Jump to content

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?


Fuffie

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?  

182 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vinden jullie van deze bovenstaande groepen?

    • Goed
      22
    • Normaal
      117
    • Vies
      36


Recommended Posts

  • Reacties 382
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fiegel5

    40

  • Vegeta

    37

  • gammie_

    25

  • d0m1n4t0r

    24

Mijn levensbeschouwing jufrouw was bi, iederen keek wel een beetje met open ogen en een open mond maar meer niet. Het was uit met der vriend, die vriend was blijkbaar ook bi. Ze waren er samen achtergekomen. Het is gewoon normaal. Maar ik heb wel liever dat 2 vrouwen zoenen dan dat 2 mannen zoenen :7

Link to comment
Delen op andere websites

oh jawel mijn leraar en hij zei ooit tegen een kind dat hij wel een afspraak met m wou in de lerarekamer :7

Ga dr alsjeblieft nu geen verhaaltjes omheen draaien, back to topic..

Jij bent diegene die verhaaltjes begint te verzinnen, hij heeft t echt gezegt en lachte erbij maar er is verder niks gebeurd fuffie. Fiegel heb jij wat tege me ofzo want je praat bullshit :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

oh jawel mijn leraar en hij zei ooit tegen een kind dat hij wel een afspraak met m wou in de lerarekamer :7

Ga dr alsjeblieft nu geen verhaaltjes omheen draaien, back to topic..

Jij bent diegene die verhaaltjes begint te verzinnen, hij heeft t echt gezegt en lachte erbij maar er is verder niks gebeurd fuffie. Fiegel heb jij wat tege me ofzo want je praat bullshit :duh:

Euh, nee ik verdedig gewoon homo's. Jij komt meteen met allemaal bullshit op tafel.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk als jongesn vind ik het best om hetero te zijn en ik vind alle homo's vies en ik denk dat omdat ze geen vrouw konden krijgen ze maar naar elkaar toe gingen. Maar als ze maar uit mijn buurt blijven kan het me niks schele wat ze allemaal aan t doen zijn. Kijk als je 2 vrouwe ziet is t een ander verhaal :bonk:

Nooit aan gedacht om uit ''hun'' buurt te blijven? Mensen mensen zeg, wat kunnen sommige er een probleem van maken, je hoeft niet naast ze te zitten hoor. Als je het niet aan staat dat er 2 mensen van het zelfde geslacht zoenen, dan kan je toch je hoofd naar de andere kant toe draaien? Of is dat al te veel gevraagd?

ik vind alle homo's vies en ik denk dat omdat ze geen vrouw konden krijgen ze maar naar elkaar toe gingen.

Jij hebt nog veel te leren he? Homo's kiezen er niet voor om gevoelens voor het zelfde geslacht te krijgen, zoiets overkomt je, vaak liggen ze er in de puberteit heel erg mee in de knoop, omdat ze zich schamen (wat natuurlijk nergens voor nodig is), ik spreek uit ervaring want uit mijn vriendengroep ken ik ook een homo en die heeft een hele zware tijd gehad, maar ik en mijn vriendengroep respecteren hem en het is verder een hele aardige gozer, het zijn ook maar gewoon doodnormale mensen een beetje respect van sommige zou wel zo op ze plaats zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Bespaar de moeite cesar, met sommige mensen valt gewoon niet in discusie te gaan. Dus kun je er maar beter niet op reageren, het lijk me nogal zinloos om in elke post homo's te verdedigen. Dat doe je bij hetero's toch ook niet? Laat gewoon lekker alles zoals het is, of je het er nou mee eens bent of niet. Homo's zijn er gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Bespaar de moeite cesar, met sommige mensen valt gewoon niet in discusie te gaan. Dus kun je er maar beter niet op reageren, het lijk me nogal zinloos om in elke post homo's te verdedigen. Dat doe je bij hetero's toch ook niet? Laat gewoon lekker alles zoals het is, of je het er nou mee eens bent of niet. Homo's zijn er gewoon.

Dan weet jij vast niet wat een ''discussie'' in houdt... :N

Discussie

Een `discussie` is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen.

Dus ik snap jou punt niet, ten eerste wijk je af van het onderwerp en ten tweede verdedig je nu cesar, oftewel in jou post doe je precies het zelfde. En als ik homo's wil verdedigen doe ik dat toch lekker? Verg vooral je goed bespaarde energie er niet in :)

@ Cesar, ''mening te veranderen''? Dat is nou een discussie jongen, als je dat niet wilt waarom waan je je er dan in? Ik respecteer heus je mening, als je je zo stoort aan homo's, dan is dat vooral lekker jou probleem, maar ik heb alle recht om daar op in te gaan, vooral in een discussie.

Bewerkt: door gammie_
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk als jongesn vind ik het best om hetero te zijn en ik vind alle homo's vies en ik denk dat omdat ze geen vrouw konden krijgen ze maar naar elkaar toe gingen. Maar als ze maar uit mijn buurt blijven kan het me niks schele wat ze allemaal aan t doen zijn. Kijk als je 2 vrouwe ziet is t een ander verhaal :bonk:

Heh, wat lul jij nou :7 . Homo word je niet omdat je niemand kan krijgen, maar dat word je omdat je je bij een man prettiger voelt. En gewoon dus voor een man valt, dat je geen vrouw kan krijgen is flauwe kul. Kijk maar eens op internet, er zijn zat knappe gozers die best vrouwen kunnen krijgen maar toch homo zijn. Dit is echt een vooroordeel..

Dat is gewoon dood normaal hoor cesar, Homo,s zijn ook gewoon mensen, en dat jij er nou van walgt.
Link to comment
Delen op andere websites

jah precies wat valt er te verdedige er word gwn geprobeerd mijn MENING te verandere jongens dat lukt jullie niet :7 Klaar ik moest mijn mening geven heb k gedaan en .... Lesbians vind ik heerlijk xD :D

Ja als 2 vrouwen met elkaar zitten te 18+ en . Ziet er echt heerlijk uit !

Link to comment
Delen op andere websites

jah precies wat valt er te verdedige er word gwn geprobeerd mijn MENING te verandere jongens dat lukt jullie niet :7 Klaar ik moest mijn mening geven heb k gedaan en .... Lesbians vind ik heerlijk xD :D

Ja als 2 vrouwen met elkaar zitten te 18+ en . Ziet er echt heerlijk uit !

Pubers >_>

Ik ben het zelf wel eens met fiegel en gammie. Holebi zijn net mensen als mij die echt totaal niks aan hun gevoelens kunnen veranderen. Zo kun jij als mannelijke hetero bijvoorbeeld ook niet op mannen gaan vallen. Indien je dat wel doet, dan ben je ook geen hetero meer, maar word je volgens de bevolking geklasseert in de groep "bisexueel".

Het probleem bij sommige mensen die het smerig vinden is dat ze enkel aan zoenen en sex direct denken. Ze ontkennen het dan wel, maar voor de rest kunnen ze dan wel niet zeggen waarom het smerig is. Dat zegt vanzelf sprekend dus al genoeg.. ;)

Ik heb totaal geen problemen met holebi, ze zijn net als wij. Als 2 meisjes zoenen of 2 jongens vind ik daar niks vies aan. Ik zie gewoon 2 MENSEN zoenen. Hetero's zijn ook 2 MENSEN die zoenen. Alleen het geslacht is anders, maar bij zoenen komt er totaal geen geslacht van pas. Dus in dat opzicht zie ik ook niet waarom mensen het vies vinden of er problemen mee hebben. Want in het openbaar zoenen ze zelf ook als hetero.

Qua sex kan je het misschien raar vinden qua geslachten. Hoewel ik het raar vind als je een mannelijk geslachtsdeel vies vind, terwijl je er zelf 1 hebt, maar goed... Dat is nu eenmaal de bevolking.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de poll eerlijk gezegd een beetje afgezaagd hoor, met 'goed', 'normaal' en 'vies'. Het zou misschien beter zijn als je de poll wat breder maakt, zo zie je ook duidelijkere resultaten.

Dan nog maar even mijn mening: ik accepteer ze hoe ze zijn, zolang ik er geen last van heb vind ik het allemaal prima.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...