Jump to content

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?


Fuffie

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?  

182 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vinden jullie van deze bovenstaande groepen?

    • Goed
      22
    • Normaal
      117
    • Vies
      36


Recommended Posts

Ik heb geen eens zin om je hele tekst te lezen laat staan hoe jij de moeite neemt om dat helemaal te typen. Je kan niet tegen een grapje hea dit is een topic over homo's dit ik maak een grapje en jij moet weer serieus gaan discussiëren.

Hahaha, ik lach me werkelijk dubbel :D Ik kan prima tegen grapjes. Laat staan dat ik het al lachwekkend, vind dat je dan wel de moeite neemt, om uberhoud op mij te reageren.

alleen laat jij je persoonlijk erg kennen, door meteen een overdreven houding aan te nemen van ''ik ben absoluut geen homo'', ''ik heb een vriendin'' ect ect. Dat is gewoon een houding aannemen door direct op je teentjes te gaan staan, ook wel een beetje puberaal, want ik denk dat iedere jongen zich een stoerdere houding wilt aannemen, wat ik overigens zelf ook weleens heb. Maar niet als het op dit soort zaken aankomt, wat ik bijna komisch over vind komen, maar dat zal je op een latere leeftijd misschien wat beter begrijpen.

En ik ken echt wel homo's mijn leraar ten eerste. Hij loopt stijfjes enzo.

Van jou kan ik ook geen hoogte krijgen, eerst zei je dat bijna alle homo's verwijft zijn en dat jij dat zo goed kan zien aan de buitenkant, want dat weet meneer zo goed. Nu kom je aan zetten dat je leraar homo is en ook nog eens als een houtenhark loopt (hoe mannelijk wil je het hebben :7 )

Als ik het goed heb ben je zelf nog maar 16 of 17 dus volwassen ben je ook nog niet. Zoals mij.

Ik zou het ook zeker niet kunnen verdragen moest er nog maar één iemand denken dat ik homo ben. ( Ik weet het dat jij dat niet dacht van Vegeta) Of verweten worden van homo is echt afschuwelijk, een van de ergste scheldwoorden die er bestaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 382
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fiegel5

    40

  • Vegeta

    37

  • gammie_

    25

  • d0m1n4t0r

    24

Als ik het goed heb ben je zelf nog maar 16 of 17 dus volwassen ben je ook nog niet. Zoals mij.

Ik zou het ook zeker niet kunnen verdragen moest er nog maar één iemand denken dat ik homo ben. ( Ik weet het dat jij dat niet dacht van Vegeta) Of verweten worden van homo is echt afschuwelijk, een van de ergste scheldwoorden die er bestaan.

ik ben al geruime tijd 17 jaar en studeer. Nogmaals ik heb zelf ervaring met hoe homo's persoonlijk ook zijn, dit omdat ik er een persoonlijk uit mijn vriendengroep ken. Daarom dat ik er ook slecht tegen kan, als deze minderwaardig worden behandeld, vaak ook nog door jongeren die homo's persoonlijk niet kennen, wat je niet kent weet je ook niet, hoogstens heb je dan één standpunt of beeld, wat je van televisie hebt of uit de modewereld, neem maar programma's als ''catwalk'' of ''next top model'' (of hoe het ook heet) dan zie je inderdaad vaak van de genepte homo's, waar ik overigens gewoon ook niet goed tegen kan. Maar de meeste vatten zulke beelden meteen op voor alle homo's. Want dan denk ik dat je de normen en waarden ook niet helemaal hebt mee gekregen. Ik snap best dat dat niet leuk is om als homo uitgemaakt te worden, maar hoe jij het verwoord zak je volgens mij werkelijk de grond in als dat woord op jou pad komt, waarom zo'n probleem ervan maken? Overigens interesseert het mij niet op welk geslacht mensen vallen, zolang ze maar gelukkig zijn en met respect behandeld worden. Ik ken trouwens ergere scheldwoorden hoor, maar goed dat terzijde.

Link to comment
Delen op andere websites

Man ben jij soms ook homo, en die ABN :cry: vreselijk die woorden maken me bang. Dat is de reden waarom ik jou reacties niet lees. Ik neem geen stoere houding het is gewoon mijn f*cking mening. Ik vind homo's vies goor walgelijk bahh. Dat is eruit .... !!!

Nou ga jij mij vertellen wat je hiermee wilt bereiken..

Link to comment
Delen op andere websites

DAt ik me al lang genoeg heb ingehouden !! Gammie bleef maar door zetten , dat je nu weet dat mijn mening niet te verandere is.

En je vind Lesbiennes mooi en hoe ze seks hebben, maar homo's niet, komt vast omdat je hetero bent, maar lesbiennes zijn ook homo's als je het gewoon bekijkt.

Tevens zijn niet alle homo's verwijft, en dat is dus wel een vooroordeel, en GEEN feit.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

DAt ik me al lang genoeg heb ingehouden !! Gammie bleef maar door zetten , dat je nu weet dat mijn mening niet te verandere is.

Ten eerste kies je er helemaal zelf voor, om iedere keer op mijn posts in te gaan. Ten tweede weten we onderhand wel wat jou mening is, alleen mis jij respect voor mensen die anders zijn dan jou, zoals bepaald taalgebruik en andere woorden die je iedere keer erbij haalt, als dat mij niet aanstaat ga ik er inderdaad op in, maar blijkbaar heb je ''respect'' voor andere mensen niet mee gekregen. Anders had je wel wat tactvoller gereageerd wat met de onderbouwing van mening te maken heeft, ik zeg toch ook niet dat de Koran een vies goor boek is? Kijk ik ben niet gelovig, sommige punten begrijp ik dan ook niet van het Geloof, maar ik heb nog altijd respect voor de mensen die wel geloven, tenslotte is dit een vrij land (gelukkig maar). Dat bedoel ik nou iedere keer, maar bij jou gaat op een of andere manier het lichtje niet branden.

Link to comment
Delen op andere websites

DAt ik me al lang genoeg heb ingehouden !! Gammie bleef maar door zetten , dat je nu weet dat mijn mening niet te verandere is.

Ik heb echt het idee dat je hier maar wat stoer loopt te doen. Lang genoeg ingehouden? Gast, je hebt je amper ingehouden. Je komt al 3 dagen lang met dezelfde negatie instelling, en feitelijk lijken al je posts op elkaar...

Link to comment
Delen op andere websites

Man ben jij soms ook homo, en die ABN :cry: vreselijk die woorden maken me bang. Dat is de reden waarom ik jou reacties niet lees. Ik neem geen stoere houding het is gewoon mijn f*cking mening. Ik vind homo's vies goor walgelijk bahh. Dat is eruit .... !!!
Even serieus, ga je nu iedereen homo noemen ofzo, alleen maar om een beetje als de bink over te komen.
Link to comment
Delen op andere websites

Man ben jij soms ook homo, en die ABN :cry: vreselijk die woorden maken me bang. Dat is de reden waarom ik jou reacties niet lees. Ik neem geen stoere houding het is gewoon mijn f*cking mening. Ik vind homo's vies goor walgelijk bahh. Dat is eruit .... !!!

Waarom altijd die uitspraken in het Geert Wilders topic zoals "scheer ze niet allemaal over 1 kam" terwijl je nu hetzelfde aan het doen bent?

Link to comment
Delen op andere websites

Man ben jij soms ook homo, en die ABN :cry: vreselijk die woorden maken me bang. Dat is de reden waarom ik jou reacties niet lees. Ik neem geen stoere houding het is gewoon mijn f*cking mening. Ik vind homo's vies goor walgelijk bahh. Dat is eruit .... !!!

Waarom altijd die uitspraken in het Geert Wilders topic zoals "scheer ze niet allemaal over 1 kam" terwijl je nu hetzelfde aan het doen bent?

:tu: Das een goede opmerking! :tu:

Het is inderdaad zo ja, Cesar/Vegeta, je scheert nu zelf over een kam.

Link to comment
Delen op andere websites

Man ben jij soms ook homo, en die ABN :cry: vreselijk die woorden maken me bang. Dat is de reden waarom ik jou reacties niet lees. Ik neem geen stoere houding het is gewoon mijn f*cking mening. Ik vind homo's vies goor walgelijk bahh. Dat is eruit .... !!!

Waarom altijd die uitspraken in het Geert Wilders topic zoals "scheer ze niet allemaal over 1 kam" terwijl je nu hetzelfde aan het doen bent?

:tu: Das een goede opmerking! :tu:

Het is inderdaad zo ja, Cesar/Vegeta, je scheert nu zelf over een kam.

Je kan eigelijk ook niet aan iemand ziet als hij/zij homo, bi, lesbi is.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke jullie hebben gelijk ik liet me even gaan. Inderdaad je moet mensen niet over een kam scheren alleen valt het niet echt te gebruiken. Want alle homo's zijn homo's en richten zich zowat allemaal op het zelfde. Verder vind ik dat je gelijk hebt gammie dat je respect moet hebben voor andere hun meningen en hun levens stijl. Nou ja respect als je iemand om zijn levens stijl geloof of wat dan ook niet ga discrimineren en hun gewoon met rust laat vind ik het al genoeg. Ik heb en wil niks te maken krijgen met homo's maar van mij mogen ze gewoon verder leven in nederland. Als jullie zo over moslims denken vind ik het ook best.

Link to comment
Delen op andere websites

Toeval bestaat niet, in dit topic staat die reclame onder. Ik denk toch dat toeval wel bestaat.

>>> Door PatrickW: Dat heet google-adsense, die zorgt ervoor dat de advertenties bij de inhoud van de pagina past, is niets nieuws, hebben we al jaren<<<

Oh zo doende, want ik kwam dit wel eens vakers tegen. Maar ik had geen idee hoe dat kwam, nu wel. Thanks.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Oke jullie hebben gelijk ik liet me even gaan. Inderdaad je moet mensen niet over een kam scheren alleen valt het niet echt te gebruiken. Want alle homo's zijn homo's en richten zich zowat allemaal op het zelfde. Verder vind ik dat je gelijk hebt gammie dat je respect moet hebben voor andere hun meningen en hun levens stijl. Nou ja respect als je iemand om zijn levens stijl geloof of wat dan ook niet ga discrimineren en hun gewoon met rust laat vind ik het al genoeg. Ik heb en wil niks te maken krijgen met homo's maar van mij mogen ze gewoon verder leven in nederland. Als jullie zo over moslims denken vind ik het ook best.

Je kiest er niet voor om homo te zijn, dat overkomt je. Het is geen deal or no deal hoor, "homo, euh no deal''. Zoiets overkomt je ineens.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke jullie hebben gelijk ik liet me even gaan. Inderdaad je moet mensen niet over een kam scheren alleen valt het niet echt te gebruiken. Want alle homo's zijn homo's en richten zich zowat allemaal op het zelfde. Verder vind ik dat je gelijk hebt gammie dat je respect moet hebben voor andere hun meningen en hun levens stijl. Nou ja respect als je iemand om zijn levens stijl geloof of wat dan ook niet ga discrimineren en hun gewoon met rust laat vind ik het al genoeg. Ik heb en wil niks te maken krijgen met homo's maar van mij mogen ze gewoon verder leven in nederland. Als jullie zo over moslims denken vind ik het ook best.

Je kiest er niet voor om homo te zijn, dat overkomt je. Het is geen deal or no deal hoor, "homo, euh no deal''. Zoiets overkomt je ineens.

Idd, ik ken iemand van MSN, dat was wel een toffe gozer, toen ging ie op vakantie, en toen ie terug kwam, zei ie dat ie homo was.

Hij wou het niet, en daarom vond ik het rot voor hem, maar tegen zoiets is weinig te doen.

Tevens, ik praat nog steeds tegen hem omdat hij een toffe gozer is en gewoon normaal doet, of ie nou homo is ofniet, hij blijft een aardige gast.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...