Jump to content

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?


Fuffie

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?  

182 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vinden jullie van deze bovenstaande groepen?

    • Goed
      22
    • Normaal
      117
    • Vies
      36


Recommended Posts

Dit kwam ik nog ergens tegen:

De Bijbel staat niet op zichzelf maar is door verschillende kerkgenootschappen vertaald en geïnterpreteerd. Afhankelijk van de kerk en de interpretatie die deze kerk aanhangt, wordt er meer of minder afkeurend over homoseksualiteit gedacht. Dat laat toch zien, dat de mensheid grote invloed heeft op hoe de bijbel is geproduceerd? Inderdaad iedereen maakt dat boek naar zijn eigen ideeën, dat maakt het hele verhaaltje toch ongeloofwaardig?

Ik denk dat je het iets te sterk hebt opgevat. In je kloppende tekst staat "wordt er meer of minder afkeurend over homoseksualiteit gedacht." Dit hoeft niet te betekenen dat ze erg van de bijbel afwijken. Wellicht nemen ze het minder sterk aan, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze er een eigen verhaaltje van maken.

Dan zou je dus gerust kunnen stellen dat er geen haak en speld aan dat boek klopt.

Omdat mensen teksten lichter of sterker opvatten, klopt de bijbel opeens helemaal niet? Ik snap zelf eigenlijk niet eens wat het voor nu uitmaakt. Als ik me naar de regels van god gedraag, mensen respecteer en de rest aan god overlaat zit het bij mij wel snor hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 382
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fiegel5

    40

  • Vegeta

    37

  • gammie_

    25

  • d0m1n4t0r

    24

mag ik een ding vragen ?

Wrm zitten er 10 stemmen bij vies en ben ik de enigste die hier negatief over was ? Dat betekent dat mensen wel anoniem op vies stemmen maar niet toegeven dat ze het vies vinden , toch ?

Het is toch ook vies?

Link to comment
Delen op andere websites

mag ik een ding vragen ?

Wrm zitten er 10 stemmen bij vies en ben ik de enigste die hier negatief over was ? Dat betekent dat mensen wel anoniem op vies stemmen maar niet toegeven dat ze het vies vinden , toch ?

Ik heb er geen problemen mee om te zeggen dat ik ze walgelijk vind.

Edit: En waarom gaat het hier over godsdienst :duh: Wat hebben die daar mee te maken:P

Gewoon afschaffen die homoseksuelen.

Bewerkt: door PatrickW
onzinnig plaatje verwijderd
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er geen problemen mee om te zeggen dat ik ze walgelijk vind.

Edit: En waarom gaat het hier over godsdienst :duh: Wat hebben die daar mee te maken:P

Gewoon afschaffen die homoseksuelen.

De godsdienst heeft er zoverre mee te maken dat sommige geloven tegen homo's zijn. En dat daarom het moeilijker word voor sommige homo's om homo te zijn. Een waarom zou je homo's afschaffen? Ik roep toch ook niet, afschaffen die hetero's?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er geen problemen mee om te zeggen dat ik ze walgelijk vind.

Edit: En waarom gaat het hier over godsdienst :duh: Wat hebben die daar mee te maken:P

Gewoon afschaffen die homoseksuelen.

De godsdienst heeft er zoverre mee te maken dat sommige geloven tegen homo's zijn. En dat daarom het moeilijker word voor sommige homo's om homo te zijn. Een waarom zou je homo's afschaffen? Ik roep toch ook niet, afschaffen die hetero's?

Maar je bent toch zelf Hetero? :7

Link to comment
Delen op andere websites

mag ik een ding vragen ?

Wrm zitten er 10 stemmen bij vies en ben ik de enigste die hier negatief over was ? Dat betekent dat mensen wel anoniem op vies stemmen maar niet toegeven dat ze het vies vinden , toch ?

Het is toch ook vies?

Muahaha, masterlijke quotes dit. 0_0

In een poll kunnen andere leden niet zien waar op je gestemt hebt, dat is nou het handige van een poll. Degene die vies gestemt hebben houden zich weg hier omdat iedereen elkaar toch alleen af zit te zeiken. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er geen problemen mee om te zeggen dat ik ze walgelijk vind.

Edit: En waarom gaat het hier over godsdienst :duh: Wat hebben die daar mee te maken:P

Gewoon afschaffen die homoseksuelen.

De godsdienst heeft er zoverre mee te maken dat sommige geloven tegen homo's zijn. En dat daarom het moeilijker word voor sommige homo's om homo te zijn. Een waarom zou je homo's afschaffen? Ik roep toch ook niet, afschaffen die hetero's?

Hoe kun je nu hetero's afschaffen ^_^ Dat is de normale combinatie,

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er geen problemen mee om te zeggen dat ik ze walgelijk vind.

Edit: En waarom gaat het hier over godsdienst :duh: Wat hebben die daar mee te maken:P

Gewoon afschaffen die homoseksuelen.

De godsdienst heeft er zoverre mee te maken dat sommige geloven tegen homo's zijn. En dat daarom het moeilijker word voor sommige homo's om homo te zijn. Een waarom zou je homo's afschaffen? Ik roep toch ook niet, afschaffen die hetero's?

Hoe kun je nu hetero's afschaffen ^_^ Dat is de normale combinatie,

Als hetero's afgeschafd worden komen er ook geen kinderen meer, dus dan zal de wereld over 90 jaar niet meer bestaan.

Als homo's afgeschafd worden dan krijg je verdrietige mensen die gaan staken enzo, dus dat schiet ook niet op.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze staken, strenge maatregelen nemen! Probleem opgelost!

Serieus, jij kan beter in China gaan wonen ofzo. Wat is dat voor een kutopmerking? Wou je alle homo's opsluiten? Wou ze allemaal verrot schieten ofzo?

Waarom verdedig je Homo's zo erg als ik vragen mag?

Ik neem aan dat je Hetero bent anders had je het al we gezegd.

Niet dat ik Homo's niet mag, alleen heb ik ze liever niet naast me staan. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze staken, strenge maatregelen nemen! Probleem opgelost!

Serieus, jij kan beter in China gaan wonen ofzo. Wat is dat voor een kutopmerking? Wou je alle homo's opsluiten? Wou ze allemaal verrot schieten ofzo?

Waarom verdedig je Homo's zo erg als ik vragen mag?

Ik neem aan dat je Hetero bent anders had je het al we gezegd.

Niet dat ik Homo's niet mag, alleen heb ik ze liever niet naast me staan. :7

Ik zit toch niet naast je :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...