ZOrange Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 hier kan je de cheats vinden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nasdreas Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 Ik had wel x-box cheats, maar een paar doen het niet zoals de wapen cheats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2006 Je kan 'm wel 100% uitspelen met cheats alleen dat geldt niet voor iedereen maar sommige is het gelukt. Er is bewijs van maar ik weet niet waar je dat zou kunnen vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster007 Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) is er een cheat dat je nooit dood gaat voor de pc Bewerkt: 8 april 2006 door 4ali1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 Nee die is er niet,in San andreas wel dit is de code:BAGUVIX (ik denk niet dat deze werkt bij Vice City).Voor meer codes van Gta Vice City kan je hier kijken:http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef..._City_Cheats_PC Veel plezier verder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 Je hebt wel een cheat om je Body Armor helemaal vol te maken, dat is deze: PRECIOUSPROTECTION. Ook een code dat je weer helemaal gezond bent: ASPIRINE. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 Is er ook een cheats teller in VC? Ik bedoel net zo iets als in GTA SA? Ik ben namelijk wel benieuwd hoe vaak ik gecheat heb (zal nooit vaak zijn, maar toch )! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 Ik heb hem mij Stats nog nooit gezien, terwijl ik wel gecheat heb, dus waarschijnlijk niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) Ik heb even voor je gezocht op internet en in de stats van Vice City gezocht, maar ik heb een cheatsteller in Vice City nergens kunnen ontdekken. Als je wilt weten hoe vaak je hebt gecheat dan kan je naar je Criminal Rating kijken, die gaat omlaag bij het gebruik van cheats. Bewerkt: 6 mei 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2006 Ok, bedankt (sorry voor het late antwoord... ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
caz_cripper Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 download ultimate trainer fzooiets 2.0 van LithJoe, open vanuit de trainer vc en druk tijdens het spel tab8 en tab9. oneindig armor en leven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 Met GTA Vice City Ultimate Trainer is het inderdaad mogelijk, deze trainer kan je hier downloaden. Nadat je hem hebt gedownload moet je alle bestanden in je GTA Vice City Dictionary zetten, deze vindt je in Deze Computer --> Lokaal Station C --> Program files --> GTA Vice City. Daarna start je de trainer op en druk je op Start Vice, als je in game bent ga je terug naar de trainer en druk je op Setup, daar kan je alle cheats aanvinken die je gebruiken wilt, als je dan in game bent druk je bijvoorbeeld op Tab 8, dan zal de cheat voor oneindig health worden ingevoerd, doe nog een keer Tab 8 en de cheat zal weer uitgeschakelt worden. Veel plezier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the master gamer Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2006 Weet iemand of je nog 100% kan halen met 1 cheat alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) Het kan wel, alleen door cheaten heb je kans dat er bijvoorbeeld een hidden package verdwenen is zodat je ze niet alle 100 kan verzamelen en de 100% dus niet kan halen. Bewerkt: 19 juni 2006 door Bling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2006 Weet iemand of je nog 100% kan halen met 1 cheat alvast bedankt nee dan zakt je percentage naar 99% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.