christt Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 Ja ik zie het, en dat doe ik ook... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
christt Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 Iemand misschien, welke cheats werken bij jou indien je een xbox en vice city hebt? en hoe zijn je instellingen? hoe is je controller? ik heb 2 van die lege sloten voorop zitten kan dat het zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove4L Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2007 Die 2 'open sloten', zoals jij zegt, zijn gewoon ingangen voor extra hardware, zoals bv. een headset. Dus daar kan je probleem niet aan liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
christt Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2007 wat dan? ik moet toch aan me wapens zien te komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2007 Weet zeker dat je niet te snel gaat intikken, je moet het gewoon rustig en zeker weten dat je die toets intikt. Kijk nog eens heel goed welke knop je nu precies indrukt, voordat je verder gaat. Een heel lichte druk op de verkeerde knop kan al fataal zijn, namelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2007 (bewerkt) Kan toch niet aan het spel liggen? Ik heb ook even gekeken naar bepaalde sites en wat ik raar vond: Vb. Op elke site zag ik:Black, White, L,..Daar weet ik toch ook de betekenis niet van... Op mijn xbox (360) zie ik toch geen zwarte en witte knoppen staan Edit Oh, op de oude wel Bewerkt: 17 december 2007 door Think Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
christt Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 Gister is het me 1x gelukt om een weapon cheat te krijgen maar daarna niet meer. ik snap er niets meer van, ik druk echt de cheat in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy VercettII Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2007 kunnen de cheats die op wikigta van de xbox staan niet op de xbox 360 ingevoerd worden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2007 Dat zal helaas niet gaan, aangezien de gewone Xbox controller de knopjes black en white hebt. En op de Xbox 360 controller is dat niet, en dat is jammer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2008 Kan Guardian angels nie hale... whatever kvind et prima. Kwil toch ooit een keer naar de 2e wereld dus ik dacht om de Sea Ways en vliegende auto cheats te gebruiken, kunen deze op de PS2 ook weer uitgezet wordne? Thanks in advance. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2008 De meeste codes kunnen weer uitgeschakeld worden, dat is makkelijk te doen door gewoon de code nog eens in te toetsen. De eerste keer is activeren dus, de tweede keer intoetsen is de-activeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2008 Ook voor de PS2? Just asking twice to be sure XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2008 Het systeem van het cheaten is als het goed is overal onveranderd, dus zowel op de PC als op de PS2 zal hij ge-deactiveert kunnen worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2008 Hier help je me zeer mee thanls. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2008 Alleen kan je nu de 100% niet meer halen. Dat kan alleen met cheats die alleen je uiterlijk veranderen. Nu blijft de teller op 99% staan, de 100% ga je niet meer halen, ook al de-activeer je de cheat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.