Jump to content

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?  

182 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vinden jullie van deze bovenstaande groepen?

• Goed
      22
    • Normaal
      117
    • Vies
      36

Recommended Posts

Geplaatst:
klaar jij bent bullshit en dit topic is bullshit mij zie je hier niet meer terug
Dit topic lijkt mij geen BULLSHIT :engel: het is de bedoeling hier je mening tegeven (denk ik :puh: ).
  • Reacties 382
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Fiegel5

40

• Vegeta

37

• gammie_

25

• d0m1n4t0r

24

Geplaatst:
klaar jij bent bullshit en dit topic is bullshit mij zie je hier niet meer terug

Serieus gast, als ik jou ooit tegen kom krijg je meteen een trap in je ballen. Misselijk ventje

Jah ballen zijn eerste waar je aan denkt hea stomme vieze homo . Als ik jou zie sla ik je eerst inelkaar en laat k mijn matties de rest wel doen !

Geplaatst: (bewerkt)

Serieus gast, als ik jou ooit tegen kom krijg je meteen een trap in je ballen. Misselijk ventje

Jah ballen zijn eerste waar je aan denkt hea stomme vieze homo . Als ik jou zie sla ik je eerst inelkaar en laat k mijn matties de rest wel doen !

Kennelijk weer iemand die het leuk vind om zijn (zogenaamde) vriendjes erbij te halen, laat Fiegel5 in zijn waarde en ga je moeder pesten ofzo, en je zei hier dat je hier in dit topic niet meer zou komen, wat doe je hier dan. Bewerkt: door 1973

Ik geef hem toch niet het laatste woord en als je iets over mijn moeder voor mijn neus had gezegd hea , dan zou het heel erg verkeerd aflopen :duh: En als je naar amsterdam-oost ff komt dan mag je mijn Zongenaamde vrienden ff zien oke :tu:

Laterzz homo's en homotopic

btw 15 stemmen op vies en 8 fantastische :puh:

@ GAMMIE : Kijk fiegel begon met ballen trappen enzo, en mij zie je hier ook niet meer. Dus ik bedreig alleen fiegel omdat hij dat ook bij mij deed klaar !

Bewerkt: door Vegeta
Ik geef hem toch niet het laatste woord en als je iets over mijn moeder voor mijn neus had gezegd hea , dan zou het heel erg verkeerd aflopen :duh: En als je naar amsterdam-oost ff komt dan mag je mijn Zongenaamde vrienden ff zien oke :tu:

Ach ga, en neem die zogenaamde vrienden van je mee, en laat je hoofd hier niet meer zien zoals je net al zei, en waarom geef je hem niet het laatste woord, omdat je denkt dat hij homo is ? Wat zielig. Bewerkt: door 1973
Geplaatst:

Heb je nooit geleerd van respect? Accepteren, respecteren. Ik ga jou toch ook niet verrot schelden omdat je een moslim bent? Je hebt echt verdomme geen idee hoe dit aankomt he?

Vegeta, wat wil je hier mee bereiken? Moeten we deze posts van jou als een bedreiging op vatten? Neen vooral het goede voorbeeld jongen, je trapt in iedergeval je eigen glazen in, door je zo te vertonen op een forum :) En als je toch zo'n hekel hebt aan homo's en deze discussie, waarom post je dan uberhoudt?

Edit: Vegeta, je lokt zelf zulke reacties uit met je posts, tevens als je je een beetje volwassen gedraagt, ga je niet in op dreigementen, maar gedraag je je fatsoenlijk (het goede voorbeeld nemen), dan al je vechtende matties erbij te roepen. Als een gozer in het water springt, ga je er toch ook niet meteen achterna?

Bewerkt: door gammie_
Geplaatst:

hierover heb ik mijn mening en die luit:

ieder zijn eigen keuze. _O_

ik respecteer ook andermans keuze :Y

alhoewel ik veel liever een chick zie :puh: dan een vent :{

maar ik vind het normaal iedereen heeft zijn rechten

en by the way dit is de 21ste eeuw en iedereen heeft zijn rechten:of je nu homo lesbisch of iets anders je hebt je rechten

alhoewel ik transeksueel niet zo echt respecteer (je betaald je blut aan make-overs)

maar als iemand dat zou kiezen houw ik hem niet tegen. :Y

Geplaatst:
Vegeta, wat wil je hier mee bereiken? Moeten we deze posts van jou als een bedreiging op vatten? Neen vooral het goede voorbeeld jongen, je trapt in iedergeval je eigen glazen in, door je zo te vertonen op een forum :) En als je toch zo'n hekel hebt aan homo's en deze discussie, waarom post je dan uberhoudt?

Edit: Vegeta, je lokt zelf zulke reacties uit met je posts, tevens als je je een beetje volwassen gedraagt, ga je niet in op dreigementen, maar gedraag je je fatsoenlijk (het goede voorbeeld nemen), dan al je vechtende matties erbij te roepen. Als een gozer in het water springt, ga je er toch ook niet meteen achterna?

Nou en, dreigen op dit forum mag niet. Punt, voor beide partijen geld dat dus.

Geplaatst:

@ GAMMIE : Kijk fiegel begon met ballen trappen enzo, en mij zie je hier ook niet meer. Dus ik bedreig alleen fiegel omdat hij dat ook bij mij deed klaar !

Zeg buttfucker, als je kinderachtig wil doen rot je op, aan provocaties is dit forum niet gewijd.

Ik vind maar vies 2 jongens of 2 vrouwen iets met elkaar hebben.

Mijn menig dan he

En waarom? Ben je gelovig?

Geplaatst:

Zeg buttfucker, als je kinderachtig wil doen rot je op, aan provocaties is dit forum niet gewijd.

Mijn menig dan he

Ja Froop, jij als Superlid doet dan ook gezellig mee met lekker schelden :7 ?

Kom op jongens, dit soort topics horen gewoon schoon te blijven en iedereen moet gewoon ieders mening respecteren, Want zo zijn er al vele topics gesloten die eigenlijk wel een goed standpunt hadden, Maar door gedrag dat niet toegestaan werd, zijn die topics ook terecht gesloten, laat dit niet de volgende zijn ^_^ !

Respecteer elkaars mening nou gewoon, of ga een gewone discussie aan ..

Geplaatst:

Mijn menig dan he

Kom op jongens, dit soort topics horen gewoon schoon te blijven en iedereen moet gewoon ieders mening respecteren, Want zo zijn er al vele topics gesloten die eigenlijk wel een goed standpunt hadden, Maar door gedrag dat niet toegestaan werd, zijn die topics ook terecht gesloten, laat dit niet de volgende zijn ^_^ !

Respecteer elkaars mening nou gewoon, of ga een gewone discussie aan ..

Helaas is diegene waarmee ze een discussie aan het voeren waren, van dit topic vertrokken en aan het bedreigen.

Ik snap hem sowieso steeds minder, eerst waren homo's bah, maar lesbiennes goed, toen werden de homo's wat 'normaler' en minder bah,en waren alle verwijfde homo's niet altijd of sommige niet verwijfd, en opeens omdat 2 personen een discussie met hem aangingen, waren ze homo's, en zit ie te bedreigen met zijn 'matties'.

Volgens mij Vegeta, heb jij géén 'evaring' met homo's, omdat je zo negatief erover praat, volgens mij ken je er geen, want als dit wel zo was had je anders over homo's gepraat.

Geplaatst:

Ik bestrijd vuur met vuur. Zie het niet als schelden, zie het als een confrontatie.

Geplaatst:
Ik snap hem sowieso steeds minder, eerst waren homo's bah, maar lesbiennes goed, toen werden de homo's wat 'normaler' en minder bah,en waren alle verwijfde homo's niet altijd of sommige niet verwijfd, en opeens omdat 2 personen een discussie met hem aangingen, waren ze homo's, en zit ie te bedreigen met zijn 'matties'.

Volgens mij Vegeta, heb jij géén 'evaring' met homo's, omdat je zo negatief erover praat, volgens mij ken je er geen, want als dit wel zo was had je anders over homo's gepraat.

Ik weet ook niet wat ie heeft, tss wel laf van hem dat ie nu opstapt. Ook omdat ie idd geen ervaring heeft met de mensen zelf. Wat ie nou eigenlijk voor mening heeft is mij na al die posts nog niet duidelijk. Maar vegeta, laat je zogenaamde vriendjes erbuiten..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...