Aeroplane Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2007 Ja hoor waneer je 100% hebt mag je cheaten want dan heb je al 100 % hé Aeroplane..,,, x Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2007 (bewerkt) Als je de 100% hebt kan je eindeloos cheaten. Als je de 100% nog niet hebt en je gebruikt een cheat blijft het percentage op 99% hangen ook al heb je alles gedaan. Verder zijn meeste cheats zijn onschadelijk maar zoals al eerder gezegt was is de rellen cheat niet meer uit te schakelen. Ook zijn de code`s voor zwarte en roze voertuigen niet uit te schakelen. Ik geloof dat ik een aantal seconden te laat ben met dit bericht Bewerkt: 27 maart 2007 door PIERRO P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoDyLoTioN Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2007 ah okeej bedankt allemaal Noujah ik dacht, misschien gaat de 100% dan naar de 99% ofzo iets :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeroe52 Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2007 verander caracter model werkt niet waarom??? :? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kgta forum Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2007 als ik de rel cheat ingevoerd heb dan krijg ik hem niet meer weg na het saven wie kan mij hiermee helpen dit is dringend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2007 Dat kan helaas NOOIT meer gede-activeerd worden.De rel cheat is een van de enige cheats waarbij je nooit mag opslaan met de cheat aan.Als je dat niet erg vindt kun je gewoon blijven doorspelen met VC,maar dan wel met de "riot-cheat" aan.Anders zul je jammer genoeg opnieuw moeten beginnen oftewel hier een savegame downloaden,oftewel een andere savegame die al op je VC stond.Hier is jammer genoeg niets aan te doen. D. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonLeone Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2007 Er staat zoveel aangegeven dat dat gebeurt bij bepaalde cheats, en het dan nog gewoon fout doen Hiervan leren we maar weer kinderen: Cheaten is niet leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2007 Er staat zoveel aangegeven dat dat gebeurt bij bepaalde cheats, en het dan nog gewoon fout doen Hiervan leren we maar weer kinderen: Cheaten is niet leuk. Cheaten is wel leuk; alleen moet je het goed doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Astra Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2007 Hallo iedereen,is het mogelijk dat wanneer ik een cheat code invoer deze niet werkt.bvb je hebt drie verschillende wapens cheats maar geen een van de drie doet het,,en ook al andere geprobeert helaas ...kan iemand mij helpen,ik heb het namelijk nog ni zo lang,,mss doe ik iets verkeerd..bedankt alvast astra Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2007 Hallo iedereen,is het mogelijk dat wanneer ik een cheat code invoer deze niet werkt.bvb je hebt drie verschillende wapens cheats maar geen een van de drie doet het,,en ook al andere geprobeert helaas ...kan iemand mij helpen,ik heb het namelijk nog ni zo lang,,mss doe ik iets verkeerd..bedankt alvast astra Gek...Doen andre Cheats het wel,of alleen de wapencheats??.Als alleen de wapencheats het niet doen zal het wel een rare Bug zijn Mvg:Gino Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) Welkom op het forum Astra! nog vele jaren! Gtagames.nl heeft een speciaal Wikigta voor gemaakt! Wapen-set 1: -(PC),THUGS TOOLS -(PS),R1,R2,L1,R2,left,down,right,up,left,down -(X-Box),Black,L,Black,left,down,right,up,left,down,right,up Wapen-set 2: -(PC),NUTTER TOOLS -(PS)R1,R2,L1,R2,left,down,right,up,left,down -(X-Box) Black,L,Black left,down,right,up,left,down,down,down Wapen-set 3: -(PC),PROFESSIONAL TOOLS -(PS)R1,R2,L1,O,left,down,right,up,left,down,right,up -(X-Box) Black,L,Black,left,down,right,up,left,down,down,down,left Voor verdere informatie wijs ik je naar Wikigta Cheats EDIT:Ik had je post verkeerd gelezen Astra,Even op reageren dus.Het zal waarschijnlijk zoals Gino9999 een bug zijn,Het zal snel weer over gaan dus niet van verdriet uit elkaar vallen! Bewerkt: 25 augustus 2007 door gekkieJ01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2007 Weapon Set 1 en 2 zijn hetzelfde... Ik haalde ze van gamesp**. XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Astra Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 bedankt alvast voor jullie antwoorden ,maar andere doen het ook niet .wel een werkt wel en dan wel een dat je niet nodig hebt vind ik persoonlijk,namelijk dat de vrouwen achter je aan rennen..maar de cheats das je nodig kunt hebben doen het niet,,,wat is een bug en hoe geraak ik er van af..greetz astra Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 Hey!.Een bug is een fout in het spel waar je niks aan kunt doen.Op welke console heb je hem?.De PC of Ps2 ofzo.Het is wel vreemd als je het spel nog niet lang hebt dat er al een bug in zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Astra Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 hey gino namelijk speel ik het op een ps2 en ja zolang heb ik het spel nog ni,,ik stel het nu wel zonder maar het is leuker das je er is eentje kan gebruiken vind ik.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.