kubica BMW + 3 ronde(n) 16 K. Räikkönen Ferrari + 3 ronde(n) 17 F. Massa Ferrari + 12 ronde(n) 18 N. Piquet jr. Renault + 34 ronde(n) 19 K. Nakajima Williams + 41 ronde(n) 20 H. Kovalainen McLaren + 55 ronde(n) Reageren
Miek Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 (bewerkt) Normaal werd Trulli drie, en Hamilton vier, maar hij negeerde de gele vlag en werd twaalfde. Ik keek alvast op de toppen van m'n tenen en ik heb zelf een verslagje gemaakt: Van harte welkom op de eerste race van het 60ste seizoen van Formula 1. De vijfentwintigste Grand Prix van Australie, Melbourne in Albert Park gaat zo van start en ter informatie geef ik u nog een paar feiten mee ter informatie. Zo is Lewis Hamilton 18de na een infectie op de achtervleugel die werd vastgesteld van zijn McLaren Mercedes. Jenson Button heeft het – tegen iedereen zijn verwachtingen in – geschopt tot de pole position. Deze rijd nu in het vernieuwde Honda team, nu BrawnGP. Hieronder ziet u de posities van de start van de rijders: Rijder+Team Jenson Button: Brawn-Mercedes Rubens Barrichelo: Brawn-Mercedes Sebastian Vettel: Red Bull-Renault Robert Kubica: BMW Sauber Nico Rosberg: Williams-Toyota Timo Glock: Toyota Felipe Massa: Ferrari Jarno Trulli: Toyota Kimi Räikkönen: Ferrari Mark Webber: Red-Bull Renault Nick Heidfeld: BMW Sauber Fernando Alonso: Renault Kazuki Nakajima: Williams-Toyota Heikki Kovalainen: Mc-Laren Mercedes Lewis Hamilton: Mc-Laren Mercedes Sébastien Buemi: TorroRosso Ferrari Nelson Piquet : Renault Giancarlo Fisichella: Force India Mercedes Adrian Sutil: Force India Mercedes Sébastian Bourdais: TorroRosso Ferrari 100 000den waren dit jaar weer aanwezig op het Melbourne parcour. Het was zeer verrassend hoe Button de pole te pakken kreeg. De zogezegde afgeschreven courier maakte zijn plaats in de F1 weer goed. Ook vooroordelen zoals dat de Brawn bolides lichtgeladen zouden zijn, is niet waar. De wagen met benzine en rijder weegt zo’n 605 kilo. 20 rijders dit jaar . Banden zonder groeven zijn na elf jaar terug. Ze bieden meer grip, maar ze verslijten sneller. Eerst en vooral begint nu de formatieronde. Lewis Hamilton is vertrokken, we zien hem helemaal achteraan. Eerste bocht nu. De rijders proberen de temperatuur zoveel mogelijk in hun banden te houden. Ronde voorbij; de wagens stellen zich op in de grids. Ok, de Grand Prix van Australie kan beginnen. Vettel rijdt Barrichelo voorbij en beland zo op tweede. Kimi en Massa in de aanval, hebben allebei een goede start gemaakt. Massa in derde positie. Een zeer cleane start in het algemeen. Ze zijn allemaal goed uit de startblokken geschoten. Kimi gaat weer in de aanval, en er zijn problemen voor BMW Sauber: een lekke band. Fisichella krijgt ook problemen. Ook Webber sukkelt met zijn linkervoorwiel. Webber en Heidfeld gaan uit de bocht door Barrichelo door een tikje.Voor Kovalainen duurt het langer dan normaal in de pitstop. Lewis Hamilton rijdt op 12, rijdt Fisichella voorbij. Bij Barichello is de linkerkant van zijn bolide een klein zichtbaar deel beschadigt. Vervolgens ontstaat er een achtervolging tussen Hamilton en Piquet. Piquet’s vader, 3 voudig wereldkampioen is hier aanwezig om z’n zoon te supporteren. Lewis gaat Piquet voorbij en gaat nu voor plaats 9. Vettel gaat naar 1, terwijl Button met een verschil van 4.2 seconden achter hem aan raast. Massa blijft zijn 3de positie verdedigen, Rosberg op 4, hij was ook de snelste in alle vrije rondes dit weekend. Button heeft er na een tijdje genoeg van en steekt Vettel weer voorbij. Barrichelo steekt Kimi voorbij en en rijdt door. Barrichelo gaat nu voor de 7; Raikonen gaat onmiddellijk gedwongen naar de pits. Kubica op 4, vlak achter Massa. 11de ronde? Massa gaat binnen in de pits. Hamilton ook. Massa is nu elfde. Kovalainen ligt er nu onherroepelijk uit. 9de plaats voor Alonso. 14 laps gereden. Zal Fisichella voor het eerst in de geschiedenis van Force India punten pakken voor hen? Alles ligt nu min of meer in de plooi. Er kwam nog geen safety car van pas. Vettel gaat naar de pit stop voor harde banden en benzine. Kimi gaat Rosberg voorbij. Rosberg net bijgetankt, 116 L. Fisichella, vroeger Alonso’s teammate in Renault, houdt stand en geeft zich niet over aan Alonso. Nakajima is ondertussen gecrashd. Hij stond op de vierde plaats. Hij had de boord geraakt tijdens het draaien en reed recht tegen een vangrail. 40/58, iedereen gaat naar de pits. De meesten kiezen nu medium banden. De safety car komt voor Nakajima. Er gebeurt iets met Fisichella in de pits: hij rijd gewoon voorbij zijn garage terwijl hij het niet door had! Hij stopte snel. In ieder geval is het dit jaar weer een turbulente race. Button houdt stand op 1, Hamilton staat weer op 12. Even kwam er een verdachte wolk rood uit Massa’s auto. Niets om zorgen om te maken, zeker? Piquet wordt aangetikt door Alonso en Rosberg, Piquet gaat uit de bocht en sleept een heel eind weg door het grind naast de weg. Het is zo goed als over voor Piquet. Hamilton op 12, in 31 van de 58 laps (dus ze hebben er 17 gereden).Verschil tussen Massa (3) en Kubica (4): 1.92. Massa gaat naar de pit en kiest voor de harde banden. Hij blijft er 10 seconden. We luisteren mee naar de team radio en Ferrari zegt tegen Massa dat hij nu het onderste uit de kan moet halen. Trulli met z’n Toyota blijft op 13. Voor Kubica is tot nu toe de beste ronde: 1.27.989. Zo goed als iedereen is nu al naar de pit geweest, de ene meer dan de andere. We zitten aan lap 23 van 58. Weinig beweging in pits, alleen de mannen van BMW Sauber staan klaar. Kimi Raikonen maakt in lap 19 een pitstop, 7.6 seconden duurt die en Hamilton heeft zijn positie gehalveerd, naar 6de. T. Glock geraakte een klein beetje uit balans tijdens een bocht maar alles bleef in orde.We zijn in de 16de lap, Hamilton rijdt gewoon in 5de! Gewoon ongelooflijk : van 18 naar 5! Kimi Raikonen is in de laatste 14 lap tegen de muur gespint, waarschijnlijk gaat hij nu weer naar de pits. Er ontstaat een duel tussen Barrichelo en Vettel, maar Vettel behoudt z’n positie. Massa blijkt plots problemen te hebben. Zal hij net zoals vorig jaar opgeven? Button gaat in pits en blijft er 13,2 seconden. Hij gaat de pits uit en blijkt dat hij gewoon op 1 blijft! De kans wordt groter dat Button zal winnen. Massa is eruit, overduidelijk ontgoocheld. Hamilton heeft 2 pitstops achter de rug. Hamilton is nog altijd op 5de positie. We maken ons klaar voor de laatste tien laps. 1,746, dat is het verschil tussen Button en Vettel, eerste en tweede. Timo Glock in de pits met een tijd van 4,2. Hij daalt van 6 naar 9. Barrichelo voor de laatste keer naar de pits, eentje van 8,6 seconden. Barrichelo gaat van 3 naar 5. Nu de laatste 6 laps. Glock heeft Alonso te pakken en beland in de punten. Barrichelo van 5 naar 4, met zijn sterke wagen (Honda bouwde en doopte de wagen om naar BrawnGP).Rosberg krijgt Trulli op z’n dak. Hamilton weer op 7, Rosberg verliest door Trulli twee plaatsen. Nog 4 ronden voor Button en hij mag zichzelf de winnaar van deze Grand Prix noemen. Kubica probeert het bij Vettel, steekt hem voorbij, Kubica steekt weer voorbj,tikken elkaar en rijden uit de bocht. Twee banden weg voor Kubica en Vettel probeert de race uit te rijden met 3 wielen , zijn linkervoorwiel is kapot en hangt daar te bungelen. Nog 2 laps te gaan. Vettel haalt het niet meer en geeft het op. Is dit profijt voor Hamilton? Ja! Mag Button nu de winnaar genoemt worden? Ja! Het is zijn tweede overwinning ooit en was bijna afgeschreven. Hij was zelfs bijna een zitje verloren in de F1. Maar goed, zo is hij aan de leiding van de wereldtitel. Zijn totale tijd? 1.34.15.784. Teammate Barrichelo op 2 met 0,872 verschil. Italiaan Trulli op 3. Deze mannen komen straks op het podium. Button gaat naar Barrichelo en omhelzen elkaar. Het Engels volkslied speelt. Proficiat Button! Button’s speech: "It's not just for me but for the whole team,” he said, “a fairy tale ending really to the first race of our career together and I hope we can continue this way. We are going to fight every way we can to keep this car competitive and at the front. This has got to continue and this is where we want to be. Bring on Malaysia!” Hier zijn de uitslagen van de race: (58 laps) 1 Jenson Button Brawn GP 1hr 34mins 15.784secs 2 Rubens Barrichello Brawn GP 1:34:16.591 3 Lewis Hamilton McLaren 1:34:18.698 4 Timo Glock Toyota 1:34:20.219 5 Fernando Alonso Renault 1:34:20.663 6 Nico Rosberg Williams 1:34:21.506 7 Sebastien Buemi Scuderia Toro Rosso 1:34:21.788 8 Sebastien Bourdais Scuderia Toro Rosso 1:34:22.082 9 Adrian Sutil Force India 1:34:22.119 10 Nick Heidfeld BMW Sauber 1:34:22.869 11 Giancarlo Fisichella Force India 1:34:23.158 12 Jarno Trulli Toyota 1:34:42.388* 13 Mark Webber Red Bull at 1 lap 14 Sebastian Vettel Red Bull at 2 laps 15 Robert Kubica BMW Sauber at 3 laps 16 Kimi Raikkonen Ferrari at 3 laps Niet geklassificeerd: 17 Felipe Massa Ferrari 45 laps completed 18 Nelson Piquet Jr. Renault 24 laps completed 19 Kazuki Nakajima Williams 17 laps completed 20 Heikki Kovalainen McLaren (0) Bewerkt: 2 april 2009 door Miek Reageren
RobbieB Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Normaal werd Trulli drie, en Hamilton vier, maar hij negeerde de gele vlag en werd twaalfde. Ik keek alvast op de toppen van m'n tenen en ik heb zelf een verslagje gemaakt:Van harte welkom op de eerste race van het 60ste seizoen van Formula 1. De vijfentwintigste Grand Prix van Australie, Melbourne in Albert Park gaat zo van start en ter informatie geef ik u nog een paar feiten mee ter informatie. Zo is Lewis Hamilton 18de na een infectie op de achtervleugel die werd vastgesteld van zijn McLaren Mercedes. Jenson Button heeft het – tegen iedereen zijn verwachtingen in – geschopt tot de pole position. Deze rijd nu in het vernieuwde Honda team, nu BrawnGP. Hieronder ziet u de posities van de start van de rijders: Rijder+Team Jenson Button: Brawn-Mercedes Rubens Barrichelo: Brawn-Mercedes Sebastian Vettel: Red Bull-Renault Robert Kubica: BMW Sauber Nico Rosberg: Williams-Toyota Timo Glock: Toyota Felipe Massa: Ferrari Jarno Trulli: Toyota Kimi Räikkönen: Ferrari Mark Webber: Red-Bull Renault Nick Heidfeld: BMW Sauber Fernando Alonso: Renault Kazuki Nakajima: Williams-Toyota Heikki Kovalainen: Mc-Laren Mercedes Lewis Hamilton: Mc-Laren Mercedes Sébastien Buemi: TorroRosso Ferrari Nelson Piquet : Renault Giancarlo Fisichella: Force India Mercedes Adrian Sutil: Force India Mercedes Sébastian Bourdais: TorroRosso Ferrari 100 000den waren dit jaar weer aanwezig op het Melbourne parcour. Het was zeer verrassend hoe Button de pole te pakken kreeg. De zogezegde afgeschreven courier maakte zijn plaats in de F1 weer goed. Ook vooroordelen zoals dat de Brawn bolides lichtgeladen zouden zijn, is niet waar. De wagen met benzine en rijder weegt zo’n 605 kilo. 20 rijders dit jaar . Banden zonder groeven zijn na elf jaar terug. Ze bieden meer grip, maar ze verslijten sneller. Eerst en vooral begint nu de formatieronde. Lewis Hamilton is vertrokken, we zien hem helemaal achteraan. Eerste bocht nu. De rijders proberen de temperatuur zoveel mogelijk in hun banden te houden. Ronde voorbij; de wagens stellen zich op in de grids. Ok, de Grand Prix van Australie kan beginnen. Vettel rijdt Barrichelo voorbij en beland zo op tweede. Kimi en Massa in de aanval, hebben allebei een goede start gemaakt. Massa in derde positie. Een zeer cleane start in het algemeen. Ze zijn allemaal goed uit de startblokken geschoten. Kimi gaat weer in de aanval, en er zijn problemen voor BMW Sauber: een lekke band. Fisichella krijgt ook problemen. Ook Webber sukkelt met zijn linkervoorwiel. Webber en Heidfeld gaan uit de bocht door Barrichelo door een tikje.Voor Kovalainen duurt het langer dan normaal in de pitstop. Lewis Hamilton rijdt op 12, rijdt Fisichella voorbij. Bij Barichello is de linkerkant van zijn bolide een klein zichtbaar deel beschadigt. Vervolgens ontstaat er een achtervolging tussen Hamilton en Piquet. Piquet’s vader, 3 voudig wereldkampioen is hier aanwezig om z’n zoon te supporteren. Lewis gaat Piquet voorbij en gaat nu voor plaats 9. Vettel gaat naar 1, terwijl Button met een verschil van 4.2 seconden achter hem aan raast. Massa blijft zijn 3de positie verdedigen, Rosberg op 4, hij was ook de snelste in alle vrije rondes dit weekend. Button heeft er na een tijdje genoeg van en steekt Vettel weer voorbij. Barrichelo steekt Kimi voorbij en en rijdt door. Barrichelo gaat nu voor de 7; Raikonen gaat onmiddellijk gedwongen naar de pits. Kubica op 4, vlak achter Massa. 11de ronde? Massa gaat binnen in de pits. Hamilton ook. Massa is nu elfde. Kovalainen ligt er nu onherroepelijk uit. 9de plaats voor Alonso. 14 laps gereden. Zal Fisichella voor het eerst in de geschiedenis van Force India punten pakken voor hen? Alles ligt nu min of meer in de plooi. Er kwam nog geen safety car van pas. Vettel gaat naar de pit stop voor harde banden en benzine. Kimi gaat Rosberg voorbij. Rosberg net bijgetankt, 116 L. Fisichella, vroeger Alonso’s teammate in Renault, houdt stand en geeft zich niet over aan Alonso. Nakajima is ondertussen gecrashd. Hij stond op de vierde plaats. Hij had de boord geraakt tijdens het draaien en reed recht tegen een vangrail. 40/58, iedereen gaat naar de pits. De meesten kiezen nu medium banden. De safety car komt voor Nakajima. Er gebeurt iets met Fisichella in de pits: hij rijd gewoon voorbij zijn garage terwijl hij het niet door had! Hij stopte snel. In ieder geval is het dit jaar weer een turbulente race. Button houdt stand op 1, Hamilton staat weer op 12. Even kwam er een verdachte wolk rood uit Massa’s auto. Niets om zorgen om te maken, zeker? Piquet wordt aangetikt door Alonso en Rosberg, Piquet gaat uit de bocht en sleept een heel eind weg door het grind naast de weg. Het is zo goed als over voor Piquet. Hamilton op 12, in 31 van de 58 laps (dus ze hebben er 17 gereden).Verschil tussen Massa (3) en Kubica (4): 1.92. Massa gaat naar de pit en kiest voor de harde banden. Hij blijft er 10 seconden. We luisteren mee naar de team radio en Ferrari zegt tegen Massa dat hij nu het onderste uit de kan moet halen. Trulli met z’n Toyota blijft op 13. Voor Kubica is tot nu toe de beste ronde: 1.27.989. Zo goed als iedereen is nu al naar de pit geweest, de ene meer dan de andere. We zitten aan lap 23 van 58. Weinig beweging in pits, alleen de mannen van BMW Sauber staan klaar. Kimi Raikonen maakt in lap 19 een pitstop, 7.6 seconden duurt die en Hamilton heeft zijn positie gehalveerd, naar 6de. T. Glock geraakte een klein beetje uit balans tijdens een bocht maar alles bleef in orde.We zijn in de 16de lap, Hamilton rijdt gewoon in 5de! Gewoon ongelooflijk : van 18 naar 5! Kimi Raikonen is in de laatste 14 lap tegen de muur gespint, waarschijnlijk gaat hij nu weer naar de pits. Er ontstaat een duel tussen Barrichelo en Vettel, maar Vettel behoudt z’n positie. Massa blijkt plots problemen te hebben. Zal hij net zoals vorig jaar opgeven? Button gaat in pits en blijft er 13,2 seconden. Hij gaat de pits uit en blijkt dat hij gewoon op 1 blijft! De kans wordt groter dat Button zal winnen. Massa is eruit, overduidelijk ontgoocheld. Hamilton heeft 2 pitstops achter de rug. Hamilton is nog altijd op 5de positie. We maken ons klaar voor de laatste tien laps. 1,746, dat is het verschil tussen Button en Vettel, eerste en tweede. Timo Glock in de pits met een tijd van 4,2. Hij daalt van 6 naar 9. Barrichelo voor de laatste keer naar de pits, eentje van 8,6 seconden. Barrichelo gaat van 3 naar 5. Nu de laatste 6 laps. Glock heeft Alonso te pakken en beland in de punten. Barrichelo van 5 naar 4, met zijn sterke wagen (Honda bouwde en doopte de wagen om naar BrawnGP).Rosberg krijgt Trulli op z’n dak. Hamilton weer op 7, Rosberg verliest door Trulli twee plaatsen. Nog 4 ronden voor Button en hij mag zichzelf de winnaar van deze Grand Prix noemen. Kubica probeert het bij Vettel, steekt hem voorbij, Kubica steekt weer voorbj,tikken elkaar en rijden uit de bocht. Twee banden weg voor Kubica en Vettel probeert de race uit te rijden met 3 wielen , zijn linkervoorwiel is kapot en hangt daar te bungelen. Nog 2 laps te gaan. Vettel haalt het niet meer en geeft het op. Is dit profijt voor Hamilton? Ja! Mag Button nu de winnaar genoemt worden? Ja! Het is zijn tweede overwinning ooit en was bijna afgeschreven. Hij was zelfs bijna een zitje verloren in de F1. Maar goed, zo is hij aan de leiding van de wereldtitel. Zijn totale tijd? 1.34.15.784. Teammate Barrichelo op 2 met 0,872 verschil. Italiaan Trulli op 3. Deze mannen komen straks op het podium. Button gaat naar Barrichelo en omhelzen elkaar. Het Engels volkslied speelt. Proficiat Button! Button’s speech: "It's not just for me but for the whole team,” he said, “a fairy tale ending really to the first race of our career together and I hope we can continue this way. We are going to fight every way we can to keep this car competitive and at the front. This has got to continue and this is where we want to be. Bring on Malaysia!” Hier zijn de uitslagen van de race: (58 laps) 1 Jenson Button Brawn GP 1hr 34mins 15.784secs 2 Rubens Barrichello Brawn GP 1:34:16.591 3 Lewis Hamilton McLaren 1:34:18.698 4 Timo Glock Toyota 1:34:20.219 5 Fernando Alonso Renault 1:34:20.663 6 Nico Rosberg Williams 1:34:21.506 7 Sebastien Buemi Scuderia Toro Rosso 1:34:21.788 8 Sebastien Bourdais Scuderia Toro Rosso 1:34:22.082 9 Adrian Sutil Force India 1:34:22.119 10 Nick Heidfeld BMW Sauber 1:34:22.869 11 Giancarlo Fisichella Force India 1:34:23.158 12 Jarno Trulli Toyota 1:34:42.388* 13 Mark Webber Red Bull at 1 lap 14 Sebastian Vettel Red Bull at 2 laps 15 Robert Kubica BMW Sauber at 3 laps 16 Kimi Raikkonen Ferrari at 3 laps Niet geklassificeerd: 17 Felipe Massa Ferrari 45 laps completed 18 Nelson Piquet Jr. Renault 24 laps completed 19 Kazuki Nakajima Williams 17 laps completed 20 Heikki Kovalainen McLaren (0) Goed, maar dit is waarschijnlijk gekopiëerd van een site. Wel mooi. Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 *VERSLAG VAN FORMULE 1* Goed, maar dit is waarschijnlijk gekopiëerd van een site. Wel mooi. Nee, hij heeft de bladen (die hij met de hand geschreven heeft) aan mij zelf getoond en hij heeft het dus echt niet gekopieerd... (zoals jij dat doet in je topic 'FilmReleases')... Reageren
Jowx Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Beiden kappen met zeuren tegen elkaar, dit is niet jullie taak. Laat ons lekker zeuren, daar zijn we goed in.. Bronvermelding is altijd wenselijk, mits de schrijver het zelf geschreven heeft. Mochten we twijfelen of het laatste het geval is dan komen we er toch wel achter, dus liegen heeft vrij weinig zin (en zorgt tevens voor een warn). Bij deze het vriendelijke verzoek om alsnog de bron erbij te vermelden wanneer het niet zelf geschreven is, wanneer je het wel zelf geschreven hebt is er geen actie noodzakelijk. Reageren
Miek Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 (bewerkt) Beiden kappen met zeuren tegen elkaar, dit is niet jullie taak. Laat ons lekker zeuren, daar zijn we goed in..Bronvermelding is altijd wenselijk, mits de schrijver het zelf geschreven heeft. Mochten we twijfelen of het laatste het geval is dan komen we er toch wel achter, dus liegen heeft vrij weinig zin (en zorgt tevens voor een warn). Bij deze het vriendelijke verzoek om alsnog de bron erbij te vermelden wanneer het niet zelf geschreven is, wanneer je het wel zelf geschreven hebt is er geen actie noodzakelijk. No problem, vandaag ben ik bij Nikita en blijf ik daar slapen, morgen scan ik de bladen in die ik heb geschreven en post ik ze hier. >>> Door Jowx: Prima, zou je ze in een PB kunnen zetten? Het lijkt me niet noodzakelijk om die online te gooien.. Daarnaast had ik verzocht om te kappen met het zeuren onderling, dus die regel heb ik uit je post verwijderd.<<< Oke, ik ben van plan een heuse column hier in het F1 topic te starten, namelijk iedere keer er een race is er een heus verslag van maken. Ik ben bezig geweest met Photoshop, en zou ik mogen een nieuw project van je opstarten? Namelijk zou ik een graag een topic openen waar ik elke race een uitgebreid verslag erover post. Als het mag van jou tenminste. Het zou heten 'Formule 1 Grand Prix 2009', waar alle Grand Prix' van 2009 zullen worden gepost. Het aanbod in banners zou dan ook versterken, dan zou ik voor elke sectie van het verslag een banner maken om het verslag goed in te delen; denk maar aan banners zoals 'posities', 'voorwoord', ... Als het van jou mag doe ik het, als ik hier mag doorgaan met verslagen te posten doe ik het ook. Het is aan jou . You're big daddy. Bewerkt: 2 april 2009 door Miek Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Drama seizoen... Waarom? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.