Jump to content
Dutchy3010

Nieuwe GTA aangekondigd!

gallery_1_5_11218.jpg
Vandaag is op E3 (Electronic Entertainment Expo), een game-beurs in Los Angeles, bekend gemaakt dat er een nieuw deel uitkomt van Grand Theft Auto, genaamd GTA: Chinatown Wars. In navolging van Liberty City Stories, Vice City Stories en Advance zal dit spel uitkomen op een handheld. Het zal uitkomen op één van de meest verkochte consoles op het moment: de Nintendo DS.
Veel is er nog niet bekend over dit spel, maar het speelt zich in ieder geval (weer) af in Liberty City. Ook zal het spel een eigen game-engine hebben. Grand Theft Auto: Chinatown Wars wordt gemaakt door Rockstar Leeds in samenwerking met Rockstar North.
Een officiële website is reeds online op Rockstargames.com/ChinaTownwars. Hier is ook nog niets over het spel te vinden. Al wijst het Nintendo Wi-Fi connection logo wel naar een mogelijke uitgebreide multiplayer functie.

Het spel komt vermoedelijk uit in December, maar ga daar niet teveel van uit. Traditie-getrouw zal het spel wel weer uitgesteld worden...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Deze game word gewoon echt BAGGER , alleen de titel al ? (en die letters :kots: )

De titel is ----------> :7

De letters zijn ----------> :7

Het hele spel is -------------> :7

Dus ; BAGGER

Oja, de letters en het logo is lelijk dus is het spel ook lelijk.... :duh:

Echt trieste personenen hier die nu al de game bagger vinden terwijl er nog niet eens één screenshot is vrijgegeven. Wacht toch eens met het geven van een mening als er meer bekend is over het spel! Word echt niet goed van het afkraken van deze game. Julien zijn zelf gewoon bagger... :ch:

Ik heb alle vertrouwen in R* dat ze deze GTA uitwerken tot een goede GTA! :Y

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Deze game word gewoon echt BAGGER , alleen de titel al ? (en die letters :kots: )

Dus ; BAGGER

Dus als jij er als een mongool uit ziet (volgens mij dan, het blijft natuurlijk een subjectief iets), bén je een mongool? Waarom blijft iedereen zeiken terwijl ze de game nog nooit gezien hebben en het enige wat ze weten, de titel en het platform is? Zijn ze soms jaloers op de vele DS gebruikers die wel een nieuwe GTA krijgen en mensen met een PSP niet? Echt dikke onzin als je een game gaat afzeiken terwijl hij er nog niet eens is.... :duh:

Bewerkt: door Galiorix

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dus ; BAGGER

Hoe kan jij dat weten? Er is alleen een logo bekend gemaakt @_@

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

titel is echt flut net als het logo, ik denk dat het niet eens een mooi spel word, aangezien ik een heel aantal ds spellen heb gezien, ik gun het ze wel, maar ik hoop dat het wat wordt maar ik weet niet

Bewerkt: door jozz

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dus ; BAGGER

Dus als jij er als een mongool uit ziet (volgens mij dan, het blijft natuurlijk een subjectief iets), bén je een mongool? Waarom blijft iedereen zeiken terwijl ze de game nog nooit gezien hebben en het enige wat ze weten, de titel en het platform is? Zijn ze soms jaloers op de vele DS gebruikers die wel een nieuwe GTA krijgen en mensen met een PSP niet? Echt dikke onzin als je een game gaat afzeiken terwijl hij er nog niet eens is.... :duh:

Ach het blijft ook maar doorgaan hé... Blijkbaar staat de DS bij een groot aantal leden als zeer ''slecht'' omschreven. En dan komt er ook nog een Gta op uit. Ik zie het nu maar in als een soort ''afkeer'' (defenitie van afkeer: afschrik, afstoting, antipathie, aversie, griezel, hekel, walg, weerzin, afschuw, walging). Bang voor wat er komen gaat en daar kunnen sommige nou eenmaal moeilijk mee leven. Dus bouwen ze een muurtje en wordt er zoveel mogelijk ''zeikende'' berichten gepost zonder ook maar één goed argument :7 . Conclusies worden er nu al hardnekkig getrokken, hebben we nu astroconsulten en een stel helderziende in ons midden? Ze slecht is trouwens de titel niet, als deze werd verkondigd op een console/handheld naar wens van alle ''tegenstanders'', was er vast niet zoveel onrust gezaaid.... Nogmaals als Rockstar games een goed alternatief voor de graphics maakt en een sterke verhaallijn, goede gameplay. Kan deze de ''top titel DS games'' nog wel halen hoor. Eerlijk gezegd, vind ik deze hele discussie nogal uit lopen op ''kinderachtig gedrag'' ... Tevens concludeer toch niet zo snel, als deze Gta hoge recensies ontvangt en alles in elkaar zit zoals wij die verwachten van een goede Ds game, zie dan al deze ''afzeikende'' woorden nog maar terug te nemen. Daarnaast concludeer ik nog lang niet, tot de eerste screenshots :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

titel is echt flut net als het logo, ik denk dat het niet eens een mooi spel word, aangezien ik een heel aantal ds spellen heb gezien, ik gun het ze wel, maar ik hoop dat het wat wordt maar ik weet niet

Eey respect voor jou man

jij bent goeie kerel , jij weet tenminste van die echt challa shit

kijk wij doen onze mening gewoon uiten , en daar kunnen anderen niet tegen jeweettogh

Wij zeggen gewoon watwij vinden/denken.

carcatiloa chem isgele mistousa jeweetzelluf

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Eey respect voor jou man

kijk wij doen onze mening gewoon uiten , en daar kunnen anderen niet tegen jeweettogh

Je uit je mening??? Je uit je vooroordeel zul je bedoelen! Hoe kun je nou een mening van iets geven als je het nog niet eens hebt gezien. Ik zeg toch ook niet dat ik Spanje een lelijk land vind, terwijl ik er nog niets van heb gezien. Maar als jij denkt dat het logo niet mooi is, zal het spel ook wel niets worden. Je baseert je mening over deze GTA dus op het logo!? :klap:

Bovendien zou ik eerst even een spoedcursus Nederlands gaan volgen...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Eey respect voor jou man

Over normaal ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) gesproken :7 ... Johan112, tuurlijk mag iedereen zijn mening uiten, maar een mening onderbouw je met argumenten. En dan ga je niet uit het niets roepen ''De game is bagger'' enz. Zonder er ook nog maar één screenshot of trailer gezien van te hebben. Of denken sommige dat ze al de ''Helderziende'' en ''astroconsulten'' kunnen uithangen? Je weet nog helemaal niets van de game, dus waar haal je dan het lef vandaan om deze nou al de grond in te stampen? Door in de rondte te gaan roepen: ''jeweetzelluf'', ''challa shit'', ''jeweettogh'', kom je er niet mee hoor.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ehm, waarom zit iedereen eigenlijk te zeiken over top-down view? Metroid Prime Hunters voor de DS werd 2,5 jaar geleden uitgebracht en was volledig 3D. Volgens 'kenners' benaderen de graphics van dat spel, die van de PSP.

Na de flop van GTA: Advance zou het wel dom zijn van Rockstar om weer over te schakelen naar 2D :{ .

Wat betreft de map: speelt het zich nu af in Liberty City of niet? Ik vermoed van wel, ook al schrijven enkele vage Nederlandse sites van niet...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Eey respect voor jou man

Je zit te zeiken op de game, en je weet nog van toeten of blazen hoe hij eruit ziet. :duh:

We gaan allemaal games gaan beoordelen op het logo? :duh:

Echt ze,

je weet enkel dat de Triads veel gaan betekenen in de stad.

Meer niet,

bijna van elke GTA is er een Platinum versie verschenen,

dus zeik niet op deze game,

maar doe het maar in je wc. ^_^

MegaPilot.

@ Sandro di Pablo, je hebt groot gelijk, er zijn hele mooie games voor de Nintendo DS.

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Lawl noobs, wacht gewoon op de eerste screenshots/trailer. Je beoordeeld nu een game omwille van de naam en het logo. :sad: Ja, Rockstar heeft al betere dingen verzonnen maar wees iig blij dat het niet 'GTA DS' heet ofzo, zoals 'GTA Advance'. Ik denk dat er waarschijnlijk dingen van GTA IV op één of andere manier in verwerkt zullen worden, zoals vb die zoekcirkel van de politie op de radar, net zoals in GTA Advance sommige dingen van GTA III gebruikt werden (de radar bijvoorbeeld).

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...