Jump to content

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?


Fuffie

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?  

182 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vinden jullie van deze bovenstaande groepen?

    • Goed
      22
    • Normaal
      117
    • Vies
      36


Recommended Posts

Ik heb op goed gestemd, aangezien iedereen zijn meningen moet accepteren, als mensen op hetzelfde geslacht vallen, moeten ze het zeker niet verbergen, het hoort bij het leven en Nederland is tevens een vrij land.

Verder ken ik vele homo's en lesbi's aangezien vele leraren en leraressen dat zijn, ze verbergen het ook zeker niet en zijn vrij om erover te praten.

Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan'

Mensen verbergen snel dat ze homo/lesbi etc. zijn, maar hoeven dat echt niet te verbergen, natuurlijk gedragen ze zich al anders, maar ook dat maakt watmijbetreft helemaal niks uit.

Tegenwoordig ben je niet stoer als je homo/lesbi etc. bent, waardoor vele jongeren je pesten, ik vind dit onacceptabbel aangezien het gewoon heel natuurlijk is, er zijn namelijk ook al vele films gemaakt en boeken waarbij het gaat over mensen die worden gepest aangezien ze Homo zijn, neem het boek van Carry Slee.

Een paar argumenten waarom ik op 'goed' heb gestemd :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 382
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fiegel5

    40

  • Vegeta

    37

  • gammie_

    25

  • d0m1n4t0r

    24

Mensen verbergen snel dat ze homo/lesbi etc. zijn, maar hoeven dat echt niet te verbergen, natuurlijk gedragen ze zich al anders, maar ook dat maakt watmijbetreft helemaal niks uit.

Sjee, ik denk dat het aan mij ligt ofzo. Maar jij bent al de zoveelste dit vind dat ze ''anders'' doen. Ze zijn dan wel anders, waar ze doen toch niet anders? En zoja, wat dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Erg mooi verwoord Groot-Duimpje, ik sluit me dan ook volledig aan op je argumenten.

Dat is ook inderdaad het beeld van holibies (= homo,lesbi,bi). Het is niet stoer en bovenal blijkbaar apart. Ik denk dat de meeste mensen die er op tegen zijn, of dat met hun geloof te maken heeft of ze kunnen zich niet in andermans gevoelens verplaatsen. Dat ik het van dichtbij heb meegemaakt met een vriend, die op zijn 15 gevoelens voor jongens kreeg, heeft me zeker aan het denken gezet, want dat doet nogal wat met een mens, veel leden/kinderen/mensen weten blijkbaar niet hoe homoseksuelen gevoelens ontstaan en hoe deze ervaren worden. Het zijn geen arrogante figuren (laat staan dat ze allemaal verwijft zijn) die even denken, ik word homo en ik doe alleen maar ''vieze'' dingen (in sommige hun ogen dan), die jongen uit mijn vriendengroep wou die gevoelens niet wat trouwens heel veel holibies in dat beginstadia hebben meegemaakt, hij sloot zich bijvoorbeeld op en keerde zich af van de buitenwereld, na veel hulp en steun is hij toch uit de kast gekomen en mag hij zijn wie hij is en zoals hij eigenlijk is, dat moet vooral kunnen. Ik vind het eigenlijk eerder een walgelijk gezicht als mensen een vies gezicht gaan trekken of de woorden uit de grond proberen te halen om deze geaardheid af te kammen, vreselijk. Daarom kan ik er ook zo slecht tegen, kijk dat het sommige hun ding niet is prima niets mis mee, maar onrespectabel met deze mensen omgaan kan ik absoluut niet tolereren, het zijn mensen en het blijven mensen, iedereen heeft zo zijn ding, de ene vind het lekker om met zijn handen te eten, of kijkt niet raar op van bepaalde klusjes/werk, terwijl andere mensen het vreselijk vinden om aan te zien hoe iemand zonder mes en vork eet, of dat sommige mensen wat minder leuk werk aan kunnen. Dat zijn nou mensen, iedereen is anders niemand is het zelfde, maar laat mekaar in zijn waarde.

Verder is het onder de bevolking denk ik nog een beetje cliché of een bevooroordeling beeld, wat langzamerhand respectabeler wordt. Met name de regering organiseert veel voor deze mensen en dat moet ook zeker kunnen.

De een praat tegen zijn kanarie, de ander trouwt op man/vrouw wijzen en weer een ander woont samen met een man (man, man) of vrouw (vrouw, vrouw) So what?

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen verbergen snel dat ze homo/lesbi etc. zijn, maar hoeven dat echt niet te verbergen, natuurlijk gedragen ze zich al anders, maar ook dat maakt watmijbetreft helemaal niks uit.

Sjee, ik denk dat het aan mij ligt ofzo. Maar jij bent al de zoveelste dit vind dat ze ''anders'' doen. Ze zijn dan wel anders, waar ze doen toch niet anders? En zoja, wat dan?

Je zegt hele tijd ze doen dit dat maar je kan toch ook zeggen we doen dit en dat. Want je bij toch ook je weet wel : homo :7

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen verbergen snel dat ze homo/lesbi etc. zijn, maar hoeven dat echt niet te verbergen, natuurlijk gedragen ze zich al anders, maar ook dat maakt watmijbetreft helemaal niks uit.

Sjee, ik denk dat het aan mij ligt ofzo. Maar jij bent al de zoveelste dit vind dat ze ''anders'' doen. Ze zijn dan wel anders, waar ze doen toch niet anders? En zoja, wat dan?

Je zegt hele tijd ze doen dit dat maar je kan toch ook zeggen we doen dit en dat. Want je bij toch ook je weet wel : homo :7

Ten eerste is het al respectloos, om mensen af te kraken en ze te beoordelen of ze wel of niet homo zijn, dat slaat toch nergens op? Wat wil je met dit soort posts nou eigenlijk bereiken Vegeta? Ten tweede is je zin opbouw van hier tot Tokio, ik moest het minstens 3x lezen voor ik begreep waar je nou over brabbelt...

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen verbergen snel dat ze homo/lesbi etc. zijn, maar hoeven dat echt niet te verbergen, natuurlijk gedragen ze zich al anders, maar ook dat maakt watmijbetreft helemaal niks uit.

Sjee, ik denk dat het aan mij ligt ofzo. Maar jij bent al de zoveelste dit vind dat ze ''anders'' doen. Ze zijn dan wel anders, waar ze doen toch niet anders? En zoja, wat dan?

Je zegt hele tijd ze doen dit dat maar je kan toch ook zeggen we doen dit en dat. Want je bij toch ook je weet wel : homo :7

En wat dan? Denk je dat er vrolijk van word ofzo? En dat ik er trots op ben? Schuif dat maar uit die zaagselkop van je.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze staken, strenge maatregelen nemen! Probleem opgelost!

Serieus, jij kan beter in China gaan wonen ofzo. Wat is dat voor een kutopmerking? Wou je alle homo's opsluiten? Wou ze allemaal verrot schieten ofzo?

Waarom verdedig je Homo's zo erg als ik vragen mag?

Ik neem aan dat je Hetero bent anders had je het al we gezegd.

Niet dat ik Homo's niet mag, alleen heb ik ze liever niet naast me staan. :7

Ik zit toch niet naast je :7 .

Rustig maar , Think is gewoon de 2de Hitler . Alhoewel ik het wel vies vindt om naast zoenende mannen te zitten :$ .

En Hetero kun je niet afschaffen . Das de normale combinatie . Maar wie heel lang terug is begonnen om homo te worden ?

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze staken, strenge maatregelen nemen! Probleem opgelost!

Serieus, jij kan beter in China gaan wonen ofzo. Wat is dat voor een kutopmerking? Wou je alle homo's opsluiten? Wou ze allemaal verrot schieten ofzo?

Waarom verdedig je Homo's zo erg als ik vragen mag?

Ik neem aan dat je Hetero bent anders had je het al we gezegd.

Niet dat ik Homo's niet mag, alleen heb ik ze liever niet naast me staan. :7

Ik zit toch niet naast je :7 .

Rustig maar , Think is gewoon de 2de Hitler . Alhoewel ik het wel vies vindt om naast zoenende mannen te zitten :$ .

En Hetero kun je niet afschaffen . Das de normale combinatie . Maar wie heel lang terug is begonnen om homo te worden ?

Dat was degene die tenminste het lef had te zeggen hoe hij was. In de middeleeuwen werdt je er voor vermoord, er zijn altijd homo's geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt gelijk : mijn zin klopt niet !

@ Fiegel You F*cking cunt , je bent toch ook homo je was er zo trots op wrm nu niet meer en mijn reactie was niet om je op te vrolijke, hoe kom je derbij ? T was gwn dat je deed alsof je zelf geen homo bent , praat niet met 'ze' praat met 'we'.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt gelijk : mijn zin klopt niet !

@ Fiegel You F*cking cunt , je bent toch ook homo je was er zo trots op wrm nu niet meer en mijn reactie was niet om je op te vrolijke, hoe kom je derbij ? T was gwn dat je deed alsof je zelf geen homo bent , praat niet met 'ze' praat met 'we'.

En als ik dat nou niet wil, heh? Mag dat dan niet? Je word er heus niet vrolijk van andere gevoelens te hebben als de meeste hebben. Je word er niet vrolijk van om uit te kijken naar wat er komen gaat...

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen verbergen snel dat ze homo/lesbi etc. zijn, maar hoeven dat echt niet te verbergen, natuurlijk gedragen ze zich al anders, maar ook dat maakt watmijbetreft helemaal niks uit.

Sjee, ik denk dat het aan mij ligt ofzo. Maar jij bent al de zoveelste dit vind dat ze ''anders'' doen. Ze zijn dan wel anders, waar ze doen toch niet anders? En zoja, wat dan?

De meeste kunnen zich anders gedragen, zo kunnen sommige meer met meiden omgaan, zijn zenuwachtig als er een jongen erbij is, durft niet zijn mening te kunne uiten, allemaal voorbeelden die zo kunnen zijn waarop ze anders kunnen doen.

'Dit betekend niet dat als je veel met meiden omgaat je een 'Homo' bent, Maar ik noem maar een van de voorbeelden om de argumenten uit te breiden.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt gelijk : mijn zin klopt niet !

@ Fiegel You F*cking cunt , je bent toch ook homo je was er zo trots op wrm nu niet meer en mijn reactie was niet om je op te vrolijke, hoe kom je derbij ? T was gwn dat je deed alsof je zelf geen homo bent , praat niet met 'ze' praat met 'we'.

En als ik dat nou niet wil, heh? Mag dat dan niet? Je word er heus niet vrolijk van andere gevoelens te hebben als de meeste hebben. Je word er niet vrolijk van om uit te kijken naar wat er komen gaat...

He jongens lat we de sfeer nou evenwichtig houden, iedereen is gewoon zoals die is.
Link to comment
Delen op andere websites

Dat was degene die tenminste het lef had te zeggen hoe hij was. In de middeleeuwen werdt je er voor vermoord, er zijn altijd homo's geweest.

In de middeleeuwen bstonden homoseksuelen( homo's en lesbi's dus) nog niet eens, het is maar de laatste 15-20 jaar dat er homoseksuelen bestaan met bergen.

Ik het toch al gezegd posts terug. Ze willen opvallen, met hun domme stem en hun loopje enz. Net als de tiener meiden die gewoon zonder schaamte tegen iedereen zeggen dat ze bi zijn, gewoon voor de fun, om op te vallen!

Bewerkt: door Think
Link to comment
Delen op andere websites

Dat was degene die tenminste het lef had te zeggen hoe hij was. In de middeleeuwen werdt je er voor vermoord, er zijn altijd homo's geweest.

In de middeleeuwen bstonden homoseksuelen( homo's en lesbi's dus) nog niet eens, het is maar de laatste 15-20 jaar dat er homoseksuelen bestaan met bergen.

Ik het toch al gezegd posts terug. Ze willen opvallen, met hun domme stem en hun loopje enz. Net als de tiener meiden die gewoon zonder schaamte tegen iedereen zeggen dat ze bi zijn, gewoon voor de fun, om op te vallen!

15-20 jaar? Homo's zijn er net zo lang als hetero's, alleen eerst mog het nergens. Vandaar dat homo's vroeger niet zeiden tegen andere mensen dat ze homo zijn, de laatste jaren worden homo's steeds meer toegestaan. Vandaar dat mensen die homo zijn het de laatste jaren gewoon zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...