Jump to content

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?


Fuffie

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?  

182 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vinden jullie van deze bovenstaande groepen?

    • Goed
      22
    • Normaal
      117
    • Vies
      36


Recommended Posts

Kijk als jongesn vind ik het best om hetero te zijn en ik vind alle homo's vies en ik denk dat omdat ze geen vrouw konden krijgen ze maar naar elkaar toe gingen. Maar als ze maar uit mijn buurt blijven kan het me niks schele wat ze allemaal aan t doen zijn. Kijk als je 2 vrouwe ziet is t een ander verhaal :bonk:

Heh, wat lul jij nou :7 . Homo word je niet omdat je niemand kan krijgen, maar dat word je omdat je je bij een man prettiger voelt. En gewoon dus voor een man valt, dat je geen vrouw kan krijgen is flauwe kul. Kijk maar eens op internet, er zijn zat knappe gozers die best vrouwen kunnen krijgen maar toch homo zijn. Dit is echt een vooroordeel..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 382
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fiegel5

    40

  • Vegeta

    37

  • gammie_

    25

  • d0m1n4t0r

    24

Kijk als jongesn vind ik het best om hetero te zijn en ik vind alle homo's vies en ik denk dat omdat ze geen vrouw konden krijgen ze maar naar elkaar toe gingen. Maar als ze maar uit mijn buurt blijven kan het me niks schele wat ze allemaal aan t doen zijn. Kijk als je 2 vrouwe ziet is t een ander verhaal :bonk:

Dit is de grootste bullshit die ik gehoord heb, er zijn zat homo's die volgens meisjes knap zijn dus.

Homo zijn kun je niets aan doen, kun jij er wat aan doen als jij verliefd wordt op een meisje? Waarom hun dan wel bij een jongen?

Persoonlijk heb ik geen problemen met homo's, ik vind het ranzig om ze te zien zoenen enz. in het openbaar maar ze mogen het doen en ik houd ze niet tegen, Hetero's mogen het immers ook. :7

ik zeg niet dat t zo is bij iederen is maar ik DENK zei ik. Want wrm voor een f*cking man gaan als er een lkkr wijf op je w8.

Omdat hun niet op "wijven" vallen.

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

ik zeg niet dat t zo is bij iederen is maar ik DENK zei ik. Want wrm voor een f*cking man gaan als er een lkkr wijf op je w8.

Val jij alleen maar op uiterlijk ofzo? Fucking man :7 ? Je kan ook zeggen, waarom zou je voor een fucking vrouw gaan. Is toch hetzelfde ofniet dan? Het is dan de keuze van de homo wat hij doet...

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan beter op iemand vallen die aardig en niet zo mooi is dan op iemand vallen die mooi en lelijk doet tegen je lijk mij, mooi en aardig zou het beste zijn. Maar je kan niet alles hebben he.
Ik kijk eerst altijd uiterlijk dan innerlijk :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

WTF doe ff normaal man zongenaamd aardig en beleefd hier op forum om goeie reputatie te krijgen. Maar zeg ff zelf dit is allemaal BULLSHIT , ik heb geen problemen met homo's maar k vind t wel vies wat ze doen en k snap ze niet dus wtf hebben jullie problemen met mijn mening ofzo. Ik zeg niet dat ze het land uit moete geschopt worden.

Bewerkt: door cesar
Link to comment
Delen op andere websites

WTF doe ff normaal man zongenaamd aardig en beleefd hier op forum om goeie reputatie te krijgen. Maar zeg ff zelf dit is allemaal BULLSHIT , ik heb geen problemen met homo's maar k vind t wel vies wat ze doen en k snap ze niet dus wtf hebben jullie problemen met mening ofzo. Ik zeg niet dat ze de land uit moete geschopt worden.

Ik respecteer je mening, daarvoor ga ik er niet op in. Ondanks ik Geert Wilders een rare kerel vind respecteer ik ook zijn mening, met afzeiken kom je nergens.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ff rustig worden..................

Kijk ik heb niks tegen ze ik heb alleen een mening : dat is dat ik het een beetje vies vind.

Dat mag toch , niet ? Nou jah , ik vind dat ze gwn moge doen wat ze willen maar ze missen wel wat ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

WTF doe ff normaal man zongenaamd aardig en beleefd hier op forum om goeie reputatie te krijgen. Maar zeg ff zelf dit is allemaal BULLSHIT , ik heb geen problemen met homo's maar k vind t wel vies wat ze doen en k snap ze niet dus wtf hebben jullie problemen met mijn mening ofzo. Ik zeg niet dat ze het land uit moete geschopt worden.

De mensen die hier nu posten werken aan reputatie? Of hebben gewoon een volwassen mening?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het niet erg dat er homo's/lesbiennes of bi's zijn, zolang ze mij of andere er niet mee lastigvallen of in publiek met elkaar zitten te lantefranten.

Maar waarom zouden hetro's wel mogen lantefanten waar mensen bij zijn. En lesbiennes en/of homo's niet?

Ik bedoel kussen enzo, als hetero's het doen is het vrij normaal, maar lesbiennes en homo's niet echt.

En hierboven, dat homo's alleen homo zijn omdat ze geen vrouw konden krijgen?

Dat slaat nergens op, homo's zijn homo's omdat zij gewoon op iets anders vallen dan andere mannen, er zijn zat homo's die nog niet eens homo wouden zijn.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

K denk dat t de eerste is maar dat kan me niks sgele k ga mijn mening niet verander omdat andere niet met mee eens zijn toch ?

Misschien moet je eens anders tegen homo's opkijken, in plaats van negatief ook eens positief kijken. Heb je ooit weleens gezien hoe gelukkig die mensen zijn? Nee, omdat je snel je hooft terugdraait. Mensen van een jaar of 15/16 die gay zijn, die hebben een zware tijd gehad. Een groot deel van hun leven was coming out hier, coming out daar. En dan eindelijk zijn ze gelukkig. Die mensen leven anders als jij, jij bent ''normaal'' hetero. Jij hoeft niet met een rode kop voor de klas te stappen omdat je gay bent. Hun wel, denk daar eens over na. Want jij denkt al meteen aan seks, en zoenen enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

K denk dat t de eerste is maar dat kan me niks sgele k ga mijn mening niet verander omdat andere niet met mee eens zijn toch ?

Misschien moet je eens anders tegen homo's opkijken, in plaats van negatief ook eens positief kijken. Heb je ooit weleens gezien hoe gelukkig die mensen zijn? Nee, omdat je snel je hooft terugdraait. Mensen van een jaar of 15/16 die gay zijn, die hebben een zware tijd gehad. Een groot deel van hun leven was coming out hier, coming out daar. En dan eindelijk zijn ze gelukkig. Die mensen leven anders als jij, jij bent ''normaal'' hetero. Jij hoeft niet met een rode kop voor de klas te stappen omdat je gay bent. Hun wel, denk daar eens over na. Want jij denkt al meteen aan seks, en zoenen enzo.

Het is wel waar, homo's voelen gewoon hetzelfde als een hetro zelf.

Alleen ze vallen op een andere soort.

Toch hebben sommige mensen er haat op alleen waarom ?

Het is toch zowat bijna hetzelfde, mensen die er raar tegen op kijken.

Ja, dat snap ik wel omdat je het haast nooit tegen komt :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...