Jump to content

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?  

182 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vinden jullie van deze bovenstaande groepen?

• Goed
      22
    • Normaal
      117
    • Vies
      36

Recommended Posts

Geplaatst:
In de middeleeuwen bstonden homoseksuelen( homo's en lesbi's dus) nog niet eens,

Mensen die vallen op een ander geslacht bestonden altijd al hoor, ze durfden er alleen niet voor uit te komen vanwege de omstandigheden waarin ze leefden in die periode. Wees er trots op dat wij nu een vrij land hebben waar je wel jezelf kan zijn. En wat boeit het jou of ze er zijn of niet en of het wel of niet mag? Als er een zoenend homoseksueel koppel voor je staat begrijp ik best dat je het niet leuk vind. Maar als ze ze zich niet met jou bemoeien is er toch niks mis mee.

Ze willen opvallen, met hun domme stem en hun loopje enz.

Ik denk dat dat gewoon de hormonen zijn hoor. Sommige homo's hebben nou eenmaal wat vrouwelijke trekjes. Daar is niks aan te doen en ook daarmee kwetsen ze jou niet. Misschien vinden ze jou stem of loopje wel dom? Accepteer mensen nou gewoon zoals ze zijn, ze kiezen er echt niet zelf voor om zo geboren te worden. En homo zijn is echt niets slechts, iedereen is anders op de wereld.

• Reacties 382
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Fiegel5

40

• Vegeta

37

• gammie_

25

• d0m1n4t0r

24

Geplaatst:
Dat was degene die tenminste het lef had te zeggen hoe hij was. In de middeleeuwen werdt je er voor vermoord, er zijn altijd homo's geweest.

In de middeleeuwen bstonden homoseksuelen( homo's en lesbi's dus) nog niet eens, het is maar de laatste 15-20 jaar dat er homoseksuelen bestaan met bergen.

Ik het toch al gezegd posts terug. Ze willen opvallen, met hun domme stem en hun loopje enz. Net als de tiener meiden die gewoon zonder schaamte tegen iedereen zeggen dat ze bi zijn, gewoon voor de fun, om op te vallen!

Is dat zo? Waarom wordt dan vermoed dat Leonardo da Vinci misschien homo was? Er zit een verschil tussen homosexualiteit, en altijd in de aandacht te willen staan. 0_0

Geplaatst:

Homo's heb je in verschillende kleuren en maten. Sommige homo's willen aandacht sommige juist onopvallend blijven. De aandacht zoekende homo's gaan vaak vrouwelijk proberen te doen om andere homo's aan te trekken. Andere homo's zijn gwn homo maar weten niet hoe ze moeten doen dus gaan ze op de homo's af die aandacht zoeken zodat ze zich niet hoeven te schamen. Want stel nou dat een homo met een hetro een relatie zoekt dan staat hij voor schut.

Samengevat : Aandacht zoekende homo + Verlege Homo = Homo Huwelijk :duh:

Geplaatst: (bewerkt)
Homo's heb je in verschillende kleuren en maten. Sommige homo's willen aandacht sommige juist onopvallend blijven. De aandacht zoekende homo's gaan vaak vrouwelijk proberen te doen om andere homo's aan te trekken. Andere homo's zijn gwn homo maar weten niet hoe ze moeten doen dus gaan ze op de homo's af die aandacht zoeken zodat ze zich niet hoeven te schamen. Want stel nou dat een homo met een hetro een relatie zoekt dan staat hij voor schut.

Wat is dit nou weer voor fucking bullschit? Je hebt overdrijvers, zoals op roze maandagen ofzo. Maar real zijn ze echt niet zo hoor. Weetje, je begrijpt het misschien niet. Maar de meeste die zoiets doen zijn rond de 20-30. En waarom doen ze dat? Omdat ze eindelijk hun volledige coming out fase hebben gehad. Ze hebben gescheld, gezeur, geklier, gekut alles hebben ze aangehoord. En dan eindelijk zijn ze VRIJ. Maar dat zul jij nooit begrijpen. Misschien moet je eens een verhaal lezen ofzo.

Bewerkt: door Fiegel5
Geplaatst:

Uit welk boek heb je dat nou? Je hebt zelf geen ervaring en dan bedoel ik niet door zelf een homo te zijn, maar door deze mensen te kennen. Dus ga je maar uit de hoge houd ons les geven, hoe homo's in elkaar zitten? Waar je het lef vandaan haalt jongen :N Volgens mij zit je helemaal in het ''fashion'' wereldje en de beelden van de televisie mode shows, ga eerst dan maar eens een serieus boek erover lezen, voordat je je uitgesproken woordjes laat vallen. Tevens begrijp ik je posts niet, dan zijn ze weer vies, dan heb je respect dan heb je scheldwoorden en nu loop je de geleerde uit te hangen die even een lijstje opnoemt hoe homo's (holibi's) in elkaar zitten? Nogmaals wat wil je hier mee bereiken?

Geplaatst:

Wat is dit nou weer voor fucking bullschit? Je hebt overdrijvers, zoals op roze maandagen ofzo. Maar real zijn ze echt niet zo hoor. Weetje, je begrijpt het misschien niet. Maar de meeste die zoiets doen zijn rond de 20-30. En waarom doen ze dat? Omdat ze eindelijk hun volledige coming out fase hebben gehad. Ze hebben gescheld, gezeur, geklier, gekut alles hebben ze aangehoord. En dan eindelijk zijn ze VRIJ. Maar dat zul jij nooit begrijpen. Misschien moet je eens een verhaal lezen ofzo.

Ik merk steeds al dat jij nadat de meeste mensen iets hebben gepost gelijk heel erg tekeer gaat, je scheld steeds maar weer, wat wil je hier op dit moment mee bereiken, natuurlijk mag je een discussie aan gaan, maar doe het dan even beter want de vorige posts was jij ook al Kwaad/Boos terwijl diegene gewoon zijn mening deed over het onderwerp, Respecteer elkaar :Y

Geplaatst:

Hij is nou eenmaal homo en ik maakte gwn een theorie van wat ik heb ervaren en hoe ik erover denk. Ik wil niemand wat lere ofzo .

Geplaatst:
Hij is nou eenmaal homo

Die openbaring of bekentenis mag je nog altijd aan die gene zelf overlaten. Je neemt nou het woord van hem over, door ons te gaan vertellen wat hij wel of niet is. Of je het goed of slecht bedoeld, het komt niet bepaald respectvol over. Dat is net zo iets als je neus steken in andermans zaken, discussiëren over het onderwerp is niks op tegen, maar nu ga jij het woordje op je nemen die diegene zelf ook wel kan. Als een vriend of vriendin jou in vertrouwen neemt en toegeeft dat hij of zij holibi is dan ga je dat hopelijk toch ook niet door de klas schreeuwen?

en ik maakte gwn een theorie van wat ik heb ervaren en hoe ik erover denk. Ik wil niemand wat lere ofzo .

Ervaren heb? Mag ik dan weten waar jij dat vandaan haalt? Volgens mij is het gewoon een cliché beeld van je, waar je je theorie op baseert.

Ik wil niemand wat lere ofzo .

je drukt er in iedergeval wel een concrete stempel op...

Geplaatst:
Hij is nou eenmaal homo

Die openbaring of bekentenis mag je nog altijd aan die gene zelf overlaten. Je neemt nou het woord van hem over, door ons te gaan vertellen wat hij wel of niet is. Of je het goed of slecht bedoeld, het komt niet bepaald respectvol over. Dat is net zo iets als je neus steken in andermans zaken, discussiëren over het onderwerp is niks op tegen, maar nu ga jij het woordje op je nemen die diegene zelf ook wel kan. Als een vriend of vriendin jou in vertrouwen neemt en toegeeft dat hij of zij holibi is dan ga je dat hopelijk toch ook niet door de klas schreeuwen?

en ik maakte gwn een theorie van wat ik heb ervaren en hoe ik erover denk. Ik wil niemand wat lere ofzo .

Ervaren heb? Mag ik dan weten waar jij dat vandaan haalt? Volgens mij is het gewoon een cliché beeld van je, waar je je theorie op baseert.

Ik wil niemand wat lere ofzo .

je drukt er in iedergeval wel een concrete stempel op...

WTF jij emt je steeds respectvol als ik toe geef dat ik een mens ben hea , dan komt fiegel b.v. zeggen : hij is nou eenmaal een mens, is dat onrespectvol : nee waarom wat ik zeg dan wel ?

Geplaatst:
Hij is nou eenmaal homo en ik maakte gwn een theorie van wat ik heb ervaren en hoe ik erover denk. Ik wil niemand wat lere ofzo .

Tja hij is nou eenmaal homo, ja boeiend? Denk je dat ik het niet zat ben ondertussen om naar jou reacties te kijken? Moet je eens terug lezen man, en wat je dan in het ganzen topic uitkraamt spant helemaal de kroon.

Geplaatst:
WTF jij emt je steeds respectvol als ik toe geef dat ik een mens ben hea , dan komt fiegel b.v. zeggen : hij is nou eenmaal een mens, is dat onrespectvol : nee waarom wat ik zeg dan wel ?

Joh blijf eens rustig, ik begrijp amper wat je nou bedoeld, als je nou wat rustiger op dat toetsenbord tikt dan berijpen we mekaar beter. Ik weet heus wel dat je ook gewoon een mens bent, maar soms kraam jij zinnen uit, die niet helemaal kloppen en dan vraag ik je op een normale manier waar je dat dan op baseert en hoe ik daar tegenover sta, aangezien ik je nergens heb zien posten dat jij persoonlijk holibi(s) kent. Tevens hoef je niet iedere keer een beschrijving te geven van hoe jij denkt dat een homo doet en is, want die ervaring heb jij blijkbaar niet, kijk dat jou mening is dat homo's vies zijn of naarmate je posts ''anders'' zijn, prima niks op tegen, maar soms wil je nog wel eens uit de bocht vliegen met je taalgebruik.

Geplaatst:

Wat doe ik? Ben eens wat duidelijker over deze post man.

Geplaatst:
klaar jij bent bullshit en dit topic is bullshit mij zie je hier niet meer terug

Serieus gast, als ik jou ooit tegen kom krijg je meteen een trap in je ballen. Misselijk ventje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...