Jump to content
Dutchy3010

Nieuwe GTA aangekondigd!

gallery_1_5_11218.jpg
Vandaag is op E3 (Electronic Entertainment Expo), een game-beurs in Los Angeles, bekend gemaakt dat er een nieuw deel uitkomt van Grand Theft Auto, genaamd GTA: Chinatown Wars. In navolging van Liberty City Stories, Vice City Stories en Advance zal dit spel uitkomen op een handheld. Het zal uitkomen op één van de meest verkochte consoles op het moment: de Nintendo DS.
Veel is er nog niet bekend over dit spel, maar het speelt zich in ieder geval (weer) af in Liberty City. Ook zal het spel een eigen game-engine hebben. Grand Theft Auto: Chinatown Wars wordt gemaakt door Rockstar Leeds in samenwerking met Rockstar North.
Een officiële website is reeds online op Rockstargames.com/ChinaTownwars. Hier is ook nog niets over het spel te vinden. Al wijst het Nintendo Wi-Fi connection logo wel naar een mogelijke uitgebreide multiplayer functie.

Het spel komt vermoedelijk uit in December, maar ga daar niet teveel van uit. Traditie-getrouw zal het spel wel weer uitgesteld worden...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Wat ken ik er nou aan doen dat het spel -----------> :7 is.

oohjaah en trouwens ik weet zeker de graphics zijn ook ----------------> :7

Dus ;

BAGGER

Je kan geen discussie voeren, zonder je mening te onderbouwen en te beargumenteren :N Tevens wat wil je hiermee bereiken? Je hebt dit namelijk ook al in een eerdere post bekenbaar gemaakt. Begint erop te lijken alsof je dit topic nu aan het spammen bent, als je jezelf een beetje geloofwaardig wil laten overkomen, geef dan is één reden waarom.

Over normaal ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) gesproken ... Johan112, tuurlijk mag iedereen zijn mening uiten, maar een mening onderbouw je met argumenten. En dan ga je niet uit het niets roepen ''De game is bagger'' enz. Zonder er ook nog maar één screenshot of trailer gezien van te hebben. Of denken sommige dat ze al de ''Helderziende'' en ''astroconsulten'' kunnen uithangen? Je weet nog helemaal niets van de game, dus waar haal je dan het lef vandaan om deze nou al de grond in te stampen? Door in de rondte te gaan roepen: ''jeweetzelluf'', ''challa shit'', ''jeweettogh'', kom je er niet mee hoor.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

1 vraag, komt hier ook een forum over? :puh:.

Zal denk wel...

Er zijn altijd mensen die een vraag hebben of een tip voor een missie of zoiets.

Of die graag willen weten wat waar is in GTA CW, maar daar hebben ze dan weer Wikigta voor nodig.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

titel is echt flut net als het logo, ik denk dat het niet eens een mooi spel word, aangezien ik een heel aantal ds spellen heb gezien, ik gun het ze wel, maar ik hoop dat het wat wordt maar ik weet niet

Eey respect voor jou man

jij bent goeie kerel , jij weet tenminste van die echt challa shit

kijk wij doen onze mening gewoon uiten , en daar kunnen anderen niet tegen jeweettogh

Wij zeggen gewoon watwij vinden/denken.

carcatiloa chem isgele mistousa jeweetzelluf

Je uit je mening??? Je uit je vooroordeel zul je bedoelen! Hoe kun je nou een mening van iets geven als je het nog niet eens hebt gezien. Ik zeg toch ook niet dat ik Spanje een lelijk land vind, terwijl ik er nog niets van heb gezien. Maar als jij denkt dat het logo niet mooi is, zal het spel ook wel niets worden. Je baseert je mening over deze GTA dus op het logo!? :klap:

Bovendien zou ik eerst even een spoedcursus Nederlands gaan volgen...

Wat spoetcursus nederlands ? ik ben buitenlander hoor , *****************

************ >>> Door patrickW: buitenlandse liefdes verklaring verwijderd<<<

Hoezo mag ik niet mijn eigen taal spreken ?

Bewerkt: door PatrickW

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

titel is echt flut net als het logo, ik denk dat het niet eens een mooi spel word, aangezien ik een heel aantal ds spellen heb gezien, ik gun het ze wel, maar ik hoop dat het wat wordt maar ik weet niet

Eey respect voor jou man

jij bent goeie kerel , jij weet tenminste van die echt challa shit

kijk wij doen onze mening gewoon uiten , en daar kunnen anderen niet tegen jeweettogh

Wij zeggen gewoon watwij vinden/denken.

carcatiloa chem isgele mistousa jeweetzelluf

Je uit je mening??? Je uit je vooroordeel zul je bedoelen! Hoe kun je nou een mening van iets geven als je het nog niet eens hebt gezien. Ik zeg toch ook niet dat ik Spanje een lelijk land vind, terwijl ik er nog niets van heb gezien. Maar als jij denkt dat het logo niet mooi is, zal het spel ook wel niets worden. Je baseert je mening over deze GTA dus op het logo!? :klap:

Bovendien zou ik eerst even een spoedcursus Nederlands gaan volgen...

Wat spoetcursus nederlands ? ik ben buitenlander hoor ,*********************

Hoezo mag ik niet mijn eigen taal spreken ?

Omdat dit een nederlands forum is.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het gaat de verkeerde kant op met GTA als Rockstar zo snel achter elkaar nieuwe delen gaat produceren. En waarom nou weer Liberty City...er zijn zoveel betere plekken dan een op New York gebaseerde stad. Iedereen kent dat nu wel uit de duizend films, games, etc.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Volgens mij is er al meerdere keren gezegt dat het toch geen Liberty City wordt, maar of dit dan weer een gerucht is of bevestigd weet ik niet.

Ik denk dat Rockstar North (die samen met Rockstar Leeds werkt aan deze game) al bezig is met GTA IV voor de PC.

Bewerkt: door TomHagen

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Njah ik hoop wel dat ze er dingen in stoppen van GTA IV , zoals de cirkel van de politie ,en dat er ook met vechten hoedjes afvallen.

Ik denk dat dit best een toffe game kan worden , nu ik er over na heb gedacht!

En ik denk eerlijk gezegt , dat de stad een goeie keuze is , want anders moesten DS'ers nog langer wachten op de game.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

En ik denk eerlijk gezegt , dat de stad een goeie keuze is , want anders moesten DS'ers nog langer wachten op de game.
Als je niet weet dat de game er komt wacht je er ook niet op. Dat gaat precies andersom: eerst wordt die aangekondigd en daarna ga je er pas op wachten. :7 En de wachttijd is natuurlijk niet afhankelijk van de keuze van de stad.

@ hieronder: Waar ben je wel van gediend? En wat wil je daar aan doen? :7

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Als je niet weet dat de game er komt wacht je er ook niet op. Dat gaat precies andersom: eerst wordt die aangekondigd en daarna ga je er pas op wachten. :7 En de wachttijd is natuurlijk niet afhankelijk van de keuze van de stad.

Nouja zeg ik ben hier niet van gediend

>>> Door PatrickW: Klachten graag schriftelijk, in drievoud, naar een admin<<<

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

mij lijkt chinatown wars ook niet echt een gtanaam :N

toevallig heb ik een ds en een psp mischien ga ik het kopen als het spel goed blijkt te zijn

maar ik kijk eerder uit naar san andreas stories :Y

tot nu toe heb ik alle stories al :Y

see you

calb

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...