~Mario~ Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) Dus als je 1 cheat gebruikt, bijvoorbeeld extra healt erbij, dan kan je de 100% niet meer halen? Bewerkt: 20 juni 2006 door searagent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2006 Weet iemand of je nog 100% kan halen met 1 cheat alvast bedankt nee dan zakt je percentage naar 99% Dan blijft je percentage steken op 99%. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Mario~ Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2006 Dat is toch alleen maar bij de Riot cheats? of bij allemaal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) Elke cheat die het spel beïnvloeden (makkelijker maakt) kán er voor zorgen dat je de 100% niet meer haalt. Healthcheats, of wapencheats zijn voorbeelden daarvan. Het hoeft echter niet, maar vaak hoor je dat na het gebruik van cheats bepaalde hidden packages verdwijnen en zorgt er dus voor dat je niet op 100% komt. Cheats zoals bijvoorbeeld Skincheats of sigarettencheat beïnvloeden het spel niet, en daarmee loop je dus ook geen gevaar. Het is niet zo dat je percentage zakt, maar het is wel zo dat je Title (reputatie) zakt als je cheats gebruikt. Die title kan je zien als je naar de stats gaat in het spel... Bewerkt: 21 juni 2006 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djpas Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2006 ik heb een cheat ingevoerd dat iedereen mij haat, hierdoor begint iedereen op me te schieten en met me te vechten, hoe kan ik er voor zorgen dat dat stopt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2006 (bewerkt) Sommige cheats zijn niet meer terug te draaien. Zoals je op Wikigta kunt lezen kun je daardoor Vice City niet voor 100% uitspelen. Het percentage blijft hangen op 99%. Deze cheat kun je niet ongedaan maken. Bewerkt: 23 augustus 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djpas Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2006 heb ik nu een probleem?? want ik wil vice city graag uitspelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAgangster92 Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2006 (bewerkt) Als je hebt opgeslagen terwijl de cheat nog in werking was dan kan je het niet terugdraaien. Maar hier is al een topic over. klik hier EDIT : colonel cortez was me net voor Bewerkt: 23 augustus 2006 door GTAgangster92 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2006 (bewerkt) heb ik nu een probleem?? want ik wil vice city graag uitspelen Als je Vice City voor de volle 100% wilt uitspelen dan heb je inderdaad een probleem. In dit topic had een ander lid hetzelfde gedaan. Hij had ook die cheat ingevoerd die jij had ingevoerd. Je kunt zoals ik eerder zei, Vice City niet meer voor 100% uitspelen. Het percentage blijft hangen op 99%. Het spel waarschuwt er niet voor niets voor dat je nooit je savegame moet opslaan als je cheats hebt gebruikt. Cheats zorgen er ook voor dat je Criminal Rating omlaag gaat. Je kunt tellen hoeveel keer je gecheat hebt door naar je Criminal Rating te kijken. Bewerkt: 23 augustus 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Planlos Ultra Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2006 Je kan ook een savegame downloaden die ongeveer is waar jij eerst was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickvG Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2006 Is er eigelijk een cheat voor dat je niet van je motor af kunt vallen (voor pc dan he) Zo ja, Welke? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2006 Is er eigelijk een cheat voor dat je niet van je motor af kunt vallen (voor pc dan he)Zo ja, Welke? Die is er, in ieder geval iets in die zin. Het is alleen geen cheat maar een truckje. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar je hebt er een of ander mobiel truck voor nodig. Het is wat ingewikkeld maar check het Vice City trucjes topic eens voor meer info over deze truckjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Roloboy Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2006 In welk bestand staan alle cheats van VC? En kun je ook zelf cheats toevoegen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big brunelli Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2006 je kan geen cheats toevoegen en als je cheats nodig hebt ga naar wikigta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Roloboy Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2006 (bewerkt) Ik vraag dit omdat ik een keer wat had gedownload genaamd: New Vice City. Ik moest 2 bestanden vervangen.. handling.cfg en main.scm En er waren niewue cheats bij.. bijv. dat je 3x achter elkaar C, C , C indrukt. dat je ineenkeer 3 moters voor je krijgt. En dat soort dingen Kan ik dat ook toevoegen? Bewerkt: 1 september 2006 door GTA-Roloboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.