Jump to content

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?


Fuffie

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?  

182 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vinden jullie van deze bovenstaande groepen?

    • Goed
      22
    • Normaal
      117
    • Vies
      36


Recommended Posts

Inderdaad het zijn gewoon mensen, hoewel sommige dat nog niet begrijpen. Als we dan posten met reacties als Homo's/lesbie's zijn ook gewoon mensen en waarom maak je je er zo druk over, word er meteen geassocieerd met ''er valt niet te discussiëren met die mensen, het is zinloos om homo's te verdedigen, want die zijn er nou eenmaal'', vooral omdat je je dan waant in een discussie die nou eenmaal gaat over dit onderwerp (bi/lesbi/homo) dat sommige er nou eenmaal niet over kunnen praten.. Prima, maar stort je dan ook niet midden in een discussie, als je je mening niet weet te vormen/onderbouwen. Maar om dan met onnozele berichtjes te gaan posten, vraag ik me ook af waar je nou mee bezig bent. Volgens mij hebben veel leden over homo's/lesbi's een heel oppervlakkig beeld, zoals TheGuardian al zei, er wordt alleen maar naar seksueel contact gekeken, omdat dat anders is gaan we het maar goor vinden en owjee als er dan toevallig een homo/lesbi in de buurt is, want dat is toch zo goor en erg!

zinloos om in elke post homo's te verdedigen. Dat doe je bij hetero's toch ook niet?

Inderdaad, hetero's worden hier niet verdedigd, weet je ook waarom? De maatschappij zit nou eenmaal zo in elkaar, dat hetero's meer geaccepteerd worden dan homo's/lebi's. Tevens bergijp ik nog steeds niet waarom je dit loopt te posten in een topic als deze, als je het allemaal zo zinloos vindt waarom post je dan uberhoud?

Tevens niemand dwingt je om naar zoenende homo's te kijken (or whatever), die gene die het vreselijk vinden, zijn blijkbaar geïnteresseerd om hun ogen erop te richten, als je ervan walgt kijk er dan niet naar, dat is nou puur het je zelf moeilijk maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 382
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fiegel5

    40

  • Vegeta

    37

  • gammie_

    25

  • d0m1n4t0r

    24

Ik vind ze gwn normaal.

Het zijn toch ook maar gewone mensen. Ze hebben alleen een andere seksuele voorkeur. Ik zou niet inzien waarom zij niet gewoon hun leven morgen leiden.

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Jullie kunnen me misschien wel als een sukkel of wat dan ook aanzien maar t is eigelijk gwn mijn mening jullie mogen van mij proberen mij te overtuigen. Ik vind homo's eigelijk een klein beetje anders en dat is namelijk ook zo. Maar ik ga niet echt als ik ze zie wegrennen ofzo ik loop er gewoon langs tenzij ze wat doen wat ik niet zo prettig vind , wat vaak niet het geval is. Het zijn gwn mensen die niet op t zelfde geslacht vallen. Maar ik vind het alleen een beetje anders.......

Link to comment
Delen op andere websites

zinloos om in elke post homo's te verdedigen. Dat doe je bij hetero's toch ook niet?

Inderdaad, hetero's worden hier niet verdedigd, weet je ook waarom? De maatschappij zit nou eenmaal zo in elkaar, dat hetero's meer geaccepteerd worden dan homo's/lebi's. Tevens bergijp ik nog steeds niet waarom je dit loopt te posten in een topic als deze, als je het allemaal zo zinloos vindt waarom post je dan uberhoud?

Tevens niemand dwingt je om naar zoenende homo's te kijken (or whatever), die gene die het vreselijk vinden, zijn blijkbaar geïnteresseerd om hun ogen erop te richten, als je ervan walgt kijk er dan niet naar, dat is nou puur het je zelf moeilijk maken.

Dat is volkomen onzin, in Nederland hebben homo's het harstikke goed. In Amerika worden homo's minder geactepteerd dan hetero's, maar hier is dat zeker niet zo. Gelovigen houden niet van homo's, maar zoveel gelovigen zijn er de laatste jaren ook niet meer in Nederland. Dat neemt steeds af, en de goedkeuring van homo's neemt meer toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de poll eerlijk gezegd een beetje afgezaagd hoor, met 'goed', 'normaal' en 'vies'. Het zou misschien beter zijn als je de poll wat breder maakt, zo zie je ook duidelijkere resultaten.

Dan nog maar even mijn mening: ik accepteer ze hoe ze zijn, zolang ik er geen last van heb vind ik het allemaal prima.

Of wat voor manier denk je er dan last van te krijgen? Een opdringerige homo? :puh:

Maar goed, ik vind het nog steeds onzin dat homo's in de VS niet mogen trouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de poll eerlijk gezegd een beetje afgezaagd hoor, met 'goed', 'normaal' en 'vies'. Het zou misschien beter zijn als je de poll wat breder maakt, zo zie je ook duidelijkere resultaten.

Dan nog maar even mijn mening: ik accepteer ze hoe ze zijn, zolang ik er geen last van heb vind ik het allemaal prima.

Of wat voor manier denk je er dan last van te krijgen? Een opdringerige homo? :puh:

Maar goed, ik vind het nog steeds onzin dat homo's in de VS niet mogen trouwen.

Mogen ze dat dan niet ?? Van mij mogen ze doen wat ze willen :7 Ik lijd gewoon mijn eigen leven als ze mij niet in de weg staan dan ik hun ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie kunnen me misschien wel als een sukkel of wat dan ook aanzien maar t is eigelijk gwn mijn mening jullie mogen van mij proberen mij te overtuigen. Ik vind homo's eigelijk een klein beetje anders en dat is namelijk ook zo. Maar ik ga niet echt als ik ze zie wegrennen ofzo ik loop er gewoon langs tenzij ze wat doen wat ik niet zo prettig vind , wat vaak niet het geval is. Het zijn gwn mensen die niet op t zelfde geslacht vallen. Maar ik vind het alleen een beetje anders.......

Blijkbaar is je mening wel al wat veranderd, je vind zo nu opeens alleen ''anders'', terwijl je een paar posts terug nog zei, dat ze vies waren en ook begreep je het verliefdheid proces niet: ''als de man niet aan een vrouw kan komen, word hij homo'' yeah right :7 . Daarnaast zie ik je helemaal niet als een sukkel, je steekt er in iedergeval nog wat van op, in zo'n topic als deze. Niemand probeert hier zijn/haar menig te veranderen, maar wel te overtuigen, dat is nou een discussie.

Dat is volkomen onzin, in Nederland hebben homo's het harstikke goed. In Amerika worden homo's minder geactepteerd dan hetero's, maar hier is dat zeker niet zo. Gelovigen houden niet van homo's, maar zoveel gelovigen zijn er de laatste jaren ook niet meer in Nederland. Dat neemt steeds af, en de goedkeuring van homo's neemt meer toe.

Zeg ik dan dat in Nederland homo's het slecht hebben? Nee helemaal niet, ik geef alleen aan dat de maatschappij best hetero achtig is en bevooroodelend over homo's is, in iedergeval valt me dat wel op in sommige posts van leden. Ga jij maar eens in Amsterdam lopen met je maat die een arm om je heen slaat (vriendelijk bedoel hé) moet je dan maar eens kijken, wat je zoal naar je hoofd geslingerd krijgt, dat is nou de maatschappij, kijk dat de regering ect. Homohuwelijken toestaat en allerlei evenementen organiseert en andere campagnes, is natuurlijk een ander verhaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie kunnen me misschien wel als een sukkel of wat dan ook aanzien maar t is eigelijk gwn mijn mening jullie mogen van mij proberen mij te overtuigen. Ik vind homo's eigelijk een klein beetje anders en dat is namelijk ook zo. Maar ik ga niet echt als ik ze zie wegrennen ofzo ik loop er gewoon langs tenzij ze wat doen wat ik niet zo prettig vind , wat vaak niet het geval is. Het zijn gwn mensen die niet op t zelfde geslacht vallen. Maar ik vind het alleen een beetje anders.......

Blijkbaar is je mening wel al wat veranderd, je vind zo nu opeens alleen ''anders'', terwijl je een paar posts terug nog zei, dat ze vies waren en ook begreep je het verliefdheid proces niet: ''als de man niet aan een vrouw kan komen, word hij homo'' yeah right :7 . Daarnaast zie ik je helemaal niet als een sukkel, je steekt er in iedergeval nog wat van op, in zo'n topic als deze. Niemand probeert hier zijn/haar menig te veranderen, maar wel te overtuigen, dat is nou een discussie.

Dat is volkomen onzin, in Nederland hebben homo's het harstikke goed. In Amerika worden homo's minder geactepteerd dan hetero's, maar hier is dat zeker niet zo. Gelovigen houden niet van homo's, maar zoveel gelovigen zijn er de laatste jaren ook niet meer in Nederland. Dat neemt steeds af, en de goedkeuring van homo's neemt meer toe.

Zeg ik dan dat in Nederland homo's het slecht hebben? Nee helemaal niet, ik geef alleen aan dat de maatschappij best hetero achtig is en bevooroodelend over homo's is, in iedergeval valt me dat wel op in sommige posts van leden. Ga jij maar eens in Amsterdam lopen met je maat die een arm om je heen slaat (vriendelijk bedoel hé) moet je dan maar eens kijken, wat je zoal naar je hoofd geslingerd krijgt, dat is nou de maatschappij, kijk dat de regering ect. Homohuwelijken toestaat en allerlei evenementen organiseert en andere campagnes, is natuurlijk een ander verhaal.

Jah mijn mening is nog steeds wat in die richting ik wou niet overkomen als een soort geert wilders dus ik dacht van die richting en heb ik het uiten van mijn mening wat veranderd.

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie kunnen me misschien wel als een sukkel of wat dan ook aanzien maar t is eigelijk gwn mijn mening jullie mogen van mij proberen mij te overtuigen. Ik vind homo's eigelijk een klein beetje anders en dat is namelijk ook zo. Maar ik ga niet echt als ik ze zie wegrennen ofzo ik loop er gewoon langs tenzij ze wat doen wat ik niet zo prettig vind , wat vaak niet het geval is. Het zijn gwn mensen die niet op t zelfde geslacht vallen. Maar ik vind het alleen een beetje anders.......

Blijkbaar is je mening wel al wat veranderd, je vind zo nu opeens alleen ''anders'', terwijl je een paar posts terug nog zei, dat ze vies waren en ook begreep je het verliefdheid proces niet: ''als de man niet aan een vrouw kan komen, word hij homo'' yeah right :7 . Daarnaast zie ik je helemaal niet als een sukkel, je steekt er in iedergeval nog wat van op, in zo'n topic als deze. Niemand probeert hier zijn/haar menig te veranderen, maar wel te overtuigen, dat is nou een discussie.

Dat is volkomen onzin, in Nederland hebben homo's het harstikke goed. In Amerika worden homo's minder geactepteerd dan hetero's, maar hier is dat zeker niet zo. Gelovigen houden niet van homo's, maar zoveel gelovigen zijn er de laatste jaren ook niet meer in Nederland. Dat neemt steeds af, en de goedkeuring van homo's neemt meer toe.

Zeg ik dan dat in Nederland homo's het slecht hebben? Nee helemaal niet, ik geef alleen aan dat de maatschappij best hetero achtig is en bevooroodelend over homo's is, in iedergeval valt me dat wel op in sommige posts van leden. Ga jij maar eens in Amsterdam lopen met je maat die een arm om je heen slaat (vriendelijk bedoel hé) moet je dan maar eens kijken, wat je zoal naar je hoofd geslingerd krijgt, dat is nou de maatschappij, kijk dat de regering ect. Homohuwelijken toestaat en allerlei evenementen organiseert en andere campagnes, is natuurlijk een ander verhaal.

Jah mijn mening is nog steeds wat in die richting ik wou niet overkomen als een soort geert wilders dus ik dacht van die richting en heb ik het uiten van mijn mening wat veranderd.

Een beetje verandert? Je bent van "Homo's zijn mensen die niks kunnen krijgen" naar "Ik vind het een beetje anders" gegaan. Best een verschil moet ik zeggen :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Homo's en lesbiennes zijn gewoon mensen. Ok, de reden is dat mannen de 2 lesbiennes aantrekkelijker vinden zelf geen homo is. Ik geef het eerlijk toe, ik zie liever lesbiennes iets met elkaar doen dan homo's. Van mij mogen ze doen wat ze willen met elkaar. De een valt alleen op mannen de ander op vrouwen en weer een ander op beide, wat maakt het uit wat ze doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...