Mc-Maxx Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2007 (bewerkt) inderdaad jij zal het moeten doen met een bepaalde trainer om geld te hebben en onsterfelijk te wordenik ken er wel voor GTA III en SA namelijk admin console maar of er ook van VC bestaat weet ik niet echt Oh OK bedankt! Bewerkt: 10 oktober 2007 door Mc-Maxx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2007 ik had even gezocht maar vond ook nietsik vond alleen dat er voor "meer geld" een trainer zou bestaan. voor onsterfelijkheid is het ook een trainer maar geen cheat. vraag me er wel niets over want ik weet ook niet hoe je het zou installeren, misschien vind ik wel waar ze staan mmaar ik ga geen reclame maken. Nuja,nog succes met zoeken! dit zijn de cheats die ik makelijk kon vinden: THUGSTOOLS Thug wapens PROFESSIONALTOOLS Professionele wapens NUTTERTOOLS Rare wapens PRECIOUSPROTECTION Vol schild ASPIRINE Volle gezondheid YOUWONTTAKEMEALIVE +2 Wanted Level LEAVEMEALONE 0 Wanted Level APLEASANTDAY Mooi weer ALOVELYDAY Fantastisch weer ABITDRIEG Bewolkt weer CATSANDDOGS Regenachtig weer CANTSEEATHING Mistig weer PANZER Plaats een tank LIFEISPASSINGMEBY Tijd loopt sneller BIGBANG Dichtbij gelegen voertuigen ontploffen STILLLIKEDRESSINGUP Verander sking FIGHTFIGHTFIGHT Mensen vechten (NIET TERUG TE DRAAIEN!) en zo gaan we nog even verder . Misschien zit er eentje tussen die je nog niet kent! . Kun je zeggen waar ik die trainer kan vinden? Ik ga het niet zeggen omdat ik hier geen ban wil , je kan misschien wel eens op google "vice city cheats ondsterfelijkheid " in typen dan kom je op een forum waar iemnad er om vraagt(doe ctrl+f) en daar vidn je misschien wel info. ofwel typ je direct iets waar trainers inkomt(dit lijkt mij gemakelijker) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2007 Kijk hier voor een trainer: http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...&showcat=20 Wikigta doet wonderen: http://nl.wikigta.org/wiki/Cheats_%28GTA_Vice_City%29 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cheetha Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2007 zijn er ze ook voor ps2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2007 zijn er ze ook voor ps2 Trainers? Nee, deze zijn niet op PS2. Er bestaat wel ongeveer hetzelfde als dat, genaamd ARMax (Action Replay Max). Dit is een disc waar allemaal cheats op staan van bijna alle PS2 games! Je kunt hem op bol.com bestellen voor rond de 10 euro (geloof ik) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2007 Voor de PS2 kun je (als je al ArMax hebt) het Cheatdevice op je PS2 zetten, waardoor je een trainer hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2007 Om terug te komen op de topicstarter. De cheats die op alle GTA-sites staan, zijn de enige cheats die er zijn. Deze zijn gewoon uit de broncode gehaald, en daaruit is ook gewoon gebleken dat er niet meer zijn. Dit is net als dat er maar 100 Hidden Packages zijn, en geen 101 zoals sommige bijgelovige GTA-fans durven te beweren. Voor andere dingen zul je toch terug moeten vallen op mods en trainers. Jouw wensen zijn met een trainer wel te halen, voor zover ik weet kan het met de ultiamte-trainer allemaal heel gemakkelijk, maar met cheats zul je het dus gewoon moeten doen met de cheats die op wikiGTA en andere GTA-sites staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danz Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2007 Je kan ook gewoon politie pakje pakken in washington beach daar en dan naar de legerkamp gaan. niemand zou nu op je schieten omdat je polite pak hebt. je moet eerst alle 100 packages hebben en dan staat die achte in het leger kamp. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2007 Helaas had hij geen zin om al die 100 Hidden Packages te zoeken. De Hunter komt in Ocean Beach en de legerbasis, afhankelijk van verschillende dingen. Hier een overzicht. Als je alle 100 Hidden Packages vóór voltooien KYFC haalt spawnt hij eerst in de legerbasis, daarna in Ocean Beach. Als je eerst de KYFC haalt, voordat je de 100 Hidden Packages vindt, spawnt hij eerst op de legerbasis, de volgende in Ocean Beach. Het komt er kort op neer dat de Hunter altijd als eerste op de legerbasis komt, en pas later in Ocean Beach. Andere manieren om de Hunter te krijgen zijn er kortweg niet, de hunter zit nog wel in de missie All hands on Deck!, maar hierin is hij niet te verkrijgen. Ook bij zes sterren komt er geen hunter achter je aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GT-Aap Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Is het in Vice City op de PC onschadelijk om cheats te gebruiken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Sommige cheats kunnen inderdaad niet veel kwaad. Dit zijn de standaard cheats voor Armor, Health en voor de Wapens. Maar voor een cheat moet je oppassen. Die cheat is de Riot cheat. Dit is de cheat die er voor zorgt dat iedereen met elkaar op de vuist gaat en jijzelf wordt dan in het spel ook aangevallen door iedereen. Dus sla nooit op met de Riot cheat en cheat niet te veel, anders blijf je steken op 99%. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simoniem Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 het kan er voor zorgen dat je je savegame kwijtraakt als je opslaat. je krijgt dan ook een berichtje 'warning, one or more cheats have been activaded. this could damage your game' zoiets voor de rest is cheaten niet gevaarlijk voor je PC zelf Simon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
christt Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 Hallo, ik zit eigenlijk met een heel dom probleem. Ik ben een PS2 gewend, heb afgelopen zomer een XBOX, een oude, gekocht. Nu heb ik er vice city bijgekocht, maar dat is geen probleem. Enkel en alleen kan ik de cheats niet invoeren. Alleen die van de rhino werkt ik heb al vanalles geprobeerd mbt controls veranderen, of bijvoorbeeld andere pagina met cheats zoeken. Kan iemand mij helpen met wat ik fout doe, volgens de controller etc doe ik het goed. Moet ik het snel proberen ofzo? loetaah, Christ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arthis Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 (bewerkt) Weet je zeker dat je alle cheats helemaal correct invoerd? Kijk eens goed welke buttons in de cheat worden bedoeld. Het kan zijn dat jij een icoontje in de cheat asocieert met een andere button op je controller. Met wordt bedoelt dat je moet drukken op naar onder bij de omcirkelde stuurknop op de afbeelding hieronder. Bewerkt: 16 december 2007 door m.r.gido Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
christt Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 tja ik kijk hier op mijn boekje, van de gta vice city, en op die cheat lijst, en het klopt echt wel. op gta wiki is [ L ] en [ R ] toch triggers? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.