Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 368
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

28

• MrKooKie

15

• 8-Ball

9

• Joriz

8

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Iemand misschien, welke cheats werken bij jou indien je een xbox en vice city hebt? en hoe zijn je instellingen? hoe is je controller? ik heb 2 van die lege sloten voorop zitten kan dat het zijn?

Geplaatst:

Die 2 'open sloten', zoals jij zegt, zijn gewoon ingangen voor extra hardware, zoals bv. een headset. Dus daar kan je probleem niet aan liggen. ;)

Geplaatst:

Weet zeker dat je niet te snel gaat intikken, je moet het gewoon rustig en zeker weten dat je die toets intikt. :Y Kijk nog eens heel goed welke knop je nu precies indrukt, voordat je verder gaat. Een heel lichte druk op de verkeerde knop kan al fataal zijn, namelijk. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Kan toch niet aan het spel liggen? :bonk:

Ik heb ook even gekeken naar bepaalde sites en wat ik raar vond: Vb.

Op elke site zag ik:Black, White, L,..Daar weet ik toch ook de betekenis niet van...

Op mijn xbox (360) zie ik toch geen zwarte en witte knoppen staan :?

Edit

Oh, op de oude wel ^_^

xbox-controller-s.jpg

Bewerkt: door Think
Geplaatst:

Gister is het me 1x gelukt om een weapon cheat te krijgen maar daarna niet meer.

:duh:

ik snap er niets meer van, ik druk echt de cheat in.

Geplaatst:

Dat zal helaas niet gaan, aangezien de gewone Xbox controller de knopjes black en white hebt. En op de Xbox 360 controller is dat niet, en dat is jammer. :)

• 4 weken later...
Geplaatst:

Kan Guardian angels nie hale... whatever kvind et prima.

Kwil toch ooit een keer naar de 2e wereld dus ik dacht om de Sea Ways en vliegende auto cheats te gebruiken, kunen deze op de PS2 ook weer uitgezet wordne?

Thanks in advance.

Geplaatst:

De meeste codes kunnen weer uitgeschakeld worden, dat is makkelijk te doen door gewoon de code nog eens in te toetsen. De eerste keer is activeren dus, de tweede keer intoetsen is de-activeren. :)

Geplaatst:

Het systeem van het cheaten is als het goed is overal onveranderd, dus zowel op de PC als op de PS2 zal hij ge-deactiveert kunnen worden. :Y

Geplaatst:

Alleen kan je nu de 100% niet meer halen. Dat kan alleen met cheats die alleen je uiterlijk veranderen. Nu blijft de teller op 99% staan, de 100% ga je niet meer halen, ook al de-activeer je de cheat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...